XC90/XC60 - Lifting
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2013-08-28, 21:31
- Imię: beetle1
- VOLVO: V90CC
- Silnik: B4 diesel
- Rok: 2023
- Przebieg: 0
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
https://autogaleria.pl/tak-wyglada-nowe ... premierowo
Mówiąc szczerze szału nie ma. Wolę stary wygląd.
Mówiąc szczerze szału nie ma. Wolę stary wygląd.
-
- VO
- Posty: 263
- Rejestracja: 2018-09-25, 17:57
- Imię: Karol
- VOLVO: v60
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 197KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 17000
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2013-08-28, 21:31
- Imię: beetle1
- VOLVO: V90CC
- Silnik: B4 diesel
- Rok: 2023
- Przebieg: 0
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 141
- Rejestracja: 2018-04-02, 09:57
- Imię: Lukasz
- VOLVO: V90 CC
- Silnik: B5
- KW/KM/NM: 264KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 0
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Mnie się lifting podoba, ten ekran nie koniecznie musi być zły, zależy jak to wykonają. W obecnym ekranie zdarza się zahaczyć palcem o ramkę kiedy ikona jest blisko krawędzi, tutaj ten problem znika.
-
- VOLV
- Posty: 686
- Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
- Imię: FUX
- VOLVO: YV1ZZL
- Silnik: B5
- Rok: 21
- Przebieg: 99
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Dramatu nie ma. XC60 będzie podobny.
-
- V
- Posty: 141
- Rejestracja: 2018-04-02, 09:57
- Imię: Lukasz
- VOLVO: V90 CC
- Silnik: B5
- KW/KM/NM: 264KM
- Rok: 2023
- Przebieg: 0
- Status: Offline
-
- VOLV
- Posty: 686
- Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
- Imię: FUX
- VOLVO: YV1ZZL
- Silnik: B5
- Rok: 21
- Przebieg: 99
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Ale w starej budzie a nowej ma nie być.
Podobno.
Podobno.
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1267
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Dobrze będzie jak wprowadzą porządne matrixy do oświetlenia głównego.
Wysłane przy pomocy maszyny do pisania
Wysłane przy pomocy maszyny do pisania
- marcin_wachowiak84
- VO
- Posty: 330
- Rejestracja: 2021-01-05, 20:12
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60/V40 R-Design MY'21/MY’19
- Silnik: 2.0 B4 Mild Hybrid PB/1.5 T3
- KW/KM/NM: 145/197+14/300+40
- Rok: 2020
- Średnie spalanie: 7,2
- Przebieg: 51000
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
No i chyba tak zrobili. Nawet w podstawowej wersji core. Konfigurator już dostępny. Cena +/- 5000 w stosunku do przedlifta. Zastanawia mnie to, że skoro matrixy są już w podstawie, to dlaczego spryskiwacze to opcja? Myślałem że to wymoga dla lamp “automatycznych”.
Fajnie się starzeje ten XC90. “Tablet” nawet tak źle nie wygląda. Środek (przez nawiewy) przypomina trochę XC60 a kierownica XC40 (albo mi się wydaje). Ciekawe jak podstawowa ekologiczna tapicerka. Fajna alternatywa dla skóry a i ten jasny kolor na zdjęciach dobrze wygląda. Uwagę zwracają przeszycia (trochę jak w Santa Fe)
Escort 92\' Megane Coupe ph1 96\' Megane hatchback ph1 97\' - Laguna II 01\' Hyundai Tucson 05\' 2.0 LPG Hyundai i40 11’ SW 1.7 High Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD VOLVO XC60 MY 21 R-Design B4 PB / VOLVO V40 MY 19 R-Design T3 ASB
-
- V
- Posty: 115
- Rejestracja: 2018-02-26, 08:20
- Imię: M
- VOLVO: -
- Silnik: -
- KW/KM/NM: -
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Spryskiwacze są wymagane w lampach, które emitują strumień świetlny powyżej 2000lm i mowa o swiatłach krótkich/'mijania'. Tu jest właśnie furtka do tego, żeby ten wymóg ominąć.
W praktyce działa to tak, że światła w trybie podstawowym/mijania, bez włączonych funkcji adaptacyjnych, rzeczywiście mają poniżej 2000lm, ale jak już się matrix odpali, to mają swoją domyślną moc i tak przejeżdżają większość tras, korzystając z wycinania, jadąc na światłach drogowych, czyli de facto ich domyślnym trybem, do którego dążą przy każdej okazji.
