V70 2,5T AWD + lpg opinie
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
V70 2,5T AWD + lpg opinie
Witam wszystkich, jestem nowy na forum, chciałbym się dowiedzieć co myślicie o V70 2,5T z gazem w automacie, jak się sprawuje turbina, czy warto na takie połączenie zwracać uwagę, czy może lepiej by było 2,4 benzyna z gazem 170km, myślę nad zakupem od rocznika 2005
zochak5
- drumal
- VOLV
- Posty: 633
- Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
- Imię: Darek
- VOLVO: 855
- Silnik: B5252S
- KW/KM/NM: 144
- Rok: 1995
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
jak dla mnie kwestia finansowa ... bo jak coś to regeneracja turbo ...a turbo to nigdy nie wież kiedy padnie ...
bo LPG nie ma znaczenia byle było ogarnięte przez kumatych speców ...
Ja osobiście po przejściach z turbo i ładowaniu kasy przeszedłem na wolnossące o maxymalnej mocy i jestem bardzo zadowolony ...
Suma sumarum albo lubisz moc i turbo albo auto do jazdy bez szału ...
Pzdr.
bo LPG nie ma znaczenia byle było ogarnięte przez kumatych speców ...
Ja osobiście po przejściach z turbo i ładowaniu kasy przeszedłem na wolnossące o maxymalnej mocy i jestem bardzo zadowolony ...
Suma sumarum albo lubisz moc i turbo albo auto do jazdy bez szału ...
Pzdr.
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada
Volvo 855 red - Kanada
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
szukałem 2,4 170km, ale akurat rzucił mi się w oczy 2,5T i tak się zastanawiam co jest lepsze, czy ryzykować 2,5T, czy dać sobie z tym silnikiem siana i zostać z 2,4
zochak5
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
silnik 2,4 bardzo wolno ssący z budą v70II nie jadzie wcale
2,5t ogarnięty na gratach LPG za ok 4tyś zł - jadzie i spala 12-15 literków
tylko taka jest między nimi różnica
2,5t ogarnięty na gratach LPG za ok 4tyś zł - jadzie i spala 12-15 literków
tylko taka jest między nimi różnica
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-12-10, 13:08
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
- Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
- KW/KM/NM: 305/234/ex209
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
- Przebieg: 62000
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Mam 2.5T z gazem w automacie i jestem zadowolony, ważny jest przebieg auta. W automacie mniej niszczy się instalację (parownik), rzadko jeździ się z obrotami powyżej 3.5 tys/min i dlatego w zupełności wystarcza instalacja za 3 tys.
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
sprzedający zaznacza przebieg 218tys, średni 20tys rocznie, Jakkub jaki rocznik Twojego auta?
zochak5
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Teoria, iż automat mniej niszczy parowniki jest ciekawa. Jakieś uzasadnienie?Jakkub pisze:W automacie mniej niszczy się instalację (parownik), rzadko jeździ się z obrotami powyżej 3.5 tys/min i dlatego w zupełności wystarcza instalacja za 3 tys.
Z dalszą część zdania zgodziłbym się gdyby napisane było w pierwszej osobie liczby pojedynczej.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Panowie możecie napisać czy warto kupić takie auto jak w wątku?
zochak5
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-12-10, 13:08
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
- Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
- KW/KM/NM: 305/234/ex209
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
- Przebieg: 62000
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Nie napiszę Ci, czy warto kupić to auto, decyzja jest twoja. Mogę jedynie napisać z własnych doświadczeń, że warto zakładać do tego silnika gaz, mój jest z 2004r.
Co do parownika, korzystanie z auta z automatyczną skrzynia biegów wymusza obroty silnika, co w przypadku mojego parownika - Silvera przedłuża jego żywotność, w przeciwieństwie do manualu gdzie piłowanie silnika, skróciłoby żywotność reduktora, wtryskiwaczy i ostatecznie silnika.
Co do parownika, korzystanie z auta z automatyczną skrzynia biegów wymusza obroty silnika, co w przypadku mojego parownika - Silvera przedłuża jego żywotność, w przeciwieństwie do manualu gdzie piłowanie silnika, skróciłoby żywotność reduktora, wtryskiwaczy i ostatecznie silnika.
Ostatnio zmieniony 2015-03-23, 14:55 przez Jakkub, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Czyli Jakkub z Twojej odpowiedzi wnioskuje że Turbo i gaz spoko ze sobą współpracują i nie ma się czego bać
zochak5
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-12-10, 13:08
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
- Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
- KW/KM/NM: 305/234/ex209
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
- Przebieg: 62000
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Dobrze wnioskujesz, jak bedą ci ustawiać gaz, nie namawiaj do zubożenia mieszanki, ma być bogatsza, ma palić więcej niż benzyny. Jak bedziesz zakładać butlę bierz jak największą, u mnie wchodzi gazu około 43 litry, w trasie jest upierdliwe tankowanie co 300 km. Jak robisz czesto dłuższe dystanse to zastanów się nad butlą jaką i gdzie.
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
w tym przypadku turbo i gaz sie lubią i kwestia opędzenia 200-250KM nie stanowi tu żadnego problemu, oczywiście nie przy budżetowej instalce za 3tyś
w moim v70 2003r , wersja Family z 3 kanapą w bagażniku weszła butla 67 litrów (więc można !)
tankowanie LPG po ok. 50-52 litry żeby na sucho śmieci i pył ze zbiornika nie poszły w obieg
na ile to starcza km ?
a to już zależy jak kto jeździ
w moim v70 2003r , wersja Family z 3 kanapą w bagażniku weszła butla 67 litrów (więc można !)
tankowanie LPG po ok. 50-52 litry żeby na sucho śmieci i pył ze zbiornika nie poszły w obieg
na ile to starcza km ?
a to już zależy jak kto jeździ
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-12-10, 13:08
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
- Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
- KW/KM/NM: 305/234/ex209
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
- Przebieg: 62000
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Głupie posty o tym, że jak nie wydasz dużo pieniędzy, to nie będziesz zadowolonym mnie powalają. Można wydawać pieniądze tylko trzeba wiedzieć po co. Głupi się nie zastanawia, tylko wydaje.
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Powaliło Cię ?Jakkub pisze:Głupie posty o tym, że jak nie wydasz dużo pieniędzy, to nie będziesz zadowolonym mnie powalają.
spoko kup za 3 koła bańkę + golda albo dwa silvery i wtryski ogarniające na bogato do 60KM z garnka i niech Ci to pan Czesio za flaszkę zamontuje, bo Paaanie tym komputer steruje, tu ni ma czego stroić, siem montuje i toto samo jadzie...
powodzenia
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2013-12-10, 13:08
- Imię: Jakub
- VOLVO: S80 T6 II / S80 II / ex V70 II
- Silnik: 3.0T AWD / 3.2 / ex 2.5 T
- KW/KM/NM: 305/234/ex209
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16 / 14 lpg
- Przebieg: 62000
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Nie rozumiemy się.
Ja nie potrzebuje takiej instalacji, mi wystarcza taka za 3 tys, z ogólnopolską gwarancją i dodatkowo jeszcze jestem zadowolony.
Ja nie potrzebuje takiej instalacji, mi wystarcza taka za 3 tys, z ogólnopolską gwarancją i dodatkowo jeszcze jestem zadowolony.
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
W aucie, które wpadło mi w oko instalacja już jest Prinsa, butla w kole, tylko nie wiem jakiej pojemności, dopytam
zochak5
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
wracając do tematu głównego V70 2,5T AWD + lpg opinie
jak ktoś kumaty to robił, to będzie pan zadowolony
jak ktoś kumaty to robił, to będzie pan zadowolony
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Instalacja Prinsa choć bardzo dobra, może tez być założona przez rzeźnika . A także mocno wyeksploatowana.zochak5 pisze:W aucie, które wpadło mi w oko instalacja już jest Prinsa, butla w kole, tylko nie wiem jakiej pojemności, dopytam
Piszę z doświadczenia... inne moje auto (Previa I gen) kupiłem świadomie z wywaloną UPG, a nieświadomie, że było to drugie wywalenie...
a głowica mocno naprawiana po wypaleniu ubogą mieszanką... auto z Niemiec, instalacja Prins. Taka sytuacja, jakiej nie życzę.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Mikaell, powiedz na co zwrócić uwagę jak pojadę oglądać to auto, aby sobie kłopotu do domu nie przyprowadzić
zochak5
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
pstryknij fotki z telefonu i wrzuć tutaj na forumzochak5 pisze:na co zwrócić uwagę
- Ty sobie wypalisz papieroska , a koledzy zaraz życzliwie skomentują - co jest OK, a co do roboty
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Wiarygodność historii samochodu to jak wiadomo klucz
Pytanie o przebieg na gazie? Keihiny powinny wytrzymać ca 250k km choć w międzyczasie raczej mogą wymagać czyszczenia.
Reduktor po ca 100k km może być do czyszczenia / regeneracji, ale to nie zabije.
Podpiąć skaner (najlepiej Vidę) i porównać korekty na benie / na LPG. Sczytać błędy.
Pytanie o przebieg na gazie? Keihiny powinny wytrzymać ca 250k km choć w międzyczasie raczej mogą wymagać czyszczenia.
Reduktor po ca 100k km może być do czyszczenia / regeneracji, ale to nie zabije.
Podpiąć skaner (najlepiej Vidę) i porównać korekty na benie / na LPG. Sczytać błędy.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- ct04maniaa
- V
- Posty: 101
- Rejestracja: 2007-12-03, 20:09
- Imię: Adrian
- VOLVO: s80II i s80
- Silnik: 2.5t i 2.5t
- KW/KM/NM: 200 i 210
- Rok: 2007
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
dzwoń do ASOzochak5 pisze:Chłopaki jak sprawdzić samochód po nr VIN
-
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-03-22, 22:32
- Imię: Mariusz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2005
- Przebieg: 213409
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
czy ktoś wie jak powinna być oryginalna grubość lakieru w V 70 rocznik 2005
zochak5
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 2,5T AWD + lpg opinie
Nie mniej niż 100 - 150nm im mniej tym bardziej było polerowane.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898