Będzie znowu S40?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sikor353
VOLVO
VOLVO
Posty: 1029
Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
Imię: Zenon
VOLVO: S80, S60, V70
Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Pruszków
Status: Offline
Kontakt:

Będzie znowu S40?

Post autor: Sikor353 » 2016-05-18, 17:31

http://www.autostuff.pl/nowe/2490/nowe- ... y-od-volvo" onclick="window.open(this.href);return false;
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!

S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740

bmn
V
V
Posty: 72
Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
VOLVO: V40 T4
Silnik: 1.9
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 18
Przebieg: 248000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: bmn » 2016-05-18, 23:37

3 cylindry. Trzy. Cylindry.

Najlepiej to wogóle wstawić tylko dwa cylindry, dwusuw i mamy Volvo w wersji trabant :D

Ale na plus buda, bo ładna.
Ostatnio zmieniony 2016-05-19, 07:33 przez bmn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Sikor353
VOLVO
VOLVO
Posty: 1029
Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
Imię: Zenon
VOLVO: S80, S60, V70
Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Pruszków
Status: Offline
Kontakt:

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: Sikor353 » 2016-05-18, 23:44

bmn pisze:Najlepiej to wogóle wstawić tylko dwa cylindry, dwusów i mamy Volvo w wersji trabant
*dwusuw.

Nie przesadzaj. Mnie też szkoda dużych silników w Volvo. Ale jeśli ten motor będzie przynajmniej tak dobry jak PureTech z PSA to nie ma co żałować.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!

S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740

Awatar użytkownika
mr-fix.pl
VOL
VOL
Posty: 366
Rejestracja: 2011-07-13, 12:00
Imię: Matt
VOLVO: V50
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 100/136/320
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Żory
Status: Offline
Kontakt:

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: mr-fix.pl » 2016-05-19, 08:12

Małe auta będą miały małe silniki. Taka kolej rzeczy...

Przy okazji - z tego co kojarzę, to Volvo stara się wdrożyć strategię produktów 3x3, czyli trzy segmenty (40, 60 oraz 90) z trzema modelami w każdym segmencie. W tej chwili mamy nowy komplet 90-ek (S, V, XC), w miarę aktualne 60-ki (S, V, XC) oraz V40 z odświeżonymi światłami i dziurą na dwa modele (S40, XC40, a może C40).
Plus oczywiście XC70 oraz S80 niepasujące do tej strategii, Volvo Coupe Concept z 2013 roku, które jak na razie nie doczekało się realizacji.

Awatar użytkownika
volvuś v70
VOLVO
VOLVO
Posty: 2744
Rejestracja: 2014-07-01, 18:37
Imię: Marek
VOLVO: v70 II , s80 I
Silnik: 2.3 T5 - B5234T3 , B5244S
KW/KM/NM: 183/250KM -125/170KM
Rok: 2000
Był na spocie: 70
Średnie spalanie: wir w baku
Przebieg: 215000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: volvuś v70 » 2016-05-19, 12:22

mr-fix.pl pisze:i dziurą na dwa modele (S40, XC40, a może C40).
:?

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
volvo gelly
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2015-08-08, 19:50
Imię: JANUSZ
VOLVO: 745caravan, jest golf III ,440
Silnik: 2x1.8
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: x
Przebieg: 0
Lokalizacja: Radom okolice
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: volvo gelly » 2016-05-28, 16:12

Co za syf :!: :!: :!: :569:
BYŁO VOLVO 745 ZŁOM :arrow:
JEST GOLF III 1.8 GAZ 1995 TUNING BY VOLVO GELLY AND VOLVO 440 TUNING BY VOLVO GELLY
POZDRAWIAM JANUSZ :065:

Awatar użytkownika
amdr
VOLVO
VOLVO
Posty: 1268
Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
Imię: Pawel
VOLVO: C70
Silnik: T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 176/240/330
Rok: 1999
Średnie spalanie: 14
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: amdr » 2016-06-14, 20:27

ale paskudztwa!

Awatar użytkownika
kreciq
VOLVO
VOLVO
Posty: 1809
Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
Imię: kreciq
VOLVO: S40 II
Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2008
Lokalizacja: Mazowieckie
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: kreciq » 2016-06-19, 10:22

Mi ten render S40 kojarzy się z "Dużym Fiatem", czyli kredensem. Patrząc na niego, pierwsza myśl, to "kredens po liftingu".

Awatar użytkownika
bystrymarkus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1608
Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
Imię: Michal
VOLVO: V70II/V70II
Silnik: 2,5T/D5
KW/KM/NM: 209/163
Rok: 2003
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: 10/6
Przebieg: 390000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline
Kontakt:

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: bystrymarkus » 2016-06-24, 09:37

Czepiacie się tych 3 cylindrów.
Ja bym się nie obraził nad pełnym elektrykiem

Postęp technologiczny idzie i tego nie zatrzymamy, jak pod maskami królował gaźnik i zaczęli wprowadzać wtryski mechaniczne/elektroniczne K-Jetroniki i później coraz bardziej rozbudowane systemy wtryskowe wraz z komputerem to taka sama g-burza, a okazało się to strzałem w dziesiątkę.

Nie twierdzę że downsizing ma same zalety ale trzeba się nauczyć żyć z tym. Wszyscy są tutaj fanami 5 cylindrowych silników w przypadku volvo czy V8 w przypadku innych marek (w 2 modelach są V8) ale tak naprawdę kto z nas ma w garażu V8?
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar V70

bmn
V
V
Posty: 72
Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
VOLVO: V40 T4
Silnik: 1.9
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 18
Przebieg: 248000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: bmn » 2016-06-24, 19:38

Na pewno ty nie masz V8, bystrymarkus


Zamiana gaźnik-> wtrysk to POSTĘP technologiczny.

Natomiast zmniejszanie liczby cylindrów to już cofnięcie w rozwoju. Sama mechanika i zasada działania czterosuwów woła o pomstę do nieba. Wibracje, nierówna praca, dwumasa w benzynie(rotfl) potworne doładowanie i krótka żywotność silnika - świetny postęp.

Rozumiem full elektryk, DOBRA hybryda, ale nie popierdółka-badziew.

Awatar użytkownika
bystrymarkus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1608
Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
Imię: Michal
VOLVO: V70II/V70II
Silnik: 2,5T/D5
KW/KM/NM: 209/163
Rok: 2003
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: 10/6
Przebieg: 390000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline
Kontakt:

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: bystrymarkus » 2016-06-24, 23:08

bmn,
Nie mam, ale aktualnie mam 5 garów pod maską i mój następny samochód będzie miał minimum tyle samo, kultura pracy 4 cylidrowych silników "woła o pomstę do nieba"
bmn pisze:Natomiast zmniejszanie liczby cylindrów to już cofnięcie w rozwoju
Niekoniecznie, to jest po prostu uzyskanie większej mocy z mniejszej pojemności, nie uważam że turbina to dobre rozwiązanie, kompresor w moim poglądzie stanowi lepsze rozwiązanie.
bmn pisze: dwumasa w benzynie
Odsyłam do źródeł po co stosuje się koło dwumasowe
bmn pisze:Rozumiem full elektryk
Też rozumiem
bmn pisze:DOBRA hybryda
bmn pisze:Sama mechanika i zasada działania czterosuwów woła o pomstę do nieba.
Albo w prawo albo w lewo, może i najlepsza hybryda być a i tak w trasie jedziesz na spalinowcu

Szanuje Twoje zdanie ale jak widzisz stoje po drugiej stronie barykady tej dyskusji :564:
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar V70

bmn
V
V
Posty: 72
Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
VOLVO: V40 T4
Silnik: 1.9
KW/KM/NM: 147/200/300
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 18
Przebieg: 248000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: bmn » 2016-06-25, 15:28

3 cylindry to masakryczne wibracje i nawet dwumasa nie uratuje tego padalca. Fizyki się nie oszuka.

Mam wielki ból zadu ponieważ lubię wygląd, wygodę i bezpieczeństwo volvo, a nie mogę znieść ostatnich decyzji firmy.

Awatar użytkownika
MrWahacz
Posty: 0
Rejestracja: 2016-04-26, 14:55
Imię: Michal
VOLVO: Nie mam :(
Silnik: 1,4 benzyna
Rok: 1998
Przebieg: 150000
Status: Offline

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: MrWahacz » 2016-06-26, 23:49

Jeździłem kilkoma autami z silnikami 3-cylindrowymi i te nowoczesne jednostki mają całkiem przyjemną kulturę pracy. Trochę gorszą od R4, to trzeba przyznać, ale podczas normalnej jazdy to nie dokucza. A takich silników spodziewam się w Volvo.

Krok nie jest optymalny, ale moim zdaniem kompakt Volvo z 3 cylindrami i tak będzie mniejszym "ciosem" w wizerunek tej marki, niż usunięcie jakichkolwiek silników większych niż 2,0 R4 z XC90.
motoWahacz - aktualności motoryzacyjne, ciekawostki, testy samochodów

quiros
V
V
Posty: 102
Rejestracja: 2014-11-02, 00:11
Imię: PFdQ
VOLVO: v40II
Silnik: diesel
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5,7
Przebieg: 150000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Będzie znowu S40?

Post autor: quiros » 2016-06-28, 11:29

Ja znowu uwazam, ze za okolo 2 lata kupie ostatni samochod zasilany silnikiem spalinowym, a pozniej przesiode sie juz na elektryki: gdy wyjdzie cos co zagwarantuje mi zasieg 500 km w kazdych warunkach, to nawet nie bede sie zastanawial.
Jesli tak sie nie stanie, to wsiadam do hybrydy i czekam na elektryka, ktory spelni moje wymagania.

Na dzien dzisiejszy silniki 4 cylindrowe montowane np. w V40 sa bardzo ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”