Ja chce taki u siebie....
" onclick="window.open(this.href);return false;
Duke Engine
- KeyJey
- VOLV
- Posty: 612
- Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
- Silnik: B8444S / B5254T7
- KW/KM/NM: 315/440 230/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 20
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Duke Engine
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive
- Marcin.Ś.
- VO
- Posty: 191
- Rejestracja: 2013-04-25, 14:58
- Imię: Marcin
- VOLVO: 744'90,745'92
- Silnik: B230F+M47,B230F+AW70L
- KW/KM/NM: 85kW/115KM/183Nm
- Rok: 1990
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12-13l LPG
- Przebieg: 445000
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Status: Offline
Re: Duke Engine
Uszczelnienie komór spalania i smarowanie tego wszystkiego musi być wesołe.
Jakoś mi się kojarzy z rozrządem Knight'a.
Jakoś mi się kojarzy z rozrządem Knight'a.
Volvo 740 '90 B230F+M47
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94