Strona 2 z 2

Re: NOWA EDYCJA NAT 2008 - FINAŁ

: 2009-02-03, 22:03
autor: woldox
I od :mrgreen: emnie poszło

Re: NOWA EDYCJA NAT 2008 - FINAŁ

: 2009-02-28, 16:28
autor: gorz_EL
a kiedy są jakieś wyniki ?

Re: NOWA EDYCJA NAT 2008 - FINAŁ

: 2009-03-19, 13:52
autor: rudywr
I mamy wyniki :mrgreen:


2009-03-19 Volvo Auto Polska


Notatka prasowa


Volvo najpopularniejszą i najlepiej postrzeganą marką motoryzacyjną w Polsce


Volvo to najpopularniejsza i najlepiej postrzegana marka na rynku. Co
więcej - szwedzki producent pochwalić się może także najwyżej cenionymi pod
względem estetyki i kultury autoryzowanymi stacjami obsługi. Takie rezultaty
przyniósł zorganizowany już po raz czwarty przez tygodnik Auto Świat Narodowy
Auto Test (NAT). Badanie realizowane było w tym roku na łącznej próbie 18 000
użytkowników. Narodowy Auto Test to kompleksowe badanie opinii polskich
kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Właściciele lub
użytkownicy aut wypełniają internetowy kwestionariusz, dzieląc się
spostrzeżeniami i uwagami na temat posiadanego samochodu, jakości obsługi firm
ubezpieczeniowych, autoryzowanych i nieautoryzowanych warsztatów naprawczych,
czy też poziomu fachowości dealerów.W tegorocznej edycji Volvo potwierdziło
swoją pozycję lidera z roku ubiegłego. Szwedzki producent uzyskał łączną notę
88 pkt na 100 możliwych do zdobycia, poprawiając jednocześnie wynik z roku
ubiegłego (86,61 pkt). „Najlepszy, po raz kolejny z rzędu, wynik który
osiągnęliśmy to powód do dumy. Surowi jurorzy, jakimi są użytkownicy samochodów
Volvo oczekują od nas niezawodności i najlepszej jakości. Przyznane przez nich
wyróżnienie, to dla nas najlepszy dowód uznania. To także motywacja, by mając
na uwadze satysfakcję każdego klienta, nieustannie doskonalić nasze pojazdy i
wychodzić naprzeciw oczekiwaniom użytkowników”, mówi Marcin Klimczewski,
dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.Volvo zostało także
niekwestionowanym liderem tegorocznej edycji NAT jeśli chodzi o ocenę
autoryzowanych stacji obsługi. W ocenie użytkowników i respondentów NAT, to
właśnie punkty obsługi Volvo odznaczają się najwyższym poziomem estetyki
serwisów i kultury obsługi. Uzyskany przez szwedzkiego producenta wynik to
92,63 pkt, co w porównaniu do ubiegłorocznego rezultatu daje poprawę o nieco
ponad 2 pkt.„Kupno samochodu, to tylko początek relacji Klienta z naszą marką.
W swoich staraniach, nieustannie dbamy o to, by estetyka i kultura obsługi
autoryzowanych stacji były czynnikami wpływającymi na pozytywny wizerunek
Volvo. Zadowolony z produktu, a także całości procesu obsługi Klient to
satysfakcja dla nas i gwarancja sukcesu na rynku”, dodaje Marcin
Klimczewski.Rok 2008 był dla Volvo bardzo udany także pod względem liczby
sprzedanych aut. Plany sprzedażowe producenta zostały przekroczone, a udział
firmy w całym rynku zwiększył się.„Miano najpopularniejszej i najlepiej
postrzeganej marki samochodów, jakie otrzymało Volvo w tegorocznej edycji
Narodowego Auto Testu, znajduje potwierdzenie w rosnącej liczbie sprzedanych
aut i naszym sukcesie na rynku. Opinie i uznanie naszych Klientów, to dla nas
powód do satysfakcji. To także wyraźna informacja, że kierunek naszych działań
jest słuszny. Tym bardziej w trudnych warunkach gospodarczych, z jakimi
przyszło borykać się obecnie branży motoryzacyjnej”, mówi Marcin Klimczewski.


źródło: http://media.netpr.pl

A tutaj pełny raport

NAT 2008

Re: NOWA EDYCJA NAT 2008 - FINAŁ

: 2009-09-29, 20:40
autor: micpyt
je tez głosowałem :twisted: