Korekta liczników w UK surowo karana!
-
- VOLV
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-05-04, 01:43
- Imię: cchhee
- VOLVO: S60 2001/V70x3(2006,2006,2007)
- Silnik: 2.0T/2.4/D5/D5
- KW/KM/NM: 180/140/185/185
- Rok: 2001
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: z wyspy
- Status: Offline
Korekta liczników w UK surowo karana!
http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytan ... kow/w8sjkf" onclick="window.open(this.href);return false;
- szukalemv70
- V
- Posty: 118
- Rejestracja: 2015-04-26, 19:53
- Imię: Jasiek
- VOLVO: V70 Bifuel
- Silnik: 2,4
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 361
- Lokalizacja: Tychy
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Pocieszne.. ale to wciąż UK nie PL
Czytałem też że ceny trzymania jachtów w Marinach basenu morza Śródziemnego spadają 2 rok z rzędu...
Czytałem też że ceny trzymania jachtów w Marinach basenu morza Śródziemnego spadają 2 rok z rzędu...
Czasami ludziom zdarza się potknąć o prawdę, ale większość prostuje się i idzie dalej, jakby nic się nie stało.
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23174
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Ciekawe dlaczego na zdjęciu w artykule jest licznik z Volvo?
- hansolo
- V
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-09-26, 19:20
- Imię: Adam
- VOLVO: v70
- Silnik: 2.5 tdi
- KW/KM/NM: seria
- Rok: 1998
- Średnie spalanie: nie patrzę
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: B-B
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Jakiś musieli dać.To tylko poglądowy obraz.coonrado pisze:Ciekawe dlaczego na zdjęciu w artykule jest licznik z Volvo?
-
- VO
- Posty: 238
- Rejestracja: 2011-07-02, 13:57
- Imię: Lechu
- VOLVO: S80
- Silnik: 5252
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 99
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ma³o 6.5 - 7
- Przebieg: 482000
- Lokalizacja: Gorzów wlkp/okolice
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Żeby na forum ładnie wyglądało.hansolo pisze:Jakiś musieli dać.To tylko poglądowy obraz.coonrado pisze:Ciekawe dlaczego na zdjęciu w artykule jest licznik z Volvo?
W polsce jak by tak było to społeczeństwo by smutne było bo jak tu jezdzić autem z półmilionowym przebiegiem
- vFanno
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-10-27, 10:41
- Imię: Janek
- VOLVO: V40
- Silnik: 1.8
- KW/KM/NM: 116km
- Rok: 1999
- Przebieg: 222453
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Miejmy nadzieję że i u nas się za to zabiorą na poważnie. Co śmieszne, aktualnie próbując sprzedać starsze auto z małym przebiegiem, trzeba kręcić liczniki w górę bo inaczej nikt nie jest zainteresowany ofertą
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Sprawa na pewno nie jest łatwa. SKP niby spisują "stan licznika", ale przecież jak przyjeżdża auto za rok i na liczniku jest mniej, to diagnosta tylko to spisuje i tyle. Konsekwencji żadnych, albo ja czegoś nie wiem.
A handlarze... cóż, musiałby człowiek sprzedający auto handlarzowi zaznaczyć na umowie przebieg faktyczny, czyli handlarz albo takiego auta nie weźmie, albo nakłoni do zafałszowania danych - bo Panie, żeby to sprzedać, ma być tak czy tak.
Wg mnie jedyna ścieżka dojścia do normalności, to mniejszy udział pośredników w handlu samochodami, a więcej transakcji pomiędzy osobami fizycznymi, czy firmami, ale występującymi jako sprzedający, czy kupujący.
Co do stanu auta - przyjeżdża człowiek do handlarza, sprzedaje mu auto... handlarz stawia na plac, potem ktoś kupuje i wychodzi jakieś jajko. No i kto tu odpowiada? Bo o ile niektóre wady widać, to innych nie. I jak się komuś po 2 tygodniach wysypie sprzęgło - a działało w zasadzie poprawnie, to dla mnie w ogóle nikt tu nie odpowiada. Po prostu używane nawaliło. A nawet jak spawane z dwóch i zrobione by było "porządnie", czytaj zamaskowane wszystko elegancko, to jak dla mnie handlarz wcale nie musi być świadomy w 100% co sprzedaje. A jak auto miało kilku właścicieli, to jak udowodnić, który dopuścił się takiej roboty z autem.
Podsumowując, poza ewidentnymi wałkami, sprawa dla mnie nie do uregulowania.
A handlarze... cóż, musiałby człowiek sprzedający auto handlarzowi zaznaczyć na umowie przebieg faktyczny, czyli handlarz albo takiego auta nie weźmie, albo nakłoni do zafałszowania danych - bo Panie, żeby to sprzedać, ma być tak czy tak.
Wg mnie jedyna ścieżka dojścia do normalności, to mniejszy udział pośredników w handlu samochodami, a więcej transakcji pomiędzy osobami fizycznymi, czy firmami, ale występującymi jako sprzedający, czy kupujący.
Co do stanu auta - przyjeżdża człowiek do handlarza, sprzedaje mu auto... handlarz stawia na plac, potem ktoś kupuje i wychodzi jakieś jajko. No i kto tu odpowiada? Bo o ile niektóre wady widać, to innych nie. I jak się komuś po 2 tygodniach wysypie sprzęgło - a działało w zasadzie poprawnie, to dla mnie w ogóle nikt tu nie odpowiada. Po prostu używane nawaliło. A nawet jak spawane z dwóch i zrobione by było "porządnie", czytaj zamaskowane wszystko elegancko, to jak dla mnie handlarz wcale nie musi być świadomy w 100% co sprzedaje. A jak auto miało kilku właścicieli, to jak udowodnić, który dopuścił się takiej roboty z autem.
Podsumowując, poza ewidentnymi wałkami, sprawa dla mnie nie do uregulowania.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- Ernio
- VO
- Posty: 311
- Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
- Imię: Ernest
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/230
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: XXl
- Przebieg: 284000
- Lokalizacja: Koszalin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
I bardzo dobrze arabowi - a za kradzież powinni obcinać dłoń, jak w średniowieczu a co! Ludzie szybko oduczyliby się kantowac ;p
Niestetyszukalemv70 pisze:Pocieszne.. ale to wciąż UK nie PL
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70
-
- V
- Posty: 74
- Rejestracja: 2014-09-22, 21:52
- Imię: Andrzej
- VOLVO: s80
- Silnik: d5
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 187000
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Iwan
Jeżeli kupującemu po dwóch tyg. od zakupu wysypało się sprzęgło ba na drugi dzień to co tu za problem-to kłopot kupującego.A jak by złapał kapcia to co?Z Twojego postu wynika jak gdybyś się zastanawiał nad tym-chyba,że źle to interpretuję.
Jeżeli kupującemu po dwóch tyg. od zakupu wysypało się sprzęgło ba na drugi dzień to co tu za problem-to kłopot kupującego.A jak by złapał kapcia to co?Z Twojego postu wynika jak gdybyś się zastanawiał nad tym-chyba,że źle to interpretuję.
-
- VO
- Posty: 221
- Rejestracja: 2012-06-15, 11:22
- Imię: Krystian
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T
- KW/KM/NM: /163/
- Rok: 2005
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 7.5
- Przebieg: 280101
- Lokalizacja: Kozienice/ Warszawa
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Wszystko pięknie ale są przecież takie przypadki że handlarze fabrykują książki faktury itp. tylko po to że pokazać że właśnie mają na sprzedaż perełkę gdzie wszytkie naprawy zostały już zrobione i zawsze serwisowane w ASO.Iwan pisze:Sprawa na pewno nie jest łatwa. SKP niby spisują "stan licznika", ale przecież jak przyjeżdża auto za rok i na liczniku jest mniej, to diagnosta tylko to spisuje i tyle. Konsekwencji żadnych, albo ja czegoś nie wiem.
A handlarze... cóż, musiałby człowiek sprzedający auto handlarzowi zaznaczyć na umowie przebieg faktyczny, czyli handlarz albo takiego auta nie weźmie, albo nakłoni do zafałszowania danych - bo Panie, żeby to sprzedać, ma być tak czy tak.
Wg mnie jedyna ścieżka dojścia do normalności, to mniejszy udział pośredników w handlu samochodami, a więcej transakcji pomiędzy osobami fizycznymi, czy firmami, ale występującymi jako sprzedający, czy kupujący.
Co do stanu auta - przyjeżdża człowiek do handlarza, sprzedaje mu auto... handlarz stawia na plac, potem ktoś kupuje i wychodzi jakieś jajko. No i kto tu odpowiada? Bo o ile niektóre wady widać, to innych nie. I jak się komuś po 2 tygodniach wysypie sprzęgło - a działało w zasadzie poprawnie, to dla mnie w ogóle nikt tu nie odpowiada. Po prostu używane nawaliło. A nawet jak spawane z dwóch i zrobione by było "porządnie", czytaj zamaskowane wszystko elegancko, to jak dla mnie handlarz wcale nie musi być świadomy w 100% co sprzedaje. A jak auto miało kilku właścicieli, to jak udowodnić, który dopuścił się takiej roboty z autem.
Podsumowując, poza ewidentnymi wałkami, sprawa dla mnie nie do uregulowania.
No i potem wychodzi że to jedna wielka ściema i pozostaje tylko dociekać swoich praw na podstawie niezgodności towaru z umową.
--
Krystian
Krystian
-
- V
- Posty: 84
- Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.0T AUT
- KW/KM/NM: 132KW/180PS
- Rok: 2002
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: Korekta liczników w UK surowo karana!
Ale to przecież nie jest cofanie liczników tylko korekta...............