Strona 6 z 18

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-10-30, 15:23
autor: waldemaras
Grzesiu dobre pytanko, u Ciebie wiesz że nie. Ale nie miałeś dlubania w sofcie CEMa. Dowiem się, jak Tomek w końcu ogarnie temat 2 pływaków w zbiorniku (AWD)..

Wysłane z Atari 800XL.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-10-30, 15:48
autor: raspiras
Elektronik w ASO powiedział, że dłubane softy potrafią się różnie zachować przy różnych akcjach/aktualizacjach. Że niby mogą dotyczyć innych modułów a wpłyną na problemy w teoretycznie nie dotykanych. Ile w tym prawdy - nie wiem.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-04, 18:43
autor: norbskib
Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-04, 20:50
autor: pysi
licznik można dorwać za 200zł, programowanie 800zł. 1000zł to jednak nie 3000zł :)

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-05, 09:14
autor: waldemaras
norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.

Wysłane z Atari 800XL.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-05, 09:18
autor: v70t4 MY14
waldemaras pisze:To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.
Dokładnie tak... czyli MY14 od 2014 w górę...

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-05, 09:54
autor: pysi
waldemaras pisze:Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.
Z tego co wiem volvocesky (czyli Panowie od Vdash'a) już zrobili albo są blisko zrobienia działającego systemu do retrofitu.
Kupili ode mnie licznik który swego czasu miałem wystawiony na sprzedaż
Yeah, I think I know enough about retrofitting.
I'm from VolvoCesky.cz, this weekend we've managed to fit these into older P3 cars as well - that's why I need this box for additional tests.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-05, 10:59
autor: raspiras
waldemaras pisze:
norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.

Wysłane z Atari 800XL.
Wygląda, że ja miałem farta, odkręciłem, założyłem i śmiga. Tyle, że ja miałem C-64...

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-05, 11:25
autor: pysi
W niektórych śmiga od razu, w innych połowicznie :)
U mnie z drugim licznikiem było tak że działało wszystko oprócz poziomu paliwa...
Coonrado zrobił mi flash softu z jakiejś S60 i jest ok... nie licząc problemów z kierunkami - jak na razie zmontowałem jeszcze raz, poprawiłem połączenia i jest już jakiś czas ok.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-11-06, 20:55
autor: waldemaras
raspiras pisze:
waldemaras pisze:
norbskib pisze:Zakup DIM na allegro to około 1000 + pewnie około 1000 dłubanie w sofcie CEM i DIM + problemy z ewentualnym poprawnym działaniem. Chyba nie ma to sensu, skoro w serwisie wymieniają DIM wraz z softem za 3000, a starego DIM można sprzedaż za kilka stówek.
Nie do każdego modelu zrobi to serwis. Pokaż mi taki, który zrobi moje XC70 2011. Zresztą tej wredoty nikt na razie nie zrobił.. To co oferuje serwis, to wymiana w modelach, w których TFT występowało jako opcja.

Wysłane z Atari 800XL.
Wygląda, że ja miałem farta, odkręciłem, założyłem i śmiga. Tyle, że ja miałem C-64...
Grzesiu, nie wkurzaj mnie, że mój licznik ruszył u Cię od kopa Obrazek

Wysłane z Atari 800XL.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-12-24, 16:32
autor: waldemaras
Mały update, mam info od VIP Serwis Radom, że jest postęp w autach że starymi CEMa jak mój i AWD.
Na razie tyle

Wysłane z Atari 800XL.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-12-24, 16:38
autor: raspiras
Czyli działa już obrotomierz? Jeszcze tylko licznik, paliwo, biegi a potem to już z górki ;-)
Wesolych!

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-12-24, 19:43
autor: waldemaras
Tam jest problem ze wskaźnikiem paliwa, lata ma odwrót.. Nie byłby to problem, gdyby nie to, że przy pełnym baku pojawia się błąd pustego zbiornika i CEM odcina silnik. I postęp jest zdaje się przy obejsciu.

Wysłane z Atari 800XL.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-12-24, 22:49
autor: pysi
To chyba chłopaki z Vdasha coś powalczyli z tymi licznikami z autami P3 przed sensusem. Na swedespeed są zdjęcia i opisy z co mogą zrobić z 7 grudnia :)
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... S60/page30" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2018-12-25, 09:30
autor: OVS WDOWCZYK
Chcą chore pieniądze... moim celem jest zmieścić się w kwocie 2000pln z licznikiem.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-03, 17:58
autor: kani1
OVS WDOWCZYK pisze:Chcą chore pieniądze... moim celem jest zmieścić się w kwocie 2000pln z licznikiem.
Super byłoby aby ta cena była jeszcze o połowę niższa Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-04, 17:30
autor: pysi
Jak będziesz miał licznik to kodowanie z volvotech ok 700zł kosztowało.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-04, 17:46
autor: Volcano
Pysi, może być jakikolwiek licznik, czy musi być jakoś specjalnie dobrany ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-04, 17:47
autor: kani1
Tylko licznik dorwać i sparować z autem to chyba loteria


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-04, 18:53
autor: pysi
Z tego co wien to byle jaki - trzeba potem wgrać soft.
Natomiast z twoim autem Gabrielu nie jest tak prosto jak w przypadku S/V60 z sensusem.

Kamilu u mnie licznik nr1 nawet nie startował. Licznik nr 2 działał w 90% (nie pokazywał poziomu paliwa). Coonrado wgrał mi soft z jakiejś s60 i działa tak jak trzeba.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-04, 19:25
autor: OVS WDOWCZYK
U nas licznik do aut my2012 w górę kosztuje 1500pln na gotowo
My 2006-2011 2000pln :)

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-05, 10:37
autor: waldemaras
Ale AWD jeszce wcale

Wysłane z Atari 800XL.

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-05, 10:38
autor: kani1
OVS WDOWCZYK pisze:U nas licznik do aut my2012 w górę kosztuje 1500pln na gotowo
My 2006-2011 2000pln :)
A czym różni się v60 my2011 od my2012? Jest jakaś różnica w sofcie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-05, 10:54
autor: OVS WDOWCZYK
potężna...

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

: 2019-01-05, 14:11
autor: Volcano
Pytanie do OVS WDOWCZYK:
A do S80 2007 rok to ile kosztuje ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk