2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-10-22, 15:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220
- Rok: 2005
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Witam wszystkich
Czy ktoś ma taka instalacje w swoim Volvaiku?
Jakie są jej koszty?
Jak sie ona sprawuje?
W czym góruje nad zwykłym lpg?
I najważniejsze pytanie: czy warto?
Z góry dziękuje za podzielenie sie wiedza.
Czy ktoś ma taka instalacje w swoim Volvaiku?
Jakie są jej koszty?
Jak sie ona sprawuje?
W czym góruje nad zwykłym lpg?
I najważniejsze pytanie: czy warto?
Z góry dziękuje za podzielenie sie wiedza.
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Zapewne nikt nie m a takiej instalacji, bo takowa ma zastosowanie jedynie w autach z bezpośrednim wtryskiem benzyny, i to jet jedynym uzasadnieniem ponoszenia wysokich kosztów takiego rozwiązania.
W autach z pośrednim wtryskiem nie ma żadnych zalet. W większości takich aut w ogóle nie da się zamontować ze względu na brak odpowiedniego miejsca w głowicy
W autach z pośrednim wtryskiem nie ma żadnych zalet. W większości takich aut w ogóle nie da się zamontować ze względu na brak odpowiedniego miejsca w głowicy
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Aleksiasty, są instalacje wtrysku gazu w fazie ciekłej do kolektora dolotowego (tzw instalacje 5 generacji), np VIALLE LiquidSI (Liquid Smart Injection).
Z tym że jest kilka problemów - wtryskiwacze są duuże i nie we wszystkich autach da się je w sposób logiczny zmieścić na kolektorze - tu podepre się zdjęciami (ba były chyba nawet instalacje fabryczne w volvo z takimi rozwiązaniami).
Kolejny problem w odniesieniu do naszego gazu to pompa gazu znajdująca się w zbiorniku - jest pewna szansa że nie będzie to rozwiązanie długowieczne i bezobsługowe:
Zostaje jeszcze cena skalkulowana na poziomie ok 4,5kpln - ale nie wiem czy za 4 czy 5 cylindrów więc trochę drożej niż bardzo dobra i dobrze założona instalacja 4 gen.
Z tym że jest kilka problemów - wtryskiwacze są duuże i nie we wszystkich autach da się je w sposób logiczny zmieścić na kolektorze - tu podepre się zdjęciami (ba były chyba nawet instalacje fabryczne w volvo z takimi rozwiązaniami).
Kolejny problem w odniesieniu do naszego gazu to pompa gazu znajdująca się w zbiorniku - jest pewna szansa że nie będzie to rozwiązanie długowieczne i bezobsługowe:
Zostaje jeszcze cena skalkulowana na poziomie ok 4,5kpln - ale nie wiem czy za 4 czy 5 cylindrów więc trochę drożej niż bardzo dobra i dobrze założona instalacja 4 gen.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2246
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Prawdopodobnie Pigul20 pyta o LPI.
Koszt jest wysoki - ok. 7 - 10 tys. zł.
Sprawuje się świetnie, póki działa. W Polsce jest tylko kilka warsztatów, które naprawdę się na tym znają.
Zdecydowanie góruje nad innymi inst.: spalanie LPG zbliżone do benzyny, brak straty mocy, a nawet w pewnym zakresie obrotów moc wyższa niż na benzynie.
Czy warto ? Jeśli masz zbędną gotówkę lub pokonujesz miesięczne 5 tys. km.
Dodam , że pompa gazu znajdująca się w butli (padnie na pewno prędzej czy później) kosztuje 3 tys. zł., regeneracja 1 tys.
Koszt jest wysoki - ok. 7 - 10 tys. zł.
Sprawuje się świetnie, póki działa. W Polsce jest tylko kilka warsztatów, które naprawdę się na tym znają.
Zdecydowanie góruje nad innymi inst.: spalanie LPG zbliżone do benzyny, brak straty mocy, a nawet w pewnym zakresie obrotów moc wyższa niż na benzynie.
Czy warto ? Jeśli masz zbędną gotówkę lub pokonujesz miesięczne 5 tys. km.
Dodam , że pompa gazu znajdująca się w butli (padnie na pewno prędzej czy później) kosztuje 3 tys. zł., regeneracja 1 tys.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-10-22, 15:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220
- Rok: 2005
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Nie chodzi mi o LPi bo to faktycznie jest instalacja do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Myślałem o Vialle LiquidSi, która jest instalacja z wtryskiem gazu w fazie ciekłej i jest dedykowana do silników z pośrednim wtryskiem paliwa. Czytałem o niej pare artykułów, ale skupili sie w nich tylko na zaletach, jestem ciekaw jak to w praktyce.
Co do cen. Instalacja 4,5 tys. Natomiast sama pompa 1 tys i niby trwałość poprawiona względem pompy w LPi.
Co do cen. Instalacja 4,5 tys. Natomiast sama pompa 1 tys i niby trwałość poprawiona względem pompy w LPi.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Po mojemu to papier wszystko przyjmuje.Pigul20 pisze: Natomiast sama pompa 1 tys i niby trwałość poprawiona względem pompy w LPi.
Za mało tego jeździ i za krótko żeby wierzyć.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- lopi83
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-10-06, 21:43
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: V70XC
- Silnik: B5244T3
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14lpg
- Przebieg: 400000
- Lokalizacja: KMI.../TK...
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
ja mam Vialle LSi, nie ma OBD wiec od czasu do czasu checka wyrzuca...
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-10-22, 15:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220
- Rok: 2005
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
I jak sie sprawuje ta instalacja?
Sam zakładałeś czy już kupiłeś z taka?
Masz jakieś porównanie z instalacja 4tej generacji?
Spalanie jest większe niż na benzynie czy porównywalne?
Sam zakładałeś czy już kupiłeś z taka?
Masz jakieś porównanie z instalacja 4tej generacji?
Spalanie jest większe niż na benzynie czy porównywalne?
- lopi83
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-10-06, 21:43
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: V70XC
- Silnik: B5244T3
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14lpg
- Przebieg: 400000
- Lokalizacja: KMI.../TK...
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
póki co sprawuje się bezproblemowo poza tym ze od nowości nie pokazuje ile gazu mam w zbiorniku i od czasu do czasu checka wyrzuca, póki co zrobiłem jakieś 4 tys km
zakładałem w warsztacie
nie mam porównania, nie wiem co można to porównywać...cena na pewno wyższa niż za IVgen
gazu pali trochę więcej niż benzyny ale tak ma być (ok 16l w mieście przy spokojnej jeździe)
zastanów się dwa razy bo za 3000zł mniej będziesz miał bardzo dobrą instalację IVgen i dużo kasy na paliwo zostanie...
zakładałem w warsztacie
nie mam porównania, nie wiem co można to porównywać...cena na pewno wyższa niż za IVgen
gazu pali trochę więcej niż benzyny ale tak ma być (ok 16l w mieście przy spokojnej jeździe)
zastanów się dwa razy bo za 3000zł mniej będziesz miał bardzo dobrą instalację IVgen i dużo kasy na paliwo zostanie...
-
- V
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-10-22, 15:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 220
- Rok: 2005
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Czyli ,krótko mówiąc, przy tej różnicy w cenie instalacji nie ma potrzeby inwestowac w V gen.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
W pełni zgadzam się, że nie warto eksperymentować.lopi83 pisze: zastanów się dwa razy bo za 3000zł mniej będziesz miał bardzo dobrą instalację IVgen i dużo kasy na paliwo zostanie...
Zależy skąd kolega jest ale osobiście nie jestem do końca przekonany, że za 3k pln ktoś porządnie zamontuje dobrą IVgen do 5cyl ~200KM, choć nie roszczę sobie prawa do pełnej znajomości rynku w Polsce.
Disklejmer:)
Oczywiście nie jestem obiektywny, gdyż u mnie taka instalacja kosztuje drożej, a V generacji nie nauczyłem się montować:) i raczej nie mam jak na razie zamiaru.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Wlopi83 pisze:ja mam Vialle LSi, nie ma OBD wiec od czasu do czasu checka wyrzuca
ięc jest źle wyregulowaneMikaell pisze:Zależy skąd kolega jest ale osobiście nie jestem do końca przekonany, że za 3k pln ktoś porządnie zamontuje dobrą IVgen do 5cyl ~200KM
Też mi się wydaje że coś niecoś do tych 3kpln należy dołożyć żeby było dobrze zamontowane i wystrojone.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- lopi83
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-10-06, 21:43
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: V70XC
- Silnik: B5244T3
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14lpg
- Przebieg: 400000
- Lokalizacja: KMI.../TK...
