Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem volvo s80 +lpg i niestety nie ja zakładałem instalację gazową dlatego
zdjęcia poniżej przedstawiają części mojej instalacji.
Mankamentem jest parownik który dość często ulega "zabrudzeniu" i trzeba go czyścić,
ale ostatnio mam problem z pracą silnika po pierwszym uruchomieniu i przełączeniu się na lpg.
Objawy to nierówna praca i brak siły, objawy ustępują po całkowitym nagrzaniu się silnika.
Wyczyściłem parownik bardzo starannie bo był zanieczyszczony i zostały nierówne obroty podczas
pierwszego przełączenia się na lpg dodam że po moim czyszczeniu powstał dziwny objaw a mianowicie
najpierw słychać otwieranie się zaworów (ten w butli i pod maską koło filtra chyba) jest to 1 kreska
wskaźnika temperatury a dopiero przy 3 kresce mam sygnał przełączenia się na lpg.
Ciśnienie w parowniku 1.2
Jeśli ktoś się orientuje co odpowiada za przełączanie się z Bp na LPG
Co mogę jeszcze zrobić żeby to wyregulować. Byłem u fachowca ale on montuje wszystko z KME i trudno mu powiedzieć
co jest tego przyczyną, a w ogóle wizyta samego podłączenia pod komp to 50zł a regulacji 100zł w góre.
Może ktoś poleci dobrego gazownika z okolic Giżycka?
Problem LPG [s80 2.0T 163KM 98r]
-
- V
- Posty: 128
- Rejestracja: 2015-03-06, 08:54
- Imię: Marek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/220
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 380000
- Lokalizacja: LBL
- Status: Offline
Problem LPG [s80 2.0T 163KM 98r]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Problem LPG [s80 2.0T 163KM 98r]
Instalka mocno egzotyczna .
Obawiam się, że z Giżycka nikogo nie znam. Polecić mogę z Suwałk
http://lpg-forum.pl/mzloty-u6540.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale wyślij mu te fotki z pytaniem czy będzie chciał z tym walczyć.
Jak się zadzwoni
http://vtec-lpg.pl/oferta.html" onclick="window.open(this.href);return false;
podają hasło do pobrania softu.
Reduktor też chyba nie za bardzo rokuje, ale to się okaże po przejażdżce z podpiętym softem.
Obawiam się, że z Giżycka nikogo nie znam. Polecić mogę z Suwałk
http://lpg-forum.pl/mzloty-u6540.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale wyślij mu te fotki z pytaniem czy będzie chciał z tym walczyć.
Jak się zadzwoni
http://vtec-lpg.pl/oferta.html" onclick="window.open(this.href);return false;
podają hasło do pobrania softu.
Reduktor też chyba nie za bardzo rokuje, ale to się okaże po przejażdżce z podpiętym softem.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 128
- Rejestracja: 2015-03-06, 08:54
- Imię: Marek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/220
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 380000
- Lokalizacja: LBL
- Status: Offline
Re: Problem LPG [s80 2.0T 163KM 98r]
W tym warsztacie z Siedlec byłem już nie chce tu robić antyreklamy ani stawiać bezpodstawnych opinii ale strona wygląda o niebo lepiej od warsztatu. Obsługa jedno osobowa czasem dwu osobowa o tyle dobrze że pozwalają patrze na ręce co robią bo przez 3 godziny usłyszałem 2 słowa i po przejechaniu 50km "chek engine" a że byłem tylko przejazdem to nie mogłem się już wrócić.
Zobaczę co powiedzą w Suwałkach.
-- 2015-09-18, 21:04 --
No i zakupiłem kabelek do LPG jak przyjdzie to albo będzie działał albo i nie okaże się w praktyce ...
Zobaczę co powiedzą w Suwałkach.
-- 2015-09-18, 21:04 --
No i zakupiłem kabelek do LPG jak przyjdzie to albo będzie działał albo i nie okaże się w praktyce ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- V
- Posty: 28
- Rejestracja: 2012-12-11, 22:43
- VOLVO: S60
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Problem LPG [s80 2.0T 163KM 98r]
Instalacja najtańsza z najtańszych.Po pierwsze popraw reduktor,a mianowicie elektrozawór skieruj do góry.Przyciąganie ziemskie powoduje osiadanie frakcji oleistej na tłoczku co powoduje jego zaklejenie.Jeżeli było jeżdżone na słabej jakości gazu to nawet zamontowanie reduktora elektrozaworem do góry może nie już nie pomódz. Druga sprawa to zaklejone wtryski czyli podobna sprawa jak z reduktorem.Tutaj może pomódz mycie lub wymiana na nowe.Ogólnie ja bym wymienił cały przód.
-
- V
- Posty: 128
- Rejestracja: 2015-03-06, 08:54
- Imię: Marek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/220
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 380000
- Lokalizacja: LBL
- Status: Offline
Re: Problem LPG [s80 2.0T 163KM 98r]
Dziś przyszedł mi interfejs taki jak na zdjęciu wyżej a nawet muszę powiedzieć że jego wykonanie wydaje się być naprawdę solidne.
Z reduktorem postaram się jak najszybciej załatwić sprawę bo tylko on mi został (wtryski są nowe mają około 10kk tak jak filtry) ten przy wtryskach ponoć szklany może lepszy:D. W najbliższym czasie wrzucę ustawienia mojego v-tec zobaczymy co za diabeł w nim siedzi.
Co do reduktora myślicie jak go obrócę o 180 stopni (tyłem do przodu) to będzie ok?
===Edit---25-09-2015===
Dziś mimo opadów deszczu postanowiłem zrobić odczyt sterownika LPG przez nowo zakupiony interfejs:D
Poniżej przedstawiam zdjęcia.
Informuję iż nic nie zmieniałem wszystko robił fachowiec od LPG który zakładał instalację a potem "regulował".
No dobra przyznaję się temperaturę przełączania zmieniłem na 35 z 31 ale myślę że 4 oczka to nie katastrofa.
Z reduktorem postaram się jak najszybciej załatwić sprawę bo tylko on mi został (wtryski są nowe mają około 10kk tak jak filtry) ten przy wtryskach ponoć szklany może lepszy:D. W najbliższym czasie wrzucę ustawienia mojego v-tec zobaczymy co za diabeł w nim siedzi.
Co do reduktora myślicie jak go obrócę o 180 stopni (tyłem do przodu) to będzie ok?
===Edit---25-09-2015===
Dziś mimo opadów deszczu postanowiłem zrobić odczyt sterownika LPG przez nowo zakupiony interfejs:D
Poniżej przedstawiam zdjęcia.
Informuję iż nic nie zmieniałem wszystko robił fachowiec od LPG który zakładał instalację a potem "regulował".
No dobra przyznaję się temperaturę przełączania zmieniłem na 35 z 31 ale myślę że 4 oczka to nie katastrofa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.