[v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
-
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
- Imię: A
- VOLVO: V50/ exV70
- Silnik: V50 - D4204T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 363000
- Lokalizacja: Słupsk
- Status: Offline
[v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Witam
Mam problem z moim V70 bifuel 1gen zasilanym LPG. Samochód samoczynnie przełącza się na PB. Rano gdy odpalę samochód w temperaturze ok 15 stopni C LPG załącza się na parę sekund a potem samoczynnie przełącza na PB. Trzeba pstryknąć przyciskiem od gazu, żeby załączył LPG i wtedy zazwyczaj zostaje na tym zasilaniu lecz po wrzuceniu na luz obroty spadają do ok 500 obr/min i stabilizują się na ok 850 lub volvo potrafi wręcz zgasnąć. Nie dzieje się to jeśli samochód jest ciepły - 90 stopni C. Niekiedy jadąc przez miasto nagrzanym samochodem i stając przed światłami także przełącza się samoczynnie na PB. Ktoś miał podobny problem?
Mam problem z moim V70 bifuel 1gen zasilanym LPG. Samochód samoczynnie przełącza się na PB. Rano gdy odpalę samochód w temperaturze ok 15 stopni C LPG załącza się na parę sekund a potem samoczynnie przełącza na PB. Trzeba pstryknąć przyciskiem od gazu, żeby załączył LPG i wtedy zazwyczaj zostaje na tym zasilaniu lecz po wrzuceniu na luz obroty spadają do ok 500 obr/min i stabilizują się na ok 850 lub volvo potrafi wręcz zgasnąć. Nie dzieje się to jeśli samochód jest ciepły - 90 stopni C. Niekiedy jadąc przez miasto nagrzanym samochodem i stając przed światłami także przełącza się samoczynnie na PB. Ktoś miał podobny problem?
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Wg mnie pierwsza sprawa do sprawdzenia to reduktor
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
- Imię: A
- VOLVO: V50/ exV70
- Silnik: V50 - D4204T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 363000
- Lokalizacja: Słupsk
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
To także moja pierwsza myśl. Zakupie manometr, króciec i dam znać jak ciśnienia. Pytanie tylko czy ma to być 1,4bar-1,5bar i 0,96 bar?
-
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
- Imię: A
- VOLVO: V50/ exV70
- Silnik: V50 - D4204T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 363000
- Lokalizacja: Słupsk
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Problem z samoczynnym przełączaniem się na lpg jak samochód jest ciepły rozwiązany poprzez ustawienie odpowiednich ciśnień na reduktorze. Został tylko jeden feler z lpg. Jak jest fura zimna to silnik nagrzewa się do 15oC i przełącza się na lpg. Wtedy zalewa go dość poważnie gazem. Podejrzewam, że membrany w reduktorze już nie dają rady przy tak niskiej temperaturze płynu chłodzącego. Reduktor do regeneracji? Niech ktoś z kolegów gazowników się wypowie.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Przełącza przy piętnastu stopniach C ?
Daje się to przestawić ? Zapodałbym ze 35.
A membrana swoją drogą może się kończyć...
Co to jest za instalacja w bifuelu? Koltec?
Pozdrawiam
Daje się to przestawić ? Zapodałbym ze 35.
A membrana swoją drogą może się kończyć...
Co to jest za instalacja w bifuelu? Koltec?
Pozdrawiam
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
- Imię: A
- VOLVO: V50/ exV70
- Silnik: V50 - D4204T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 363000
- Lokalizacja: Słupsk
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Dokładnie koltec.
Nie da się przestawić, nie znalazłem żadnych wieści o takiej możliwości w necie. Nawet autoryzowane serwisy nie dotykają tego...
Nie da się przestawić, nie znalazłem żadnych wieści o takiej możliwości w necie. Nawet autoryzowane serwisy nie dotykają tego...
-
- VOLVO
- Posty: 1090
- Rejestracja: 2011-04-23, 20:57
- Imię: Dawid
- VOLVO: 760/V70II
- Silnik: D24TIC/D5
- KW/KM/NM: 115/163
- Rok: 1988
- Średnie spalanie: 9/6.5
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Brzeg
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
A z tą sprawą odezwał bym się do jakiegoś zagranicznego, wyżej postawionego oddziału Volvo. Jak to jest że w ASO nie podejmą się naprawy auta?yell pisze:Dokładnie koltec.
Nie da się przestawić, nie znalazłem żadnych wieści o takiej możliwości w necie. Nawet autoryzowane serwisy nie dotykają tego...
Ex:
240 B19E 82'
850 T5 95'
940 B230FB 94'
240 B19E 82'
850 T5 95'
940 B230FB 94'
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
A czy ten bifuel był oferowany w 1999 oficjalnie w Polsce?
Jeżeli nie to obawiam się, że ASO nie musi mieć obowiązku tego supportować.
Reduktory Kolteca to znakomite konstrukcje, ale 15 lat to nawet to nie wytrzyma.
Wujek googel na hasło "koltec manual" poda pdf z instrujcją regeneracji,
która może byc przydatna.
Ewentualne wsparcie
http://www.holenderskielpg.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to Kraków, a może być drożej niż w Holandii .
Jeżeli nie to obawiam się, że ASO nie musi mieć obowiązku tego supportować.
Reduktory Kolteca to znakomite konstrukcje, ale 15 lat to nawet to nie wytrzyma.
Wujek googel na hasło "koltec manual" poda pdf z instrujcją regeneracji,
która może byc przydatna.
Ewentualne wsparcie
http://www.holenderskielpg.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to Kraków, a może być drożej niż w Holandii .
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Czy udało się rozwiązać ten problem z gazem?
Mam podobną sytuację, V70II bifuel. Odpala na benzynie po chwili przełącza się na gaz. Po kilku kilometrach samochód przestaje jechać jakby brakowało paliwa (gazu) ale ale tak momentalnie i muszę ręcznie przełączyć na benzynę bo inaczj nie pojadę. Muszę zgasić silnik na kilka sekund, uruchomić i wtedy przełączy się na gaz i pojadę dalej. Szybkie zgaszenie silnika i odpalenie nie pomaga, musi to być klika sekund ok 4-5.
Co to może być? Do kogo mogę się zwrócić?
Wiem, że nie napisałem jaka to instalacja ale nie mam pojęcia, nie bardzo się znam na tym, więc jakiekolwiek próby samodzielnego diagnozowania raczej odpadają
Edit:
Dzisiaj nawet zgaszenie silnika nie pomogło, pojechałem trochę na benzynie i przełączałem na gaz kilka razy i w końcu załapał.
Mam podobną sytuację, V70II bifuel. Odpala na benzynie po chwili przełącza się na gaz. Po kilku kilometrach samochód przestaje jechać jakby brakowało paliwa (gazu) ale ale tak momentalnie i muszę ręcznie przełączyć na benzynę bo inaczj nie pojadę. Muszę zgasić silnik na kilka sekund, uruchomić i wtedy przełączy się na gaz i pojadę dalej. Szybkie zgaszenie silnika i odpalenie nie pomaga, musi to być klika sekund ok 4-5.
Co to może być? Do kogo mogę się zwrócić?
Wiem, że nie napisałem jaka to instalacja ale nie mam pojęcia, nie bardzo się znam na tym, więc jakiekolwiek próby samodzielnego diagnozowania raczej odpadają
Edit:
Dzisiaj nawet zgaszenie silnika nie pomogło, pojechałem trochę na benzynie i przełączałem na gaz kilka razy i w końcu załapał.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Witam mam identyczny problem co przedmówca Wojbor. wszystko juz wymieniłem w moim volvo (bifuel koltec necam) zostaje nieszczęsny silniczek krokowy który kosztuje ok 1500zł. Jeśli ktoś sobie z czymś takim poradził niech szybko napisze w jaki sposób!!!
-
- VO
- Posty: 304
- Rejestracja: 2008-02-05, 14:14
- Imię: Zbigniew
- VOLVO: v70 2,4T
- Silnik: pb
- KW/KM/NM: 200 /
- Rok: 2002
- Był na spocie: 44
- Średnie spalanie: ile zatankuje
- Przebieg: 218
- Lokalizacja: Piaseczno
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
W Kielcach jest spec od kolteca tel.783 37 57 07. Ja jestem zadowolony z jego naprawy, cena też dobra. W Piasecznie czarowali i nie dawali gwarancji, tam facet zapytał o objawy i naprawił.
