850 ciekawy artykuł Auto Świat

ODPOWIEDZ
mlody850
V
V
Posty: 74
Rejestracja: 2010-04-11, 17:55
Imię: Mateusz
VOLVO: 850 T5, 850 GLT
Silnik: 2.3T B5234T,ex. 2.5 20V B5254S
KW/KM/NM: 166/226/300
Rok: 1994
Był na spocie: 2
Przebieg: 0
Lokalizacja: Ostrołęka
Status: Offline

Re: 850 ciekawy artykuł Auto Świat

Post autor: mlody850 » 2010-04-28, 22:20

http://www.auto-swiat.pl/wydania,Szwedz ... 140,1.html
Według mnie to nawet ciekawe rzeczy napisali, w skrócie można się dowiedzieć czego się spodziewać po 850'ce :D
Ostatnio zmieniony 2010-04-29, 09:01 przez mlody850, łącznie zmieniany 1 raz.

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 ciekawy artykuł Auto Świat

Post autor: kwaku85 » 2010-04-30, 10:53

mlody850 pisze:http://www.auto-swiat.pl/wydania,Szwedz ... 140,1.html
Według mnie to nawet ciekawe rzeczy napisali, w skrócie można się dowiedzieć czego się spodziewać po 850'ce :D
Głupota. O ile hamulce czasami faktycznie są za słabe, tak nigdy nie zdarza się im nie hamować, linki od ręcznego nigdy się nie zacinają. Volvo to chyba jedyne auto w którym w zimie zaciągam ręczy i nigdy się nic nie blokuje. Każdy kto zaciągnie ręczny na parkingu w zimie nie może potem kół z tyłu obrócić.
Silniki- zupełny brak wiedzy na ich temat. Pierścienie nie wymienia się w nich, chyba że komuś pęknie, a szlifu nie ma za bardzo jak zrobić- za twardy materiał. Poza tym silnik który nabiega pół miliona km nie ma nawet wyczuwalnych rantów w cylindrach. Tym różnią się jednostki volvo od większości innych na rynku. Jak ja chciałem robić szlif w swojej 2-litrówce wszyscy rozkładali ręce i mówili że za twardy materiał.

Denerwują mnie już te opisy samochodów w na portalach. Nie mają goście pojęcia o czym piszą. Nawijają o jakiś cieknących przekładniach i cudach-niewidach, a żadnej z faktycznych wad samochodu nie potrafią wymienić. Nie wiem skąd oni biorą materiały do opisu tych aut.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
GW
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 420
Rejestracja: 2008-10-17, 09:31
Imię: Grzegorz
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 210 KM
Rok: 2004
Był na spocie: 12
Przebieg: 287000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 ciekawy artykuł Auto Świat

Post autor: GW » 2010-04-30, 13:14

Zgadzam się z moim poprzednikiem. Czytałem ten artykuł jeszcze przed kupnem volvo i miałem pewne obawy z tym związane, ale na razie nic się z niego nie potwierdziło.
Życie z Volvo jest kolorowe...

Awatar użytkownika
krzysztof_1973
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 4687
Rejestracja: 2009-02-16, 17:18
Imię: Krzysztof
VOLVO: Volvo V 70 III
Silnik: D5244 T12
KW/KM/NM: 225 KM / 460 Nm
Rok: 2015
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 7,0
Przebieg: 250000
Lokalizacja: Piła
Status: Online
Kontakt:

Re: 850 ciekawy artykuł Auto Świat

Post autor: krzysztof_1973 » 2010-04-30, 14:33

Zanim kupiłem moje Volvo sprawdziłem jego miejsce w rankingach awaryjności. Byłem lekko przerażony wynikiem. Po roku eksploatacji mogę powiedzieć, że dokonałem właściwego wyboru. Artykuły oraz testy są sporządzane pod pewną grupę pojazdów. Zauważcie, że najczęściej wygrywają auta niemieckie oraz japońskie. Rzeczywistość jest taka, że mechanicy samochodowi naprawiają w pocie czoła pojazdy z Wolfsburga a lakiernicy kładą lakier na auta ze Stuttgartu.
Volvo V70 D4 AWD +ASB 225 KM/460 Nm

Vida,diagnostyka Volvo, analiza i kasowanie błędów Piła

Awatar użytkownika
agaj666
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 5548
Rejestracja: 2008-03-02, 15:23
Imię: Andrzej
VOLVO: V 70
Silnik: 2500 TDi
KW/KM/NM: 140
Rok: 2000
Był na spocie: 66
Średnie spalanie: dostaje ile chce.
Przebieg: 666666666
Lokalizacja: Brwinów
Status: Offline
Kontakt:

Re: 850 ciekawy artykuł Auto Świat

Post autor: agaj666 » 2010-04-30, 15:00

krzysztof_1973, a jakie mają być? Ze szwedzkim rodowodem są raptem 2, a niemieckich i japońskich zatrzęsienie. Nic dziwnego, że zajmują takie miejsca, a nie inne. Nasze samochody też się psują o czym świadczą choćby wpisy na VF, a i lakiernicy mają co robić.
kwaku85, cieknące maglownice to już "standardowa" usterka naszych łosi, a co do ręcznego to właśnie niedawno zacięła mi się linka...

Opisy są tendencyjne ale jakie mają być w germańskim pisemku?

Awatar użytkownika
AOW
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 5151
Rejestracja: 2008-11-18, 22:43
Imię: Olaf
VOLVO: S70 / S90II / 940 Turbo
Silnik: D5252T / D4204 / B230FT
Rok: 97
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: nie patrzę
Przebieg: 430000
Lokalizacja: Wawer :)
Status: Offline

Re: 850 ciekawy artykuł Auto Świat

Post autor: AOW » 2010-05-02, 17:52

eee tam... ten artykuł jest z 2005 roku kiedy na rynku było mniej 850/S/V-70. Pan, który go napisał nie miał zielonego pojęcia o Volvo, o technologi zastosowanej, o materiałach itp...
"...Po 200kkm zaczynają brać olej..."
, to prawda ale te które w pamięci mają jeszcze dodakowo 100-150kkm .... eeee

Sam czytałem ten artukuł i inny podobny ale stwierdziłem że to bujda. Mieliśmy w ambasadzie 850 jedno z pierwszych na rynky, bidna wersja GLE biała na dodatek :) samochód przeszedł przez wszystko możliwe i spradawali go jak miał 450kkm - zero wycieków, brania oleju, wszystko działało , fakt widać było, że samochód służył a nie jeżdził do kościoła.

Dlatego nie brałem po uwagę tego co napisane jest w tym artykule ;)

pozd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”