Producenci do tego rożnie podchodzą. Mercedes, czy BMW nie stosują już spryskiwaczy reflektorów w ogóle, nawet z lampami Digital z funkcjami projekcji, z drugiej strony Audi, czy Lexusy spryskiwacze przy matrixach zawsze mają.
Ja delikatną różnicę w podejściu widzę, bo w Audi nawet przy wyłączonych matrixach jest trochę jaśniej (bo nawet na mijania mają powyżej 2000lm) niż w BMW, którym miałem okazję jechać.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
W praktyce działa to tak, że światła w trybie podstawowym/mijania, bez włączonych funkcji adaptacyjnych, rzeczywiście mają poniżej 2000lm, ale jak już się matrix odpali, to mają swoją domyślną moc i tak przejeżdżają większość tras, korzystając z wycinania, jadąc na światłach drogowych, czyli de facto ich domyślnym trybem, do którego dążą przy każdej okazji.
Producenci do tego rożnie podchodzą. Mercedes, czy BMW nie stosują już spryskiwaczy reflektorów w ogóle, nawet z lampami Digital z funkcjami projekcji, z drugiej strony Audi, czy Lexusy spryskiwacze przy matrixach zawsze mają.
Ja delikatną różnicę w podejściu widzę, bo w Audi nawet przy wyłączonych matrixach jest trochę jaśniej (bo nawet na mijania mają powyżej 2000lm) niż w BMW, którym miałem okazję jechać.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2021-08-08, 08:07
- Imię: Max
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 205
- Rok: 2011
- Przebieg: 82000
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
B6 300KM pojawi się później?
- marcin_wachowiak84
- VO
- Posty: 330
- Rejestracja: 2021-01-05, 20:12
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60/V40 R-Design MY'21/MY’19
- Silnik: 2.0 B4 Mild Hybrid PB/1.5 T3
- KW/KM/NM: 145/197+14/300+40
- Rok: 2020
- Średnie spalanie: 7,2
- Przebieg: 51000
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Czy się pojawi - nie wiadomo. Czytałem że tylko w wersji 6 miejscowej. Czyli grubo ponad 500 tys.
Escort 92\' Megane Coupe ph1 96\' Megane hatchback ph1 97\' - Laguna II 01\' Hyundai Tucson 05\' 2.0 LPG Hyundai i40 11’ SW 1.7 High Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD VOLVO XC60 MY 21 R-Design B4 PB / VOLVO V40 MY 19 R-Design T3 ASB
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2019-11-15, 23:42
- Imię: Aleksander
- VOLVO: XC90
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 455
- Rok: 2023
- Przebieg: 9000
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Do tej budy tylko T8. Mi sie w sumie lifting podoba - zobaczymy jakie rabaty i mozliwosci odkupu obecnej generacji (2023 T8). Czy to w ogole sie spina finansowo.
W garażu: XC90 2.5T 2005, XC90 T8 2023, BMW Active Tourer 2017
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2013-08-28, 21:31
- Imię: beetle1
- VOLVO: V90CC
- Silnik: B4 diesel
- Rok: 2023
- Przebieg: 0
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Po obejrzeniu kilku testów i prezentacji zmieniam zdanie. Wprawdzie dalej nie jestem fanem odstającego tableta, ale ogólnie auto po liftingu wygląda całkiem dobrze, w miarę świeżo i elegancko. Parę lat jeszcze pociągnie. Ciekawe kiedy podobnie zmienią XC60. Szkoda też, że grzebią inne modele spalinowe zamiast zafundować im podobną kurację odmładzającą, skoro odchodzą od całkowitego przejścia na elektryki w 2030 roku.
-
- VOLV
- Posty: 686
- Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
- Imię: FUX
- VOLVO: YV1ZZL
- Silnik: B5
- Rok: 21
- Przebieg: 99
- Status: Offline
XC90/XC60 - Lifting
Pisałem już wcześniej. Nie będzie odejścia w kierunku prądu.
-
- VOLV
- Posty: 686
- Rejestracja: 2019-03-26, 20:58
- Imię: FUX
- VOLVO: YV1ZZL
- Silnik: B5
- Rok: 21
- Przebieg: 99
- Status: Offline