Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
chancevought
PostNapisane: 2017-10-09, 09:16 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 243000
Sam 1,5 roku temu kupiłem C30, więc to samo co V50 i też jest spoko z jakością.
Od mechanika, mającego kontakt z ASO VOLVO, słyszałem, iż są obecnie duże trudności z uszczelnieniem obecnie produkowanych diesli w najnowszych łośkach, olej leci skąd chce :-(
Czas pokaże jak będzie dalej z jakością?

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Liquid
PostNapisane: 2017-10-09, 09:50 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 14.01.2013, 19:11
Posty: 166
Lokalizacja: Koszalin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jarek
VOLVO: V50
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 107/145/185
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Hmm. Na pewno Ci, przyzwyczajeni do diesla łatwego życia mieć nie będą, a tu można podziękować UE za ciągłe zaostrzanie przepisów dot. spalin. Ciężko tu obwiniać Volvo, inne marki, te "bardziej" premium mają podobne problemy.

Ja akurat diesli nie lubię i raczej nigdy nie kupię, natomiast nie ma wątpilowści, że dzisiaj silniki są już bardzo mocno wyżyłowane (niezależnie od paliwa). Ja dzisiaj celowałbym prawdopodobnie w S60 II T4 (2.0 190 KM w manualu) bo wydaje mi się, że tu jeszcze nie ma tragedii - Sam mam 2.0 wolnossące 145 KM więc różnica nie jest aż tak duża (no i mój nie ma turbiny). Gdy jednak widzę 2.0 320 KM, to już lampka mi się zapala - czegoś takiego to bym chyba nie kupił. Póki auto nie duże to i 2.0 styknie - dla większych aut typu S/V90 lub SUV chyba rozejrzałbym się za czymś innym o większym litrażu, choć nie przekreślajmy jeszcze :)

_________________
Moje V50 R Design [in progress...]

Klamoty do V50/S40II na sprzedaż...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
FF1911
PostNapisane: 2017-10-09, 13:26 
Offline
V
V

Dołączył(a): 20.12.2015, 10:04
Posty: 50
Płeć: Nie określono
Imię: Artur
VOLVO: 850
Silnik: 2.5 Benzyna
KW/KM/NM: 144
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: M/11 T/9
Przebieg: 230000
Dlatego SAAB padł. Bo nie chcieli robić byle jak i na odwal. Taki sam los może podzielić Volvo za kilka lat !!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
entername
PostNapisane: 2017-10-09, 20:04 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 16.09.2012, 12:35
Posty: 185
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomasz
VOLVO: v70
Silnik: B5244S2
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,5LPG
Przebieg: 399999
Ja bym tak mimo wszystko nie demonizował ;) Nowe Volvo są genialnie wykonane - świetne materiały wewnątrz, nieźle spasowane. Śmiem wątpić, by wnętrze po X-latach wyglądało jakoś gorzej niż w obecnych łosiach. Podobnie karoseria zapewne nie jest podatna na rdzę i sama z siebie się nie posypie. Zatem idę o zakład, że obecna generacja za 10-15 lat będzie wizualnie generalnie w znacznie lepszej kondycji, niż aktualne używki ;)
Wszystkie elementy eksploatacyjne na pewno się zużyją do tego czasu, ale przecież jaki problem wymienić po zakupie.

Niepokój mogą wzbudzać tylko 2 rzeczy: duży tablet (a raczej 2) i silnik. Ale - taki tablet za 10 lat będzie można dostać jako zamiennik za ułamek obecnej ceny (jeżeli tylko będzie potrzeba to Chińczycy momentalnie zaleją rynek różnej klasy zamiennikami). A silnik... no cóż 2-litrówki (i mniejsze) od znienawidzonych aut na F od wielu lat mają się doskonale i jakoś nie chcą się psuć - bez przesady, to nie jest 0,9 hipermegaturboboost z trzema cylindrami, piecioma turbinami i 320 KM ;)

Moim zdaniem nawet jako 10-letnie używki będą nadal trzymały cenę, bo specjalnie się nie zestarzeją - chyba, że rewolucja elektryczna dopadnie nas szybciej niż myślimy ;)

FF1911 napisał(a):
Dlatego SAAB padł. Bo nie chcieli robić byle jak i na odwal.

To chyba nie widziałeś SAABów z ostatnich lat produkcji ;) Saab padł, bo gdzieś od końca lat 80-tych był własnością General Motors, które niespecjalnie się tą marką interesowało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Stavage i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL