Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
-
- V
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-01-24, 20:45
- Imię: Tomasz
- VOLVO: V40
- Silnik: 2.0 Benzyna
- KW/KM/NM: 245 KM
- Rok: 2016
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Trochę się źle wyraziłem chodzi mi o fotki jak to teraz wygląda czyli czy wystaje, czy widać przewody, jak to wygląda z drugiej strony.
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jestem teraz poza krajem, przypomnij się na pw za kilka tygodni.
Nic nie wystaje, prawie go nie widać - odsyłam do fotek w wątku mojego Xc70.
Nic nie wystaje, prawie go nie widać - odsyłam do fotek w wątku mojego Xc70.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
intensywność i kolorystykę można ustawićwredny pisze: niebieskie diody poziomu lpg są dosyć mocne i trochę absorbują uwagę podczas jazdy nocnej kiedy ruszę kolanem.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No właśnie o kolorystyce mi wspomniano, po cichu liczyłem też na intensywność, dzięki za potwierdzenie. Świetnie, w takim razie to też załatwimy przy pierwszym przeglądzie.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2018-01-28, 19:06
- Imię: Karol
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5
- KW/KM/NM: 300KM
- Rok: 2006
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Wstawiam zdjęcia ale głównie dlatego, że jestem bardzo ciekaw waszej opinii. Niech się wypowiedzą osoby, które mają wiedzę na ten temat. Butla mieści się w kole już nie wstawiałem jej zdj.
https://zapodaj.net/db9c861fe28a9.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/21fb4b7639fb1.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/c7c6955b27636.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/db9c861fe28a9.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/21fb4b7639fb1.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/c7c6955b27636.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 10
- Rejestracja: 2016-03-24, 20:57
- Imię: Patryk
- VOLVO: xc 90
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 243
- Rok: 2012
- Przebieg: 96000
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Fajnie, że wlew do tankowania jest pod klapką, a nie w zderzaku. Wygląda to estetycznie. Pod maską, jest porządek, chyba jest okej. Ważne abyś pamiętał o serwisie. Aby instalacja się spisywała i będzie git:D
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No i to dostał.wod2u pisze:No ale przecież było powiedziane, że dostaniesz najprawdopodobniej wtryski na listwie, zamiast pojedynczych, długie i nierówne wężyki, bo każdy wtrysk będzie w innej odległości od kanału dolotowego. Do tego wtryski raczej będą leżeć co też nie poprawia ich żywotności.
Ciekawe jak nawierty wykonane. Wężyki ze 30cm mają. Wtryski pod górę. Ja w głupich Red Block'ach montuję pojedyńcze wtryski na 5cm wężykach i stoją w pionie.
Idąc dalej. Ciekawe jak ustawienia. Jak spadki i termika przy WOT i czy podpiera się PB. Ale to już słodka tajemnica montera.
Ale ...będzie pan zadowolony
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
A co jest złego we wtryskach na listwie? Ja mam takie u siebie założone i uważam że to duża zaleta, że mam 2 zamiast 12 węży.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Pewnie nic, tyle że zapewne ważna jest odległość od wtrysku do kolektora która w przypadku osobnego montażu może być taka sama na wszystkich wtryskiwaczach a przy listwie każdy wężyk od wtryskiwacza do kolektora będzie miał inną długość.wredny pisze:A co jest złego we wtryskach na listwie?
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Aha, no to u mnie są na listwie i mają takiej samej długości wężyki od wtrysków do kolektora.
-
- VOLV
- Posty: 558
- Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2006
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Obstawiam, że przy pojedynczych suma długości wszystkich 5-ciu wężyków wtryskiwacz-kolektor jest mniejsza, niż długość jedego wężyka w instalacji BRC powyżej.
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
jak na BRC i tak jest w miarę nieźle
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Ok, już czaję. Te standardowe listwy są po prostu węższe od kolektora. Moja w takim razie jest custom bo ma wtryskiwacze równo rozstawione na cylindrach.
(foto z fb auto-dakar)
(foto z fb auto-dakar)
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
To nie jest listwa w klasycznym znaczeniu, to wykonywana specjalnie pod dane auto szyna, którą od jakiegoś czasu oferuje auto-dakar
bardzo fajny patent, ale tego sobie nie kupisz w sklepie, a klasyczną listwę jak najbardziej.
bardzo fajny patent, ale tego sobie nie kupisz w sklepie, a klasyczną listwę jak najbardziej.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Właśnie o to mi chodziło pisząc "custom".
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Troszkę się z Tobą nie zgodzę. To że najczęściej wężyki mają różną długość nie jest podyktowane zastosowaniem listwy a tak niestety wynika z Twojej wypowiedzi. Różna długość wężyków jest poprostu z niewiedzy bądź lenistwa "instalatora" a raczej druciarza bo to właściwsze określenie. Można zastosować listwę i nie będzie w tym nic złego, trzeba tylko zawsze pamiętać, że im krótsze wężyki tym lepiej (dlatego zastosowanie pojedyńczych wtrysków jest lepszym rozwiązaniem - to tak dla nie wtajemniczonych).snow pisze:Pewnie nic, tyle że zapewne ważna jest odległość od wtrysku do kolektora która w przypadku osobnego montażu może być taka sama na wszystkich wtryskiwaczach a przy listwie każdy wężyk od wtryskiwacza do kolektora będzie miał inną długość.wredny pisze:A co jest złego we wtryskach na listwie?
Jako że zastosowanie listwy wymaga niestety dłuższych wężyków niż pojedyńcze wtryski, należy wszędzie zastosować wężyki takiej samej długości, czyli mierzymy ten najdłuższy i dopiero do niego dostosowujemy pozostałe. Ja wyznaję zasadę że maksymalna długość wężyka to 15cm ale to już graniczna wartość i lepiej się postarać żeby było mniej.
Ktoś pisał też w tym wątku, że lepsza jest listwa i dwa węże niż pojedyńcze i 12 wężyków. Przecież to kompletna bzdura, policz sobie np.
Pojedyńcze wtryski na 4 cyl:
1 wąż do zasilania wtryskiwaczy - dolot faza lotna
4 wężyki a raczej łączniki o długości max 3cm z wężyka między wtryskiem a wkrętką, ciężko to liczyć jako wąż.
i do tego wąż fazy lotnej do łączenia wtryskiwaczy (coś co połączy pojedyńcze wtryski w ładną i estetyczną listwę) czyli liczyć tego jako wąż też nie można.
Listwa wtryskowa 4 cyl:
1 wąż do zasilania listwy - dolot faza lotna
4 wężyki między wtryskami a listwą po ok 10cm lub więcej (niestety tak musi być jak pisałem wyżej bo innej możliwości niema)
Gdzie tych węży jest więcej??? Wg mnie przy zastosowaniu listwy jest ich więcej, bo conajmniej 5 szt. O przewadze pojedyńczych wtrysków nad listwą jeśli chodzi o estetykę niema sensu nawet pisać.
Analogicznie z tego wynika, że im większa liczba cylindrów tym więcej węży przy zastosowaniu listwy a przy pojedyńczych wtryskach może dojść ewentualnie jeszcze jedno zasilanie.
Podciśnienie występuje w obu przypadkach więc ich nie liczyłem.
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Źle się wyraziłem, chodziło mi raczej o połączenia węży, mniej opasek itp. Moim laickim okiem rozwiązanie na listwie/szynie wydaje się pewniejsze, oczywiście abstrahując od konieczności stosowania długich węży do wkretęk.Czarny82 pisze: Ktoś pisał też w tym wątku, że lepsza jest listwa i dwa węże niż pojedyńcze i 12 wężyków. Przecież to kompletna bzdura, policz sobie np.
Pojedyńcze wtryski na 4 cyl:
1 wąż do zasilania wtryskiwaczy - dolot faza lotna
4 wężyki a raczej łączniki o długości max 3cm z wężyka między wtryskiem a wkrętką, ciężko to liczyć jako wąż.
i do tego wąż fazy lotnej do łączenia wtryskiwaczy (coś co połączy pojedyńcze wtryski w ładną i estetyczną listwę) czyli liczyć tego jako wąż też nie można.
Listwa wtryskowa 4 cyl:
1 wąż do zasilania listwy - dolot faza lotna
4 wężyki między wtryskami a listwą po ok 10cm lub więcej (niestety tak musi być jak pisałem wyżej bo innej możliwości niema)
Gdzie tych węży jest więcej??? Wg mnie przy zastosowaniu listwy jest ich więcej, bo conajmniej 5 szt. O przewadze pojedyńczych wtrysków nad listwą jeśli chodzi o estetykę niema sensu nawet pisać.
Analogicznie z tego wynika, że im większa liczba cylindrów tym więcej węży przy zastosowaniu listwy a przy pojedyńczych wtryskach może dojść ewentualnie jeszcze jedno zasilanie.
Podciśnienie występuje w obu przypadkach więc ich nie liczyłem.
U mnie na tej szynie za wtryskami węże mają na oko jakieś 5cm, więc chyba nie najgorzej.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2018-01-28, 19:06
- Imię: Karol
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5
- KW/KM/NM: 300KM
- Rok: 2006
- Przebieg: 190000
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nie mam pojęcia ile mogą mieć te wężyki długości. Dla mnie i tak najważniejsze jest żeby to jak najdłużej jeździło i było żywotne. Nie jest fachowcem w tej dziedzinie ale w takim razie powiedzcie czemu krótszy wężyk będzie lepszy ? Chodzi o krótszy czas dostarczania lpg ? Podejrzewam, że profesjonalne warsztaty doskonale o tym wiedzą, a i tak stosują montaż długich węży.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dokładnie tak jest, im krótszy wężyk tym większa precyzja dawkowania. Niby to mała odległość i te parę cm to nic takiego a jednak ma znaczenie. Czas pracy wtryskiwacza to milisekundy więc gaz musi zdążyć dolecieć z wtrysku do kolektora we właściwym momencie. Oczywiście warsztaty powinne mieć tego świadomość i pewnie większość ma a i tak nie zwracają na to uwagi. Niestety z instalacjami jest tak, że nawet nieprawidłowo zamontowanie JAKOŚ będą działać. I na tym polega różnica, jedne auta pracują na LPG idealnie a inne JAKOŚ jeżdżą. Dobrze jest mieć te pierwsze.Volfgang pisze:Nie mam pojęcia ile mogą mieć te wężyki długości. Dla mnie i tak najważniejsze jest żeby to jak najdłużej jeździło i było żywotne. Nie jest fachowcem w tej dziedzinie ale w takim razie powiedzcie czemu krótszy wężyk będzie lepszy ? Chodzi o krótszy czas dostarczania lpg ? Podejrzewam, że profesjonalne warsztaty doskonale o tym wiedzą, a i tak stosują montaż długich węży.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
I ponownie wraca jak mantra, iż porządny montażysta jest na równi, ważny, jak nie ważniejszy od doboru instalacjiCzarny82 pisze:...jedne auta pracują na LPG idealnie ....
U mnie w 2.5T B5254T2 działa bezawaryjnie od > 9 lat i nadal jest w dobrej kondycji.
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
"9 lat i nadal jest w dobrej kondycji" - niemożliwe! Pewnie już silnik ledwie zipie, bo przecież gaz szkodzi i wykańcza silnikchancevought pisze: I ponownie wraca jak mantra, iż porządny montażysta jest na równi, ważny, jak nie ważniejszy od doboru instalacji
U mnie w 2.5T B5254T2 działa bezawaryjnie od > 9 lat i nadal jest w dobrej kondycji.
Ale na szczęście szkodzi tym, co go nie mają
Ważne jest wszystko, montarzysta jak i części instalacji. Fakt, że kumaty instalator może pewne sprawy nadrobić swoją wiedzą w sytuacji gdy poprawia po kimś zrąbaną robotę i niedociągnięcia. Niemniej jednak z byle czego nie zrobi się czegoś dobrego, ale w niektórych przypadkach da się złożyć świetnie działającą instalację wybierając jedne z najtańszych części dostępnych na rynku. Pozostaje wtedy tylko kwestia, jak długo będzie to działać bezawaryjnie.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
I to jest sedno sprawy. Ja za instalację Landi Renzo dałem wówczas 'astronomiczną' kwotę 6tysi PLN, a dodam, że miałem również ofertę za 3.2 tys. pln U mnie komponenty wytrzymały na ten moment ok. 125k km i widać, że warto było.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
no akurat z tym LandiRenzo to szału nie ma, ale skoro Ci działa to ok
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Pewno, tak jak piszesz szału, nie ma, lecz dodam tylko, iż w poprzednim S40 2.0 i Mitsubishi 1.6 też było Landi i nic w tamtych autach się nie działo. Dodam jeszcze, iż we wszystkich 3 autach sam montowane lpg u tego samego gazownictwo, a pierwsza instalka założona była 15 lat temu.Struna pisze:no akurat z tym LandiRenzo to szału nie ma, ale skoro Ci działa to ok
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Obecne wtryski używane przez Landi to już niestety nie ta klasa co dawniej.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;