[945 B200FT 1996] ocena instalacji.
- Boa1982
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
- Imię: Rafal
- VOLVO: 245
- Silnik: D24
- KW/KM/NM: WUCHTA
- Rok: 1992
- Średnie spalanie: 7l/100km
- Przebieg: 365
- Lokalizacja: Luboń
- Status: Offline
- Kontakt:
[945 B200FT 1996] ocena instalacji.
Cześć.
Zakupiłem auto z taką instalacją jak w załączniku.
Co o tym sądzicie
Zakupiłem auto z taką instalacją jak w załączniku.
Co o tym sądzicie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [945 B200FT 1996] ocena instalacji.
Z tego co widać to:
Wtryskiwacze Matrixy - bardzo dobrze
Sterownik Elisa/Stella (klon AEB) - bardzo dobrze
Trochę wątpliwości budzi reduktor ANA04.
Podjedź do kogoś kto podepnie się pod sterownik LPG i sprawdzi jak zachowuje się ciśnienie gazu
podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Orientujesz się jaki przebieg/wiek ma instalacja?
Bo jeżeli grube kilkadziesiąt to być może warto już myśleć o wymianie reduktora.
Wtryskiwacze Matrixy - bardzo dobrze
Sterownik Elisa/Stella (klon AEB) - bardzo dobrze
Trochę wątpliwości budzi reduktor ANA04.
Podjedź do kogoś kto podepnie się pod sterownik LPG i sprawdzi jak zachowuje się ciśnienie gazu
podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Orientujesz się jaki przebieg/wiek ma instalacja?
Bo jeżeli grube kilkadziesiąt to być może warto już myśleć o wymianie reduktora.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Boa1982
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
- Imię: Rafal
- VOLVO: 245
- Silnik: D24
- KW/KM/NM: WUCHTA
- Rok: 1992
- Średnie spalanie: 7l/100km
- Przebieg: 365
- Lokalizacja: Luboń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [945 B200FT 1996] ocena instalacji.
Instalacja zakładana w grudniu 2005. Przebiegu nie znam.
Ale spalanie mnie niepokoi... na trasie na odcinku 400km wyszło ~13l/100km przy przelotowej ~140km, ale po mieście po pierwszym tankowaniu to się przeraziłem... ~20-21l/100km
Być może dzięki moim "małym szaleństwom", więc po drugim tankowaniu będę miał jakiś obraz
Ale spalanie mnie niepokoi... na trasie na odcinku 400km wyszło ~13l/100km przy przelotowej ~140km, ale po mieście po pierwszym tankowaniu to się przeraziłem... ~20-21l/100km
Być może dzięki moim "małym szaleństwom", więc po drugim tankowaniu będę miał jakiś obraz
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
- V945turbo
- VOLVO
- Posty: 2532
- Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
- Imię: Michal
- VOLVO: 744 USA
- Silnik: B230FT+ 16v?
- KW/KM/NM: ???/ 155
- Rok: 1989
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 15L
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: lsw
- Status: Offline
Re: [945 B200FT 1996] ocena instalacji.
To akurat sie nie zmieni.... ciekawe jak w mieście moje 2.0T brało ok 15L lpg, na trasie w szwecji kiedyś zrobiłe 11,5l lpg..... ale tego nigdy już nie powtórzyłem:)Boa1982 pisze:Ale spalanie mnie niepokoi... na trasie na odcinku 400km wyszło ~13l/100km przy przelotowej ~140km,
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??
- Boa1982
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
- Imię: Rafal
- VOLVO: 245
- Silnik: D24
- KW/KM/NM: WUCHTA
- Rok: 1992
- Średnie spalanie: 7l/100km
- Przebieg: 365
- Lokalizacja: Luboń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [945 B200FT 1996] ocena instalacji.
Więc spalanie na trasie mnie jakoś nie przeraziło. Ale 20 w mieście to ciut dużo
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [945 B200FT 1996] ocena instalacji.
Na bogato ma ,na bogato To mój paździerz pali 17l przy osiągach rzędu 6.50s do 100.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
- Boa1982
- V
- Posty: 110
- Rejestracja: 2014-07-08, 20:24
- Imię: Rafal
- VOLVO: 245
- Silnik: D24
- KW/KM/NM: WUCHTA
- Rok: 1992
- Średnie spalanie: 7l/100km
- Przebieg: 365
- Lokalizacja: Luboń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [945 B200FT 1996] ocena instalacji.
No to mam pewność, że instalka do regulacji
FOTOGRAF ŚLUBNY POZNAŃ
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84
Ex: 850 B5202S, Honda Shadow VT700, Ducati 600SS HF
Teraz: 945 B200FT & Suzuki GSX 750S Katana '84