Używane Volvo S60/V60 II (2010-2018)
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Używane Volvo S60/V60 II (2010-2018)
https://www.motofakty.pl/artykul/uzywan ... nkowa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- darkoblues
- VO
- Posty: 212
- Rejestracja: 2013-06-30, 07:06
- Imię: Darek
- VOLVO: V60 T5
- Silnik: B4204T26
- KW/KM/NM: 253KM
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 23000
- Lokalizacja: Wwa
- Status: Offline
Re: Używane Volvo S60/V60 II (2010-2018)
Niestety bzdura: "Słabym punktem Volvo są filtry cząstek stałych - są mało odporne na jazdę miejską i szybko się zapychają. "
Pewnie nawiązują do sytuacji przed 2010 gdzie faktycznie przy XC60 te filtry się szybciej zapychały, ale potem zmodyfikowali soft i jak ktoś nie jeździ wokół komina tj. 3km dziennie to nic z DPF się nie dzieje w miejskiej jeździe.
Pewnie nawiązują do sytuacji przed 2010 gdzie faktycznie przy XC60 te filtry się szybciej zapychały, ale potem zmodyfikowali soft i jak ktoś nie jeździ wokół komina tj. 3km dziennie to nic z DPF się nie dzieje w miejskiej jeździe.
-
- Przyjaciele
- Posty: 1990
- Rejestracja: 2009-04-07, 08:39
- Imię: Robert
- VOLVO: S90 r-design
- Silnik: T6+Polestar
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
- Status: Offline
Re: Używane Volvo S60/V60 II (2010-2018)
8 stopniowy automat uważany jest za najmniej awaryjną skrzynie na rynku...
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie
Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5, v60 CC D4, v60 T6 R i obecnie jest s90 T6 R
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: Używane Volvo S60/V60 II (2010-2018)
W tym artykule jest jeden ciekawy fragment:
I jest to naprawdę sensowne biorąc pod uwagę moje poszukiwania auta w 2017 roku.Wydaje się, że dolną granicą poszukiwań S60 jest kwota rzędu 40-50 tys. zł. Za te pieniądze można kupić zarówno odmianę benzynową, jak i wysokoprężną, z początku produkcji, z udokumentowanym przebiegiem 200-300 tys. km.