[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1637
Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2021-03-06, 20:26

Polestar dotyczy ECM i TCM (jeżeli automat). DIM kodowany jest w CEM.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
Zimny07
V
V
Posty: 41
Rejestracja: 2019-04-14, 23:52
Imię: Zimny
VOLVO: v60
Silnik: D4204T9
Rok: 2015
Przebieg: 178000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Zimny07 » 2021-03-17, 18:55

Mam pytanie z innej beczki, nie próbował ktoś przełożyć wnętrza zegarów TFT z V40 do obudowy z tych zegarów?

Obrazek

Awatar użytkownika
alienek
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1602
Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
Imię: Michal
VOLVO: XC70 T6
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 329 KM
Rok: 2013
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 16L
Przebieg: 288000
Lokalizacja: Gniezno
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: alienek » 2021-03-17, 21:26

Zimny07 pisze:
2021-03-17, 18:55
Mam pytanie z innej beczki, nie próbował ktoś przełożyć wnętrza zegarów TFT z V40 do obudowy z tych zegarów?

Obrazek
Próbował. na swedespeed jest cały wątek na ten temat :)
.

Awatar użytkownika
dddarek3
V
V
Posty: 7
Rejestracja: 2018-04-28, 13:23
Imię: Darek
VOLVO: S 60 II
Silnik: T3
KW/KM/NM: 110/150/240
Rok: 2014
Średnie spalanie: 7,8
Przebieg: 58000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: dddarek3 » 2021-03-21, 12:51

BOYAN1910 pisze:
2021-02-05, 00:32
Ja dziś w Radomiu wymieniłem zegary na TFT w moim xc60 z 2013. Wszystko działa oprócz Eco i Power oraz nie ma poziomu oleju. Czego mi nie wygrali bo zapłaciłem za wszystko normalnie 😀
Wiecie może czy w moim S60 z końca 2014 po wymianie analoga na TFT będą te wskaźniki działać?

M4rcin
V
V
Posty: 40
Rejestracja: 2016-12-09, 10:39
Imię: Marcin
VOLVO: XC60 T5 AWD
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 245
Rok: 2017
Przebieg: 60000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: M4rcin » 2021-04-15, 21:40

waldemaras pisze:
2021-02-05, 14:47

Serio w menu nie masz poziomu oleju?

Wysłane z mojego Atari 800XL
Ja mam tą pozycje w menu, ale jest ona wyszarzona i nie moge jej podejrzeć. Co istotne - nie stosowałem jeszcze tej procedury z filmu, jedynie normalne odpalenie silnika. Możliwe, że ma to związek, ale troche bez sensu, bo co to za opcja, która przez większość czasu jest niedostępna. Są ludzie, którzy lubią mieć poziom oleju pod kontrolą.

Awatar użytkownika
JędreK_ce
V
V
Posty: 26
Rejestracja: 2017-06-06, 06:59
Imię: Andrzej
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 D5
KW/KM/NM: 148/201/473 by Kivi
Rok: 2010
Średnie spalanie: 8,6
Przebieg: 350000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: JędreK_ce » 2021-04-15, 23:37

Poziom oleju sprawdzić można tylko po włączeniu zapłonu (czyli po włożeniu kluczyka do stacyjki i przytrzymaniu przycisku start/stop bez wciśniętego hamulca) na odpalonym silniku ta funkcja jest niedostępna bo i co miała by pokazywać jak w misce oleju nie ma bo jest rozprowadzony po całym silniku.

M4rcin
V
V
Posty: 40
Rejestracja: 2016-12-09, 10:39
Imię: Marcin
VOLVO: XC60 T5 AWD
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 245
Rok: 2017
Przebieg: 60000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: M4rcin » 2021-04-16, 12:27

JędreK_ce pisze:
2021-04-15, 23:37
Poziom oleju sprawdzić można tylko po włączeniu zapłonu (czyli po włożeniu kluczyka do stacyjki i przytrzymaniu przycisku start/stop bez wciśniętego hamulca) na odpalonym silniku ta funkcja jest niedostępna bo i co miała by pokazywać jak w misce oleju nie ma bo jest rozprowadzony po całym silniku.
Sprawdze to co piszesz. Idąc tym tokiem rozumowania, poziom oleju będzie się różnić w zależności ile czasu upłyneło od zatrzymania silnika. Czy w miernikach z bagnetem również występuje taka kwestia ?

diakon5
V
V
Posty: 125
Rejestracja: 2013-10-31, 22:04
Imię: Mateusz
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: diakon5 » 2021-05-03, 21:13

Czy w województwie Pomorskim jest ktoś, kto posiada wiedzę i umiejętności, żeby dograć licznik tft? Oczywiście za każdą zaproponowana kwotę :) jestem poważnie zainteresowany.

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-05-09, 22:03

Jarek ze Zwierzynieckiej w Gdańsku, zdaje się.

Wysłane z mojego Atari 800XL


gonzak
VO
VO
Posty: 250
Rejestracja: 2012-09-18, 10:10
Imię: Rafal
VOLVO: S60/V40
Silnik: 2,4/2,0T
KW/KM/NM: 140/165
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: od 7.5 do 10L BP,
Przebieg: 214
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: gonzak » 2021-05-10, 10:43

vdashem ... - ok 1000 kosztuje dla osoby prywatnej i 6h (zmiana konfiguracji cem)

ale tez widziałem całe okablowanie z modułem do podpięcia.. (kable+moduł) za kwotę ciut poniżej, ale czy jest sens:D tego nie wiem..
diagnostyka volvo, programowanie, zmiana konfiguracji cem, zmiana języka etc.. vida online kontakt PW

xxqa
VO
VO
Posty: 238
Rejestracja: 2019-08-20, 14:13
Imię: Rafal
VOLVO: xc60
Silnik: D4204T14
KW/KM/NM: 200kM
Rok: 2015
Przebieg: 135500
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: xxqa » 2021-05-10, 14:19

Z tym podpięciem jak na filmie to loteria nie zawsze to działa.Głębsza ingerencja w oprogramowanie żeby wszystko działało jak należy.

diakon5
V
V
Posty: 125
Rejestracja: 2013-10-31, 22:04
Imię: Mateusz
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: diakon5 » 2021-05-10, 14:22

waldemaras pisze:
2021-05-09, 22:03
Jarek ze Zwierzynieckiej w Gdańsku, zdaje się.

Wysłane z mojego Atari 800XL
na Zwierzynieckiej byłem pod koniec ubiegłego roku, Pan Jarek nie programował jeszcze tft:( dlatego dalej szukam

rp9
V
V
Posty: 65
Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
Imię: rp9
VOLVO: S80 V8 Executive
Silnik: V8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 140000
Lokalizacja: Lodz
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: rp9 » 2021-05-12, 14:31

volvo_driver pisze:Ktoś da namiary na osoby z mazowieckiego które zajęłyby się tematem, dały wskazówki co trzeba przywieźć ze sobą i ile to kosztowało będzie?
W Mazowieckim/Łódzkim mogę to ogarnąć. Po szczegóły zapraszam na priv.
S80 V8 "Gorąca Amerykanka"
Obrazek
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-05-13, 23:00

diakon5 pisze:
waldemaras pisze:
2021-05-09, 22:03
Jarek ze Zwierzynieckiej w Gdańsku, zdaje się.

Wysłane z mojego Atari 800XL
na Zwierzynieckiej byłem pod koniec ubiegłego roku, Pan Jarek nie programował jeszcze tft:( dlatego dalej szukam
Spróbuj teraz.

Wysłane z mojego Atari 800XL


Awatar użytkownika
alienek
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1602
Rejestracja: 2007-08-27, 16:22
Imię: Michal
VOLVO: XC70 T6
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 329 KM
Rok: 2013
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 16L
Przebieg: 288000
Lokalizacja: Gniezno
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: alienek » 2021-05-14, 00:09

gonzak pisze:
2021-05-10, 10:43
vdashem ... - ok 1000 kosztuje dla osoby prywatnej i 6h (zmiana konfiguracji cem)

ale tez widziałem całe okablowanie z modułem do podpięcia.. (kable+moduł) za kwotę ciut poniżej, ale czy jest sens:D tego nie wiem..
Około 800 zł, z montażem w godzinę się uwijam jak są kabelki do dodania obd->licznik ;-)
.

grzesik33
V
V
Posty: 87
Rejestracja: 2008-10-13, 19:10
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 106000
Lokalizacja: Olsztyn
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: grzesik33 » 2021-05-22, 22:50

BOYAN1910 pisze:
2021-02-05, 00:32
Ja dziś w Radomiu wymieniłem zegary na TFT w moim xc60 z 2013. Wszystko działa oprócz Eco i Power oraz nie ma poziomu oleju. Czego mi nie wygrali bo zapłaciłem za wszystko normalnie 😀
U mnie również nie działa ECO i Power. Szkoda, że firma nie informuje o tym przed montażem.

rp9
V
V
Posty: 65
Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
Imię: rp9
VOLVO: S80 V8 Executive
Silnik: V8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 140000
Lokalizacja: Lodz
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: rp9 » 2021-05-22, 23:34

ECO/POWER może działać tylko w niektórych dieslach - zależy od sterownika ECM (musi być Bosch) i oprogramowania.
S80 V8 "Gorąca Amerykanka"
Obrazek
Troszkę gratów do Volvo: https://allegro.pl/uzytkownik/rp9 (dla forumowiczów zniżki - pisać na priv)

Awatar użytkownika
waldemaras
VOLV
VOLV
Posty: 732
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 203000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2021-05-23, 00:22

grzesik33 pisze:
BOYAN1910 pisze:
2021-02-05, 00:32
Ja dziś w Radomiu wymieniłem zegary na TFT w moim xc60 z 2013. Wszystko działa oprócz Eco i Power oraz nie ma poziomu oleju. Czego mi nie wygrali bo zapłaciłem za wszystko normalnie Obrazek
U mnie również nie działa ECO i Power. Szkoda, że firma nie informuje o tym przed montażem.
Która firma ?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


radkor
VO
VO
Posty: 188
Rejestracja: 2021-05-15, 22:59
Imię: Radek
VOLVO: V40
Silnik: T3 1.6EB
KW/KM/NM: 150
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,5
Przebieg: 140000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: radkor » 2021-05-27, 23:48

Myślałem o dołożeniu TFT do mojego V40 MY2014, ale jak usłyszałem cenę 2tyś w Radomiu to sobie odpuściłem na razie...

Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka


rp9
V
V
Posty: 65
Rejestracja: 2012-07-23, 22:26
Imię: rp9
VOLVO: S80 V8 Executive
Silnik: V8
KW/KM/NM: 315
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Przebieg: 140000
Lokalizacja: Lodz
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: rp9 » 2021-05-28, 00:14

radkor pisze:
2021-05-27, 23:48
m o dołożeniu TFT do mojego V40 MY2014, ale jak usłyszałem cenę 2tyś w Radomiu to sobie odpuściłem na razie...
Można to zrobić o wiele taniej. Kupujesz zegary na alledrogo za 500-600 zł, a z kodowaniem kilka osób na tym forum sobie chyba poradzi. Jeżeli jesteś z Łodzi to możesz zwrócić się do mnie.

JARO2000
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2019-10-08, 04:46
Imię: jarek
VOLVO: v40 i nne
Silnik: 2.0 i inne
Rok: 2019
Przebieg: 100000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: JARO2000 » 2021-06-27, 17:35

Witam Panowie
Od jakiegos czasu w wolnych chwilach probuje dolozyc zegary TFT do mojej v40 20014 r
Powinno iść wszystko bez problemu tym bardziej ze auto wychodzilo z tymi zegarami
A tu zonk
CEM przeprogramowany. Czyli
Uruchomiona zakladka jako zegary TFT
Ekran startowy jako R-design
Noi zostaja wielkosci litrow baku
Które by nie wpisał to jest tragedia
Zegary dzialaja tyle tylko ze nie ma wyswietlania litrów w baku
Jak wylacze wszystkie mozliwosci o pojemnosci baku
To zekary dzialaja w 100% ale znow jest problem ze systemami. W aucie
Cem je widzi ale są błędy o zlym orogramowani np.srs skrzyni biegow itp
Jakies sugestie moze
Co tyle glow to nie jedna

Awatar użytkownika
coonrado
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 23052
Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
Imię: Konrad
VOLVO: S80 Titanium Gray
Silnik: 2.5T AW55-50SN
KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
Rok: 2006
Był na spocie: 27
Średnie spalanie: 12l/100km
Przebieg: 234567
Lokalizacja: Kraków
Status: Online
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: coonrado » 2021-06-27, 17:56

JARO2000, :pisz:

RadekXC60D4
V
V
Posty: 4
Rejestracja: 2021-05-29, 06:06
Imię: Radek
VOLVO: XC60
Silnik: D4 2.4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Przebieg: 204000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: RadekXC60D4 » 2021-10-31, 07:04

Witam
U mnie po wymianie zegarów na TFT wszystkie funkcje działają jak należy,tylko po jakiś 5 min zaczynaja migać wyświetlacze zegarów,spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim?
Auto XC60D4 z 2014 a zegary TFT 2016.

Edit:Już przestały działać normalnie,migają cały czas.

volvo_driver
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
Imię: Piotr
VOLVO: XC 60
Silnik: 3.0 T6
KW/KM/NM: 285/304
Rok: 2010
Średnie spalanie: 12,5
Przebieg: 212000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: volvo_driver » 2021-11-03, 20:24

rp9 pisze:
2021-05-12, 14:31
volvo_driver pisze:Ktoś da namiary na osoby z mazowieckiego które zajęłyby się tematem, dały wskazówki co trzeba przywieźć ze sobą i ile to kosztowało będzie?
W Mazowieckim/Łódzkim mogę to ogarnąć. Po szczegóły zapraszam na priv.
Dzięki. na razie odpuszczam temat zegarów. Trapi mnie obecnie wypadanie zapłonu na 3 cylindrach pomimo wymiany wszystkich świec i cewek zapłonowych. Jak ogarnę to (miejmy nadzieję, że to nie zapowiedź remontu silnika ;( ), to dopiero będziemy upiększać :D

radkor
VO
VO
Posty: 188
Rejestracja: 2021-05-15, 22:59
Imię: Radek
VOLVO: V40
Silnik: T3 1.6EB
KW/KM/NM: 150
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,5
Przebieg: 140000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: radkor » 2021-11-03, 20:27

RadekXC60D4 pisze:Witam
U mnie po wymianie zegarów na TFT wszystkie funkcje działają jak należy,tylko po jakiś 5 min zaczynaja migać wyświetlacze zegarów,spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim?
Auto XC60D4 z 2014 a zegary TFT 2016.

Edit:Już przestały działać normalnie,migają cały czas.
Wadliwe zegary. Reklamuj.

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”