[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
-
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-06-27, 09:58
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 130
- Rok: 2003
- Był na spocie: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A jak jest z kompatybilnością różnych wersji zegarów TFT? Są 3 wersje, biała obudowa bez otworów wentylacyjnych, biała obudowa z otworami wentylacyjnymi i czarna obudowa. Ktoś testował czy wszystkie można dograć do każdego rocznika i silnika bo czytałem różne opinie.
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-07-07, 08:32
- Imię: Bartlomiej
- VOLVO: S80 II
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 329
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 255000
- Lokalizacja: Eeklo
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tak jak wspomniałeś są 3 wersje:
V1 z białym tyłem bez otworów wentylacyjnych (tutaj występują problemy z zaprogramowaniem w P3Tool)
V2 z białym tyłem z otworami wentylacyjnymi (ten jest najłatwiejszy do zaprogramowania np. za P3Tool)
V3 z czarnym tyłem (tą wersje poleca VDASH jest to najnowsza i najmniej problemów, ale najtrudniej dostępna)
Co do kompatybilnosci zegarów:
TFT od S/V60, XC60, S80II, XC/V70III wyprodukowane w latach 2014 do 2017 pasują do siebie, jedynie jednostka z serii V40 może być używana tylko w samochodach V40 – ma inny kształt niż x60, x70, x80, mimo że elektronika jest ta sama.
Co do silników:
Wersja V3 jest jedną wersja która współpracuje z silnikami VEA.
Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-06-27, 09:58
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 130
- Rok: 2003
- Był na spocie: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Dzięki za potwierdzenie. Czyli wychodzi, że jak ktoś ma T5 z 2014 czyli silnik VEA to musi szukać zegarów z czarną obudową, które wychodziły 2016-2017 rok bo zegary z 2014 z białą nie podejdą. Dziwne trochę, ale skoro ktoś to testował to bardzo wartościowa wiadomość. Najgorsze, że tych z czarną praktycznie nie można znaleźć albo są ale 2x droższe niż pozostałe...
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-07-07, 08:32
- Imię: Bartlomiej
- VOLVO: S80 II
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 329
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11
- Przebieg: 255000
- Lokalizacja: Eeklo
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tak to się zgadza, ale i w wspomnianym przez Ciebie roczniku nie ma potrzebny dodawania dwóch przewodów z OBD do kostki Licznika, już jest instalacja wyposażona w te dwa kabelki.
-
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-06-27, 09:58
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 130
- Rok: 2003
- Był na spocie: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Właśnie wiem, że te modele wychodziły też z TFT z fabryki i cała instalacja jest gotowa, dlatego dziwi mnie, że jakby wziąć licznik z tego samego rocznika to nie ruszy, tylko musi być nowszy. Jak przeglądałem dostępne liczniki u nas i za granica tą mnóstwo jest wymontowanych z aut z silnikami VEA i są to białe modele.