-
- V
- Posty: 140
- Rejestracja: 2013-04-24, 10:29
- Imię: A
- VOLVO: V50/ exV70
- Silnik: V50 - D4204T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 363000
- Lokalizacja: Słupsk
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Ja niestety nie podniosę na duchu. Moje problemy z silniczkiem skończyły się wymianą przodu instalacji na sekwencję. Nie chciałem ryzykować, że nowy silniczek też klęknie. Wolałem mieć nową gazownie na gwarancji.
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 6030X
Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 6030X
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Zbysio co konkretnie ci naprawił pan Józek z Kielc? Ja do niego pisałem i powiedział, że do wymiany mam silniczek krokowy. Co zrobił ile kosztowało? Ja jestem na etapie zamówienia silniczka krokowego z holenderskiej firmy. 100 ojro za używkę regenerowaną albo 215 za nówkę. I na to i na to dają rok gwarancji więc zdecydowałem się na używany ale jeszcze nie zamówiłem. Jeśli pan Józek jest w stanie to naprawić to wolę pojechać 150km niż zamawiać krokowca z Holandii.
Napisz coś więcej o tej naprawie.
Napisz coś więcej o tej naprawie.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Wajbor z tego co sie orientowałem to NIKT w Polsce nie naprawia silniczków krokowych do BIFUELA VOLVO
niestety nawet ten super mejster z kielc ( Józe Kubiec) Kontaktowałem się z człowiekiem który u niego był i też u niego w łosiu zdiagnozował krokowca ALE nie wymieniał bo nie ma takich drogich części u siebie.
POWIEDZ mi jaki masz namiar w tej Holandii może strona http://www.verdampere.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja właśnie tam pisałem ale od 21.10 nikt się do mnie nie odzywa.
niestety nawet ten super mejster z kielc ( Józe Kubiec) Kontaktowałem się z człowiekiem który u niego był i też u niego w łosiu zdiagnozował krokowca ALE nie wymieniał bo nie ma takich drogich części u siebie.
POWIEDZ mi jaki masz namiar w tej Holandii może strona http://www.verdampere.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja właśnie tam pisałem ale od 21.10 nikt się do mnie nie odzywa.
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Tak dokładnie to jest Verdampere. Oni jakoś dziwnie odpisują na maile. Napisałem do nich w ubiegły czwartek, odpisali dopiero w niedziele. Napisałem kolejnego maila w niedziele i odpisali za 15 min. W poniedziałek kolejny mail i do dziś cisza, pewnie odpiszą w niedziele
Ja chce zamówić ten krokowiec używany za 100 euro+20 euro przesyłka. Może zamówimy dwa i podzielimy się przesyłką zawsze 10 euro w kieszeni Skąd jesteś?
Pan Józek tez mi powiedział, że nie ma takich silniczków ale Zbysio pisze, że mu naprawił coś tam, tylko nie wiemy co. Może się Zbysio odezwie i opowie o tej naprawie.
Ja chce zamówić ten krokowiec używany za 100 euro+20 euro przesyłka. Może zamówimy dwa i podzielimy się przesyłką zawsze 10 euro w kieszeni Skąd jesteś?
Pan Józek tez mi powiedział, że nie ma takich silniczków ale Zbysio pisze, że mu naprawił coś tam, tylko nie wiemy co. Może się Zbysio odezwie i opowie o tej naprawie.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
JA jestem z Lublina oszczedność za przesyłke jest niewielka ale może za dwa da się negocjować cene
jak się odezwą do Ciebie z tej holandii to pisz od razu na priv lub maila to telefonicznie się jakoś dogadamy.
-- 2014-10-31, 11:17 --
Wajbor odpisał mi pan Józef i stwierdził ze krokowy do wymiany i od razu dał mi namiar gdzie go mogę kupić. Facet do ktorego zadzwoniłem chce 600 zł za rozdzielacz z krokowcem (wymontował to ze swojego auta). jak nikt z holandii sie nie odezwie to chyba kupie u niego.
znalazłem jescze na allegro coś takiego :
http://allegro.pl/volvo-s60-s80-v70-roz ... 01540.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak się odezwą do Ciebie z tej holandii to pisz od razu na priv lub maila to telefonicznie się jakoś dogadamy.
