[960 2.5] Gazować czy nie
-
- VO
- Posty: 179
- Rejestracja: 2006-12-05, 20:01
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 III
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 146KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 226500
- Lokalizacja: Piaseczno
- Status: Offline
[960 2.5] Gazować czy nie
Witam
Z racji tego że strasznie wzrósł mi kilometraż do pracy zastanawiam się nad zagazowaniem Vołowiny I teraz pytanie bo co warsztat to opinia:
Jedni twierdza że ten silnik nie będzie dobrze pracował na gazie i będzie robił problemy (takie jak świecąca lambda, uszczelka pod głowicą itp). W oficjalnej liście prinsa ten model nie nadaje się do zagazowania
Drudzy proponują instalacje już od 2800 ale chyba wg mnie to jakieś lipne komponenty.
I teraz pytanie: Czy i jaką instalację można włożyć do 960 2.5 z 96 r
Czy ma ktoś tu taką zagazowaną? Bardzo bym prosił o opinię jak cudo się na gazie sprawuje
Pozdrawiam
Z racji tego że strasznie wzrósł mi kilometraż do pracy zastanawiam się nad zagazowaniem Vołowiny I teraz pytanie bo co warsztat to opinia:
Jedni twierdza że ten silnik nie będzie dobrze pracował na gazie i będzie robił problemy (takie jak świecąca lambda, uszczelka pod głowicą itp). W oficjalnej liście prinsa ten model nie nadaje się do zagazowania
Drudzy proponują instalacje już od 2800 ale chyba wg mnie to jakieś lipne komponenty.
I teraz pytanie: Czy i jaką instalację można włożyć do 960 2.5 z 96 r
Czy ma ktoś tu taką zagazowaną? Bardzo bym prosił o opinię jak cudo się na gazie sprawuje
Pozdrawiam
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Te silniki bardzo dobrze znoszą Lpg.
Masz tu trzy opcje:
1. inst. ,, na śrubę '' ( II generacja ) + blos ( wyjdzie chyba najtaniej )
2. sekwencja ( wymagane dobre komponenty i kumaty fachowiec )
3. LPI ( kosmiczne koszty )
Masz tu trzy opcje:
1. inst. ,, na śrubę '' ( II generacja ) + blos ( wyjdzie chyba najtaniej )
2. sekwencja ( wymagane dobre komponenty i kumaty fachowiec )
3. LPI ( kosmiczne koszty )
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
- V945turbo
- VOLVO
- Posty: 2532
- Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
- Imię: Michal
- VOLVO: 744 USA
- Silnik: B230FT+ 16v?
- KW/KM/NM: ???/ 155
- Rok: 1989
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 15L
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: lsw
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Dobrze wystrojona i załozona sekwencja na stagu 300/techu bedzie chodziła lepiej niż na benzynie. Zakładać nowy gaz z gwarancją bez oszczedzania żeby potem nie płakać i jeździć do bólu.
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??
-
- VOLV
- Posty: 543
- Rejestracja: 2013-04-06, 22:37
- Imię: b
- VOLVO: 960/940
- Silnik: 2,5/2,3
- KW/KM/NM: 170/131
- Rok: 96
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Gazować, gazować!! Tylko specjalnie nie oszczędzać na instalacji i u dobrego gazownika.
U mnie śmiga bez problemu.
U mnie śmiga bez problemu.
-
- VO
- Posty: 179
- Rejestracja: 2006-12-05, 20:01
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 III
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 146KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 226500
- Lokalizacja: Piaseczno
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
A ktoś może przedstawić jakieś komponenty? Co do LPG jestem totalnie zielony
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Interesuje Cię II generacja czy sekwencja ?
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
-
- VO
- Posty: 179
- Rejestracja: 2006-12-05, 20:01
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 III
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 146KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 226500
- Lokalizacja: Piaseczno
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
sekwencja I jakbyś mógł tak przybliżony koszt
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Ja jestem zwolennikiem prostych rozwiązań. Wybrałbym pierwszy wariant. Są na forum użytkownicy, którzy sobie chwalą.
Generalna zasada - załóż najlepsze graty na jakie Cię stać, a oszczędzaj dopiero tankując tańsze paliwo.
Były już takie tematy, ale bardziej obeznani w sekwencjach koledzy pewnie podpowiedzą.
Myślę, że ok. 3 tys. zł. musisz przygotować.
Najważniejsze - znajdź naprawdę dobry i renomowany warsztat.
Generalna zasada - załóż najlepsze graty na jakie Cię stać, a oszczędzaj dopiero tankując tańsze paliwo.
Były już takie tematy, ale bardziej obeznani w sekwencjach koledzy pewnie podpowiedzą.
Myślę, że ok. 3 tys. zł. musisz przygotować.
Najważniejsze - znajdź naprawdę dobry i renomowany warsztat.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
-
- VO
- Posty: 179
- Rejestracja: 2006-12-05, 20:01
- Imię: Michal
- VOLVO: V70 III
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 146KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 226500
- Lokalizacja: Piaseczno
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Chyba udam się do kliniki LPG polecanej tutaj na forum popytam
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Wtryskiwacze baracuda lub Dragon 500, komputer lpgtech 700, parownik shark 250, butla ok 500, pozostałe części i robocizna spokojnie do 1000zł, suma ok 3000.
-
- VOLV
- Posty: 543
- Rejestracja: 2013-04-06, 22:37
- Imię: b
- VOLVO: 960/940
- Silnik: 2,5/2,3
- KW/KM/NM: 170/131
- Rok: 96
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Ja mam butlę - walec 100l, większa nie chciała wejść.
Uparłem się na zasilanie fi 8, podobno fi 6 w zupełności by wystarczyło.
Dalej reduktor: gazownik twierdził że te 170 kucyków bez turbo w zupełności obrobił by to AC R 01 black do 150km, ale ja nie chciałem ryzykować i poprosiłem o AC R 01 red do 250km.
Dalej wtryskiwacze mam AC. Przegrzebałem internet i nie spotkałem się specjalnie ze złymi opiniami. Niby do tego auta nie są potrzebne super szybkie itp... Jak się podniesie maskę słychać je ale wewnątrz nie słyszę różnicy pomiędzy pracą na Lpg a Pb.
Sterownik STAG-300 ISA2.
Uparłem się na zasilanie fi 8, podobno fi 6 w zupełności by wystarczyło.
Dalej reduktor: gazownik twierdził że te 170 kucyków bez turbo w zupełności obrobił by to AC R 01 black do 150km, ale ja nie chciałem ryzykować i poprosiłem o AC R 01 red do 250km.
Dalej wtryskiwacze mam AC. Przegrzebałem internet i nie spotkałem się specjalnie ze złymi opiniami. Niby do tego auta nie są potrzebne super szybkie itp... Jak się podniesie maskę słychać je ale wewnątrz nie słyszę różnicy pomiędzy pracą na Lpg a Pb.
Sterownik STAG-300 ISA2.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Obawiam się, że wobec ofert kolegów zbij oraz amdr nie mam szans konkurować
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- trstarter
- V
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-03-11, 22:36
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 20V
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1999
- Był na spocie: 7
- Lokalizacja: Lubelskie
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
1 gen nie polecam,to już relikt. Miałem kilka takich aut. 2 gen za 3000 to normalna cena do tego silnika za coś przyzwoitego.
- trstarter
- V
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-03-11, 22:36
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 20V
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1999
- Był na spocie: 7
- Lokalizacja: Lubelskie
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Chodziło mi o punkt 1 oczywiscie
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Po mojemu jak za 2 gen to drogo, jak za 3 gen to nie starczy na nowe graty, jak za 4 gen to jednak lekko przy chudo jak za dobrą i dobrze zamontowaną instalację.trstarter pisze:2 gen za 3000 to normalna cena do tego silnika za coś przyzwoitego.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- trstarter
- V
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-03-11, 22:36
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 20V
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1999
- Był na spocie: 7
- Lokalizacja: Lubelskie
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Chodzilo oczywiście o punkt 2 - sekwencja. 3K starczy na nowe lovato
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Pytanie czy lovato to dobra instalacja.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- trstarter
- V
- Posty: 28
- Rejestracja: 2014-03-11, 22:36
- Imię: Andrzej
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,4 20V
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 1999
- Był na spocie: 7
- Lokalizacja: Lubelskie
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Nie no, oczywiście najlepiej pojechać do Snopkowa i u Rogowskiego zapłacić 5k za jakąś mega super hiper instalkę ...
- re5pect
- VOLV
- Posty: 707
- Rejestracja: 2010-12-10, 17:29
- Imię: Wojtek
- VOLVO: 764 / 744 / 945
- Silnik: b230ft++++ / b230ft / b230ft
- KW/KM/NM: coraz więcej
- Rok: 1989
- Średnie spalanie: :C
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Brat ma v90 z silnikiem 3.0. Przed zagazowaniem udał się do wielu gazowników i trafił na jednego o ogromnym pojęciu.
Gazownik wiedział wszystko o 960/v90 i wytłumaczył dlaczego ten silnik wg. powszechnej opinii nie lubi gazu.
Po konsultacjach wybór padł na instalacje KING, wtryskiwacze Hana (reszty nie wiem). Samochód na gazie śmiga tak jak na benzynie - udokumentowane hamownią. Cena zabiegu ponad 4000zł.
Gazownik wiedział wszystko o 960/v90 i wytłumaczył dlaczego ten silnik wg. powszechnej opinii nie lubi gazu.
Po konsultacjach wybór padł na instalacje KING, wtryskiwacze Hana (reszty nie wiem). Samochód na gazie śmiga tak jak na benzynie - udokumentowane hamownią. Cena zabiegu ponad 4000zł.
744 Turbo Intercooler USA b230ft+ 764 Turbo Intercooler b230ft++++ / Volvo 744 Turbo Intercooler / Volvo 945 Turbo
-
- Przyjaciele
- Posty: 418
- Rejestracja: 2006-11-10, 21:54
- Imię: Kuba
- VOLVO: S90
- Silnik: D4204T23
- KW/KM/NM: 173/235/480
- Rok: 2017
- Był na spocie: 25
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 127000
- Lokalizacja: POZnań*
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [960 2.5] Gazować czy nie
Te silniki musi gazować człowiek, który ma trochę oleju w głowie. Temat jest do ogarnięcia. Dobra instalacja i wiedza do tego silnika kosztują > 4000 PLNów. Do tego mogą dojść jeszcze ekstra wydatki choćby na cewki, sondę lambda albo świeczki. Tu zrób sobie rezerwę na poziomie dodatkowego 1000-1200 PLNów. Per saldo inwestycja spora, ale opłacalna.
Pozdr,
Kuba
Kuba