Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Cześć,
dołączyłem wszem i wobec do grona zagazowanych Benzynka wprawdzie stosunkowo niedroga, niemniej jednak cena gazu na poziomie 1,70-1,80zł daje do myślenia i nawet przy moich niskich przebiegach instalka zwróci się w góra 1,5 roku.
Konfiguracja jest następująca:
- elektronika: STAG 300-6,
- wtryski: Barracuda,
- reduktor: KME Twin,
- wielozawór: Tomasetto,
- zbiorniK STAKO 60l brutto
Przejechałem póki co raptem 100km, ale jestem bardzo zadowolony, gdyż nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na benzynie, a na gazie. Wtryski są cichutkie, wszystko IMO estetycznie zamontowane, wlew wyprowadzony pod klapkę. Mam tylko problem z błędem zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach, który został zidentyfikowany jeszcze przed montażem. Panowie podejrzewali nieszczelność na dolocie - niestety nie znaleźli, dlatego aktualnie na wolnych jest podlane i wszystko chodzi OK, jednak zalecili jeszcze przed przeglądem po 1000km zdiagnozować i usunąć usterkę. Podejrzany jest póki co przepływomierz.
Poniżej kilka fotek. Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane
dołączyłem wszem i wobec do grona zagazowanych Benzynka wprawdzie stosunkowo niedroga, niemniej jednak cena gazu na poziomie 1,70-1,80zł daje do myślenia i nawet przy moich niskich przebiegach instalka zwróci się w góra 1,5 roku.
Konfiguracja jest następująca:
- elektronika: STAG 300-6,
- wtryski: Barracuda,
- reduktor: KME Twin,
- wielozawór: Tomasetto,
- zbiorniK STAKO 60l brutto
Przejechałem póki co raptem 100km, ale jestem bardzo zadowolony, gdyż nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na benzynie, a na gazie. Wtryski są cichutkie, wszystko IMO estetycznie zamontowane, wlew wyprowadzony pod klapkę. Mam tylko problem z błędem zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach, który został zidentyfikowany jeszcze przed montażem. Panowie podejrzewali nieszczelność na dolocie - niestety nie znaleźli, dlatego aktualnie na wolnych jest podlane i wszystko chodzi OK, jednak zalecili jeszcze przed przeglądem po 1000km zdiagnozować i usunąć usterkę. Podejrzany jest póki co przepływomierz.
Poniżej kilka fotek. Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
planujesz wstawienie drugiego silnika?Senator pisze:reduktor: KME Twin
reduktor b.dobry, ale u ciebie i Silver opędził by instalacje na miękko a jest sporo tańszy
- Przemeksik
- VOLV
- Posty: 649
- Rejestracja: 2010-03-14, 23:51
- Imię: Przemyslaw
- VOLVO: V70 / V60
- Silnik: 2.5T / Polestar
- KW/KM/NM: Miliard
- Rok: 2016
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 31015
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Podbijam twin do 140 km? Maja rozmach sk********y
VOLVOPRO Niezależny serwis Volvo Olsztyn
Elektromechanika, Diagnostyka - Dice - VIDA , filtry DPF , Chiptuning
Wgrywanie Polskiego Języka DIM (licznik) oraz ICM (radio/klima)
Vida Online
Kontakt PW oraz 504 689 723
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Ciekawe umiejscowienie sterownika nad kolektorem wydechowym
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 111
- Rejestracja: 2010-06-12, 02:28
- VOLVO: 850 AWD
- Silnik: 2.5 T5
- KW/KM/NM: 240
- Rok: 1996
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Sprawdz sobie rurke podciśnieniową cienką, z systemu odmy, która zaczyna się z lewej strony kolektora ssącego. Obok pompy wspomagania i termostatu. Idzie pod kolektorem ssącym do dolotu i jest mało widoczna. Jesli jest dziurawa, silnik na wolnych obrotach ma ubogą mieszankę i ssie tamtędy lewe powietrze.
sprzedam części różne do 850 V70 I 1998r
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Reduktor jest taki, a nie inny, gdyż docelowo "kastrat" ma zostać odblokowany Albo poprzez przeprogramowanie obecnego sterownika, albo wymianę na taki z B5244S. Jest jeszcze opcja gotowca z BSR, który ma niby wypluć ~180KM, ale póki co nikt nie zamieścił żadnych rzeletnych kresek.
lubosso, dzięki za sugestię. Będę tam szukał
lubosso, dzięki za sugestię. Będę tam szukał
- drumal
- VOLV
- Posty: 633
- Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
- Imię: Darek
- VOLVO: 855
- Silnik: B5252S
- KW/KM/NM: 144
- Rok: 1995
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Według mnie to najgorsze miejsce dla sterownika ... dla reduktora jak najbardziej i tak ja bym zrobił reduktor na grodzi a sterownik koło aku... czyli tam gdzie najchłodniej ...kogutos pisze:Ciekawe umiejscowienie sterownika nad kolektorem wydechowym
montaż wtrysków wzorowy i tak samo będę robił ... jak będę zmieniał sterownik na Staga ...
senator podepnę się do Ciebie i zobaczę co i jak Ci ustawili jak pozwolisz oczywiście
ogólnie ładnie i będzie chodzić ale martwię się o sterownik w lecie może go trochę zagotować ...
W sumie ja bym pojechał go przenieść w i inne miejsce ...
Pzdr.
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada
Volvo 855 red - Kanada
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Nawet do 200KM jeden TUR by się obrobił.Senator pisze:Reduktor jest taki, a nie inny, gdyż docelowo "kastrat" ma zostać odblokowany Albo poprzez przeprogramowanie obecnego sterownika, albo wymianę na taki z B5244S. Jest jeszcze opcja gotowca z BSR, który ma niby wypluć ~180KM, ale póki co nikt nie zamieścił żadnych rzeletnych kresek.
Co do sterownika - to nie Turbo więc nie ma tam takiego piekła więc o sterownik bym się nie martwił
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 542
- Rejestracja: 2013-04-06, 22:37
- Imię: b
- VOLVO: 960/940
- Silnik: 2,5/2,3
- KW/KM/NM: 170/131
- Rok: 96
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Komputer przydało bu się umieścić gdzieś pod plastikami w kabinie, złącze diagnostyczne też schowane w kabinie(bardziej względy estetyczne/praktyczne).
Ale nie jest to ,,wrzucona" instalacja.
Ale nie jest to ,,wrzucona" instalacja.
Jak dla mnie jest nisko, czyli ok - nie będzie problemu z zapowietrzaniem.drumal pisze: dla reduktora jak najbardziej i tak ja bym zrobił reduktor na grodzi
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
barbog, ciekawe którędy poszedł byś z kablami do środka i o ile musiał byś przedłużać wiązki
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 542
- Rejestracja: 2013-04-06, 22:37
- Imię: b
- VOLVO: 960/940
- Silnik: 2,5/2,3
- KW/KM/NM: 170/131
- Rok: 96
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Nie mam pojęcia.Chalski pisze:barbog, ciekawe którędy poszedł byś z kablami do środka i o ile musiał byś przedłużać wiązki
Mam tak zrobione w 960tce i nawet nie wiem jak komputer gazowy wygląda i czy wiązki były przedłużane (zresztą nie wiele mnie to obchodzi to po prostu ma działać i tyle), wiem jedynie że złącze diagnostyczne LPG mam pod klapką bezpieczników przy drzwiach kierowcy.
A co do przedłużania wiązek, czy takowe jest błędem? Oczywiście przy poprawnym wykonaniu połączeń i ich zaizolowaniu.
Pozdrawiam!!
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Nie mówie że jest błedem ale:
-w "nowszych" autach na grodzi nie ma wolnych przelotek do pomieszczenia wiązki kabli do LPG
- przedłużenie wiązki i upychanie sterownika w kabinie nie jest konieczne do poprawnego działania instalacji i wykracza wg mnie poza zakres normalnego zamontowania instalacji - oczywiście jeśli się ktoś uprze można sterownik założyć i w bagażniku
-w "nowszych" autach na grodzi nie ma wolnych przelotek do pomieszczenia wiązki kabli do LPG
- przedłużenie wiązki i upychanie sterownika w kabinie nie jest konieczne do poprawnego działania instalacji i wykracza wg mnie poza zakres normalnego zamontowania instalacji - oczywiście jeśli się ktoś uprze można sterownik założyć i w bagażniku
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Błędem oczywiście nie jest. Ale jaki ma sens?barbog pisze:A co do przedłużania wiązek, czy takowe jest błędem? Oczywiście przy poprawnym wykonaniu połączeń i ich zaizolowaniu.
Jest dodatkową pracą gazownika, która moim zdaniem nie przynosi raczej wartości dodanej do montażu, a mimo staranności wykonania może potencjalnie stanowić jakieś dodatkowe źródło problemów.
Jak dla mnie jeżeli trzeba przedłużać to nie ma dyskusji, ale jeżeli komputer ma być "gdzieś" schowany i schowanie o jest celem samym w sobie i z tego powodu trzeba przedłużyć większość przewodów to jest przeciwko zdrowemu rozsądkowi.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- ramix
- VOLV
- Posty: 608
- Rejestracja: 2007-05-06, 01:32
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 103/140/200
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Senator pisze:Reduktor jest taki, a nie inny, gdyż docelowo "kastrat" ma zostać odblokowany Albo poprzez przeprogramowanie obecnego sterownika, albo wymianę na taki z B5244S. Jest jeszcze opcja gotowca z BSR, który ma niby wypluć ~180KM, ale póki co nikt nie zamieścił żadnych rzeletnych kresek.
Jest na forum - ja to zamieszczełem, nie pamietam dokładnie w którym wątku, bo jest kilka równoległych. Moc uzyskana to 168KM przy ok 5000rpm. Nie ma przyrostu Nm. Mam KME Silver i uważam, że to ogarnia.
lubosso, dzięki za sugestię. Będę tam szukał
-
- V
- Posty: 47
- Rejestracja: 2015-01-28, 11:53
- Imię: Mateusz
- VOLVO: v70XC
- Silnik: 2.0T - B5204T3
- KW/KM/NM: 226
- Rok: 1998
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Hej!
Wkrótce będę zagazowywał mojego Xc-ka i z tego co wyczytałem to Davanti ma całkiem niezłe opinie. NA LPG forum dobrze o nim piszą choć wiadomo, że zawsze trafi się niezadowolony klient, co jest normą.
Ja swoją hondę gazowałem w Katowicach na Bytkowskiej i już widzę, że porządek pod maską i estetyka instalacji zdecydowanie na plus dla Davanti.
senator, jak oceniasz instalacje po paru miesiącach użytkowania?
Wkrótce będę zagazowywał mojego Xc-ka i z tego co wyczytałem to Davanti ma całkiem niezłe opinie. NA LPG forum dobrze o nim piszą choć wiadomo, że zawsze trafi się niezadowolony klient, co jest normą.
Ja swoją hondę gazowałem w Katowicach na Bytkowskiej i już widzę, że porządek pod maską i estetyka instalacji zdecydowanie na plus dla Davanti.
senator, jak oceniasz instalacje po paru miesiącach użytkowania?
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Eeeeee a tych kabelków sterujących wrtyskami LPG to nie wypadałoby czymś zaizolowaćdrumal pisze:montaż wtrysków wzorowy i tak samo będę robił ...
dosyć ciepło tam jest i ciekawe jak długo fabryczna ich chińska izolka wytrzymie ?
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
esdopedoen, przejechałem w dwa miesiące ponad 5500km i z punktu widzenia użytkownika nie mam absolutnie ŻADNYCH zastrzeżeń co do instalacji. Niestety cały czas jeżdżę na opcji "proteza", ale to ze względu na uszkodzoną przepływkę, której jeszcze nie wymieniłem - na wolnych obrotach nadal jest "podlane" na gazie, aby uniknąć zbyt ubogiej mieszanki, a co za tym idzie - mapy są nieco rozjechane. No ale to problem z silnikiem, a nie instalką. Jedno jedyne zastrzeżenie miał drumal (przy czym ja jako laik nie widzę wpływu na użytkowanie) - instalacja nie została "podpięta" do sond lambda (cokolwiek to znaczy).
-
- V
- Posty: 47
- Rejestracja: 2015-01-28, 11:53
- Imię: Mateusz
- VOLVO: v70XC
- Silnik: 2.0T - B5204T3
- KW/KM/NM: 226
- Rok: 1998
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Senator to dobrze, że utwierdzasz mnie w dobrym wyborze gazownika. Cenę tez całkiem dobrą mi zaśpiewali, bo około 3400zł co w porównaniu z Warszawą ( dzwoniłem z ciekawości) jest dużą różnicą.
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Ja zdecydowanie polecam Davanti. Gazowaliśmy tam swoje kredensy razem z batonem208 i obaj jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani. Warto dopłacić stówkę do butli 60L brutto (wchodzi 43-44L) - zasięg u mnie w cyklu mieszanym do 350km.
-
- V
- Posty: 47
- Rejestracja: 2015-01-28, 11:53
- Imię: Mateusz
- VOLVO: v70XC
- Silnik: 2.0T - B5204T3
- KW/KM/NM: 226
- Rok: 1998
- Przebieg: 260000
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Zdecydowanie 60 L musi być, bo mniejsze to nie wyobrażam sobie takiej jazdy i tankowania co 200km.
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
ja mam butlę nominalnie 64 litry i jak dzień z cięższą nogą to tankuję co 200km (po 50 literków)esdopedoen pisze:Zdecydowanie 60 L musi być, bo mniejsze to nie wyobrażam sobie takiej jazdy i tankowania co 200km.
- urbek
- VOLV
- Posty: 643
- Rejestracja: 2008-10-30, 08:02
- Imię: Pawel
- VOLVO: V850 2.5 20v / V70 II 2.3 T5
- Silnik: B5254S / B5234T3
- KW/KM/NM: 125/170 / 184/250
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kobyłka
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Mam pytanie odnośnie mocowania wtryskiwaczy. Są one jakoś na stałe przymocowane czy po prostu utrzymują się (wiszą) na przewodach zasilających w gaz??
Pozdrawiam
urbek
Jak widać na załączonym obrazku mózg mam, ale czy to o czymś świadczy??
urbek
Jak widać na załączonym obrazku mózg mam, ale czy to o czymś świadczy??
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
Trzymają się na przewodach - to wystarczy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- urbek
- VOLV
- Posty: 643
- Rejestracja: 2008-10-30, 08:02
- Imię: Pawel
- VOLVO: V850 2.5 20v / V70 II 2.3 T5
- Silnik: B5254S / B5234T3
- KW/KM/NM: 125/170 / 184/250
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kobyłka
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moja gazownia - montaż by Davanti Katowice
I bardzo mnie cieszy taka odpowiedź. DziękiChalski pisze:Trzymają się na przewodach - to wystarczy.
Pozdrawiam
urbek
Jak widać na załączonym obrazku mózg mam, ale czy to o czymś świadczy??
urbek
Jak widać na załączonym obrazku mózg mam, ale czy to o czymś świadczy??