-- 2014-10-31, 11:17 --
Wajbor odpisał mi pan Józef i stwierdził ze krokowy do wymiany i od razu dał mi namiar gdzie go mogę kupić. Facet do ktorego zadzwoniłem chce 600 zł za rozdzielacz z krokowcem (wymontował to ze swojego auta). jak nikt z holandii sie nie odezwie to chyba kupie u niego.
znalazłem jescze na allegro coś takiego :
http://allegro.pl/volvo-s60-s80-v70-roz ... 01540.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Sprawdź dokładnie numer katalogowy na swoim silniczku bo ten z allegro ma inny numer niż mój, w zasadzie różni się tylko końcowa cyferka, ja mam 7 na końcu a tutaj jest 4. Nie wiem czy ma to znaczenie ale może mieć
Mój nr 8623R007 na silniczku
Poza tym taka używka wyciągnięta z auta nie wiadomo jak długo pochodzi, już lepiej regenerowany z roczną gwarancją
-- 2 lis 2014, o 20:01 --
Dzisiaj zdarzyła się rzecz dziwna, mianowicie, rozładował mi się akumulator przez moje gapiostwo bo nie odkręciłem kluczyka w stacyjce do końca. Spieszyło mi się na tyle, że nie mogłem czekać aż mi się naładuje, więc przełożyłem na szybko akumulator z samochodu mojego ojca, czyli brak prądu w samochodzie przez kilka minut. Po czym odpaliłem i przejechałem 80 km bez żadnego problemu z gazem, samochód jechał cały czas na gazie ani razu nie zająknął się jak to się działo zwykle po ok 10km.
I teraz pytanie czy mogło mieć to związek z tym, że zresetowały się jakieś błędy w komputerze i dlatego nie było kłopotu z gazem? Jeśli tak to może wcale nie jest uszkodzony silniczek krokowy tylko coś innego np coś z elektroniką?
-- 3 lis 2014, o 09:31 --
Rozumiem, że to nie jest usunięty problem i wróci, pytanie tylko czy odłączenie komputera ma wpływ na silniczek krokowy i czy na 100% to jest uszkodzony silniczek czy może jednak coś innego. Nie chciałbym inwestować bagatela 1600 zł i mieć dalej nienaprawioną instalację.
Mój nr 8623R007 na silniczku
Poza tym taka używka wyciągnięta z auta nie wiadomo jak długo pochodzi, już lepiej regenerowany z roczną gwarancją
-- 2 lis 2014, o 20:01 --
Dzisiaj zdarzyła się rzecz dziwna, mianowicie, rozładował mi się akumulator przez moje gapiostwo bo nie odkręciłem kluczyka w stacyjce do końca. Spieszyło mi się na tyle, że nie mogłem czekać aż mi się naładuje, więc przełożyłem na szybko akumulator z samochodu mojego ojca, czyli brak prądu w samochodzie przez kilka minut. Po czym odpaliłem i przejechałem 80 km bez żadnego problemu z gazem, samochód jechał cały czas na gazie ani razu nie zająknął się jak to się działo zwykle po ok 10km.
I teraz pytanie czy mogło mieć to związek z tym, że zresetowały się jakieś błędy w komputerze i dlatego nie było kłopotu z gazem? Jeśli tak to może wcale nie jest uszkodzony silniczek krokowy tylko coś innego np coś z elektroniką?
-- 3 lis 2014, o 09:31 --
Rozumiem, że to nie jest usunięty problem i wróci, pytanie tylko czy odłączenie komputera ma wpływ na silniczek krokowy i czy na 100% to jest uszkodzony silniczek czy może jednak coś innego. Nie chciałbym inwestować bagatela 1600 zł i mieć dalej nienaprawioną instalację.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Wojbor nie wiem jak u ciebie ale ja sprawdzałem na kompie swoje volvo i zadnych błędów nie było. a poza tym też odłączałem akumulator w trakcie tych problemów z gazem ale NIESTETY u mnie problem cały czas JEST.
Jakby odezwali się do Ciebie z Holandii daj znac.
Pisz na bieżąco jak twoje autko.
Jakby odezwali się do Ciebie z Holandii daj znac.
Pisz na bieżąco jak twoje autko.
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Ja tez sprawdzałem swoje pod względem błędów, nic szczególnego do czego można by się przyczepić nie było. Może to odłączenie akumulatora nie miało wpływu ale... zawsze ale to zawsze po przejechaniu około 10km był problem, wczoraj 80km bez niczego. Daje do myślenia?
Napisałem też do p Józefa z Kielc ale on mnie już zlewa, odpisuje na moje maile wycinając tekst z poprzednich swoich odpowiedzi. Rozumiem, że może mieć dość odpisywania na maile ludziom, których nie zna nie widział na oczy ale jedyny jego konkret to był "wyeksploatowany silniczek krokowy". Zaczynam wątpić w jego wiedzę i kompetencje.
Holendrzy się nie odezwali, ponowiłem maila.
Napisałem też do p Józefa z Kielc ale on mnie już zlewa, odpisuje na moje maile wycinając tekst z poprzednich swoich odpowiedzi. Rozumiem, że może mieć dość odpisywania na maile ludziom, których nie zna nie widział na oczy ale jedyny jego konkret to był "wyeksploatowany silniczek krokowy". Zaczynam wątpić w jego wiedzę i kompetencje.
Holendrzy się nie odezwali, ponowiłem maila.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Trzeba wziąć pod uwagę fakt ze odpisywanie na maile zajmuje mu troszkę czasu a on nic z tego nie ma. Rozmawiałem tel. z człowiekiem z forum który u niego był i w ciągu niespełna godziny na 99% zdiagnozował że uszkodzony jest silniczek krokowy i miał rację.
Pojeździsz trochę i zobaczysz czy wróci objaw czy nie. Ja zauwazyłem u siebie ze pierwsze "odcięcie" gazu następuje zawsze gdy zagrzeje się silnik. w swojej instalacji zrobiłem juz wszystko oprócz tego krokowca. Jakby co to pisz lub dzwon 693-818-346 na tyle ile mam doświadczenie z moim bi-fuel-em pomogę.
Pojeździsz trochę i zobaczysz czy wróci objaw czy nie. Ja zauwazyłem u siebie ze pierwsze "odcięcie" gazu następuje zawsze gdy zagrzeje się silnik. w swojej instalacji zrobiłem juz wszystko oprócz tego krokowca. Jakby co to pisz lub dzwon 693-818-346 na tyle ile mam doświadczenie z moim bi-fuel-em pomogę.
-
- VO
- Posty: 304
- Rejestracja: 2008-02-05, 14:14
- Imię: Zbigniew
- VOLVO: v70 2,4T
- Silnik: pb
- KW/KM/NM: 200 /
- Rok: 2002
- Był na spocie: 44
- Średnie spalanie: ile zatankuje
- Przebieg: 218
- Lokalizacja: Piaseczno
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
U mnie wystarczyła regeneracja rozdzielacza gazu i jest oki, z wymianą filtrów zapłaciłem 2stówki.
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Zbysio, a jakie miałeś objawy? takie jak my czy coś innego?
Zastanawiam sie nad wycieczką do Kielc ale jak rzeczywiście okaże się, że to krokowiec to i tak p. Kubiec go nie wymieni bo niema. I tak trzeba męczyć Holendrów i jeszcze raz za robotę płacić ehhh
Zastanawiam sie nad wycieczką do Kielc ale jak rzeczywiście okaże się, że to krokowiec to i tak p. Kubiec go nie wymieni bo niema. I tak trzeba męczyć Holendrów i jeszcze raz za robotę płacić ehhh
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Krokowca idzie wymienic samemu. Najwazniejsze by miec zdiagnozowane ze to wlasnie to. Moze kolega opisze szczegolowo swoje przejscia oraz kto i gdzie mu to zreperowal.
