Witam
Mam mały dylemat i może coś mi doradzicie ... Otóż sytuacja wygląda następująco ...
Mam instalację LPG firmy Lecho sterownik Sec 6 cylindrów z roku 2008 wtryski Valtek czerwone z roku 2008
reduktor zavoli zeta typ s daje radę zrobiłem zestaw naprawczy ...
Wymiana wtrysków obowiązkowa bo ledwo już chodzą z winy wieku i przelotu jak i jakości
Zdecydowałem się na Barracudy solo chcę założyć przy samym kolektorze koszt około 370 zł
Dylemat mam ze sterownikiem ...
1. wymienić na nowszy typ bo się da na tej samej wiązce na model Sequel - dość tanie
2. wymienić na instalację Stag 4 bo to full grupa z nową wiązką i gratami - kosztowne, ale używka
3. wymienić na instalacje stag 300-6 isa2 z nową wiązką i gratami - bardzo kosztowne, raczej nowe
Może coś doradzicie ...
Pzdr.
[V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?
- drumal
- VOLV
- Posty: 633
- Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
- Imię: Darek
- VOLVO: 855
- Silnik: B5252S
- KW/KM/NM: 144
- Rok: 1995
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
[V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada
Volvo 855 red - Kanada
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?
Ja zmieniam (tzn mój gazownik) BRC też z 2008r na nowego LPGTech, wtryski Dragon też nowe. Wiązka ma już swoje lata, ale jeśli jest OK i sterownik daje radę to nie ma sensu iść w wymianę wszystkiego. Jeśli robisz sam to różnica ceny nie będzie wielka, ale jeśli oddajesz do zrobienia to koszt robocizny będzie odczuwalny. W używane bym się nie pchał.
Ostatnio zmieniony 2014-09-16, 14:22 przez amdr, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VO
- Posty: 322
- Rejestracja: 2011-01-09, 14:37
- Imię: Luk
- VOLVO: Było
- Silnik: Jest E39 V8 4.4 2002r
- KW/KM/NM: 286/440nm
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 18
- Przebieg: 256
- Status: Offline
Re: [V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?
U mnie podobnie, wymieniam sterownik BRC sequent 24 na LPGTecha z wiązką. Reszta raczej zostanie. Z Brc były same problemy z regulacją (a raczej brakiem możliwości poprawnego zestrojenia).