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
w LSi nie ma mapy, tam się tylko współczynnik czasu wtrysku ustawia
- Najownik
- V
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-07-28, 00:26
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70 II
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 140 łosi
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8,4
- Przebieg: 275000
- Lokalizacja: Włodawa i okolice
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Ostatnio dowiadywałem się o cenę instalacji IV gen do mojego Łosia. U Adama Rogowskiego czyli Lubelskiej Legendy Gazu taka instalacja kosztuje 4200zł.Chalski pisze:ięc jest źle wyregulowaneMikaell pisze:Zależy skąd kolega jest ale osobiście nie jestem do końca przekonany, że za 3k pln ktoś porządnie zamontuje dobrą IVgen do 5cyl ~200KM
Też mi się wydaje że coś niecoś do tych 3kpln należy dołożyć żeby było dobrze zamontowane i wystrojone.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
I co z tego wynika?lopi83 pisze:w LSi nie ma mapy, tam się tylko współczynnik czasu wtrysku ustawia
Ciekawe ile osób rozumie co to jest "mapa" w sterowniku LPG
-- 28 paź 2014, o 11:15 --
To warto do DC przyjechaćNajownik pisze: Ostatnio dowiadywałem się o cenę instalacji IV gen do mojego Łosia. U Adama Rogowskiego czyli Lubelskiej Legendy Gazu taka instalacja kosztuje 4200zł.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- MORHOT
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2014-10-11, 17:13
- Imię: Wojtek
- VOLVO: jeśli będzie to S60R :-)
- Silnik: 2,5 V6
- KW/KM/NM: 170 + eLPiGi
- Rok: 1999
- Lokalizacja: Myślenice, małopolskie
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
...czyli że bardzo dobrą instalację IV generacji da się założyć o 3000 zł taniej niż tą V generacji.lopi83 pisze:zastanów się dwa razy bo za 3000zł mniej będziesz miał bardzo dobrą instalację IVgen i dużo kasy na paliwo zostanie...
Czytanie ze zrozumieniem...
Mruczenie widlastej szóstki jest jak balsam na udręczoną codziennością duszę...
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-08-10, 09:18
- Imię: piotr
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 T
- KW/KM/NM: 193
- Rok: 1998
- Przebieg: 360000
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Witam,
ja właśnie otrzymałem wycenę na instalacje do 2,5T 98 rok V70.
"Do Volvo V70 2.5 193KM 5cyl. instalacja Vilalle Liquid Si kosztuje 6.700 PLN. Butla w cenie.
Jeśli chodzi o instalacje 4 generacji to mamy w swojej ofercie:
1. włoską sekwencję firmy BRC wersja Sequent Plug&Drive - koszt montażu 4 200 PLN
2. polską sekwencję firmy STAG - jest to wersja STAG 300 PLUS w opcji z wtryskiwaczami HANA
i reduktorem AC w cenie 3 500 PLN. "
Najtaniej staga chcą mi założyć za 3 tys. ale nic nie będzie ściągane do wiercenia.
Czyli chyba nie ma sensu montować 5 generacji, trzeba to obliczyć.
Pozdrawiam
Pyra
ja właśnie otrzymałem wycenę na instalacje do 2,5T 98 rok V70.
"Do Volvo V70 2.5 193KM 5cyl. instalacja Vilalle Liquid Si kosztuje 6.700 PLN. Butla w cenie.
Jeśli chodzi o instalacje 4 generacji to mamy w swojej ofercie:
1. włoską sekwencję firmy BRC wersja Sequent Plug&Drive - koszt montażu 4 200 PLN
2. polską sekwencję firmy STAG - jest to wersja STAG 300 PLUS w opcji z wtryskiwaczami HANA
i reduktorem AC w cenie 3 500 PLN. "
Najtaniej staga chcą mi założyć za 3 tys. ale nic nie będzie ściągane do wiercenia.
Czyli chyba nie ma sensu montować 5 generacji, trzeba to obliczyć.
Pozdrawiam
Pyra
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Raczej średni sens montażu instalacji o ponad 2k pln droższej niż bardzo dobra instalacja 4 gen (nie mówię o cenie podanej za BRC)pyra pisze:Czyli chyba nie ma sensu montować 5 generacji, trzeba to obliczyć.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
@pyra
Poszukaj innego gazownika. Oferty które cytowałeś według mnie nie są dobre.
Poszukaj innego gazownika. Oferty które cytowałeś według mnie nie są dobre.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- virusrk
- VO
- Posty: 187
- Rejestracja: 2013-04-19, 19:02
- Imię: Marcin
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0 T + lpg
- KW/KM/NM: 273KM/413Nm
- Rok: 99
- Był na spocie: 11
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wieliczka
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
A co powiecie o gazie na sterowniku STAG4 ISA2, reduktor do 250KM, wtryski HANA do silnika 2.0T (chyba LPT) 163KM.
Reduktor na wyższą moc bo będę MODa robił z turbo. Piszę tu bo tez zastanawialem sie nad 5 generacja ale wyszedlem z zalozenia ze nie ma sensu przy obecnych cenach takowej instalacji.
Reduktor na wyższą moc bo będę MODa robił z turbo. Piszę tu bo tez zastanawialem sie nad 5 generacja ale wyszedlem z zalozenia ze nie ma sensu przy obecnych cenach takowej instalacji.
- kreciq
- VOLVO
- Posty: 1809
- Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
- Imię: kreciq
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Nie ma takiego sterownika.A co powiecie o gazie na sterowniku STAG4 ISA2
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Prawdopodobnie chodzi o sterownik STAG 4 PLUS
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Lub optymistycznie Stag 300-4 ISA2.
Warto rozszyfrować co kryje się pod hasłem "reduktor do 250KM"
Wtrysków Hana nie założyłbym do swojego samochodu.
(Choć w jednym swoim aucie mam, ale były zakładane dość dawno i ówczesne Hany były
lepsiejsze niż późniejsze )
Warto rozszyfrować co kryje się pod hasłem "reduktor do 250KM"
Wtrysków Hana nie założyłbym do swojego samochodu.
(Choć w jednym swoim aucie mam, ale były zakładane dość dawno i ówczesne Hany były
lepsiejsze niż późniejsze )
Ostatnio zmieniony 2014-11-03, 11:22 przez Mikaell, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Lpgtech i dragony zrobią robotę, za dużo jest narzekań na hany. Parownik też trzeba z imienia i nazwiska, może acr01 czerwony mają na myśli.
Wysłane z mojego HTCSensation za pomocą Tapatalk 4
Wysłane z mojego HTCSensation za pomocą Tapatalk 4
- virusrk
- VO
- Posty: 187
- Rejestracja: 2013-04-19, 19:02
- Imię: Marcin
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0 T + lpg
- KW/KM/NM: 273KM/413Nm
- Rok: 99
- Był na spocie: 11
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wieliczka
- Status: Offline
Re: 2.5T wtrysk gazu w fazie ciekłej
Dopytam sie dokladnie i podam Wam pelna specyfikacje. To jest "gaziarz" z polecenia, raz juz wsadzal mi gaz do auta i bylem (obecny wlasciciel tez jest) zadowolony. 2 lata juz smiga na konfiguracji ze stag i hanami i zadnych problemow.
-- 2 lis 2014, o 10:13 --
Dopytam sie dokladnie i podam Wam pelna specyfikacje. To jest "gaziarz" z polecenia, raz juz wsadzal mi gaz do auta i bylem (obecny wlasciciel tez jest) zadowolony. 2 lata juz smiga na konfiguracji ze stag i hanami i zadnych problemow.
-- 2 lis 2014, o 10:13 --
Dopytam sie dokladnie i podam Wam pelna specyfikacje. To jest "gaziarz" z polecenia, raz juz wsadzal mi gaz do auta i bylem (obecny wlasciciel tez jest) zadowolony. 2 lata juz smiga na konfiguracji ze stag i hanami i zadnych problemow.