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
pawel_w,
Odezwali się Holendrzy i wysłali mi rachunek do zapłacenia. Jak chcesz to zapytam ich jeszcze czy koszt przesyłki 2 sztuk będzie taki sam czy większy. Koszt całkowity to 118,15 euro
Chyba kupie ten silniczek i trudno, najwyżej go sprzedam jak się okaże że to nie to.
-- 5 lis 2014, o 19:24 --
Silniczki zamówione, czekamy na dostawę
-- 19 lis 2014, o 19:53 --
Nareszcie silniczki przyjechały, w sobotę będzie montaż, ciekaw jestem efektów, mam nadzieję, że to wystarczy ewentualna regulacja ale kto ma soft do tego żeby wyregulować...?
-- 24 lis 2014, o 10:24 --
Silniczek zamontowany w sobotę. Testy na razie przebiegają pomyślnie. W niedzielę przejechałem 80km bez problemu i dziś rano tj poniedziałek droga do pracy również bez problemu.
Wymiana właściwie banalna. Wyjąłem wentylator chłodnicy aby mieć dostęp do rozdzielacza, oczywiście sporo kabli trzeba było rozpiąć, wyjąc filtr z całą obudową i zdjąłem też węże z wtrysków aby mieć więcej miejsca. Po wyjęciu silniczka trzeba zdjąć ze starego tulejkę, która się na nim znajduje i założyć do nowego. Jest na zamocowana na spince. Potem już tylko przykręcamy silniczek i składamy wszystko w odwrotnej kolejności zajęło mi to jakieś 1,5 godziny.
Odezwali się Holendrzy i wysłali mi rachunek do zapłacenia. Jak chcesz to zapytam ich jeszcze czy koszt przesyłki 2 sztuk będzie taki sam czy większy. Koszt całkowity to 118,15 euro
Chyba kupie ten silniczek i trudno, najwyżej go sprzedam jak się okaże że to nie to.
-- 5 lis 2014, o 19:24 --
Silniczki zamówione, czekamy na dostawę
-- 19 lis 2014, o 19:53 --
Nareszcie silniczki przyjechały, w sobotę będzie montaż, ciekaw jestem efektów, mam nadzieję, że to wystarczy ewentualna regulacja ale kto ma soft do tego żeby wyregulować...?
-- 24 lis 2014, o 10:24 --
Silniczek zamontowany w sobotę. Testy na razie przebiegają pomyślnie. W niedzielę przejechałem 80km bez problemu i dziś rano tj poniedziałek droga do pracy również bez problemu.
Wymiana właściwie banalna. Wyjąłem wentylator chłodnicy aby mieć dostęp do rozdzielacza, oczywiście sporo kabli trzeba było rozpiąć, wyjąc filtr z całą obudową i zdjąłem też węże z wtrysków aby mieć więcej miejsca. Po wyjęciu silniczka trzeba zdjąć ze starego tulejkę, która się na nim znajduje i założyć do nowego. Jest na zamocowana na spince. Potem już tylko przykręcamy silniczek i składamy wszystko w odwrotnej kolejności zajęło mi to jakieś 1,5 godziny.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- pawel_w
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-06-13, 19:35
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: 1,6
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 103000
- Status: Offline
Re: [v70 2.4 1999r. Bi-fuel ] Samoczynne przełączanie na PB
Silniczek zakupiony przy współpracy z WOJBOR .
Wczoraj troche gimnastyki i założony bez demontażu czegokolwiek po pierwszych testach mogę powiedzieć że problem zniknął.
Za kilka dni kolejny post o tym jak się sprawuje volvo.
W sumie za ok 450 zł plus trochę zaangażowania i wysiłku udało się naprawić łosia. Już nie muszę wysłuchiwać pseudo gaziaży którzy najchetnie to wymienili by całą instalację.
Wczoraj troche gimnastyki i założony bez demontażu czegokolwiek po pierwszych testach mogę powiedzieć że problem zniknął.
Za kilka dni kolejny post o tym jak się sprawuje volvo.
W sumie za ok 450 zł plus trochę zaangażowania i wysiłku udało się naprawić łosia. Już nie muszę wysłuchiwać pseudo gaziaży którzy najchetnie to wymienili by całą instalację.