Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Bliżej masz do Neptuna w Koszalinie - też polecany.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
W Trójmieście też są polecane. Natomiast warszawskie są polecane, podparte zdjęciami jak również opiniami użytkowników forum, którzy zakładali tam gaz i nie narzekają na nic.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
To wybieraj co uważasz.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Póki co liczę na jakieś rady czy warto i jak to wyglada z przeglądami i kosztami, czy tylko u montażysty mogę robić przeglądy itp itd.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
średnio tak przy usterce lecieć do warszawy na benzynie...
- bodzio528
- VOLV
- Posty: 684
- Rejestracja: 2017-10-23, 12:48
- Imię: Bogumil
- VOLVO: S80
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 272KM/380Nm
- Rok: 2004
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 380000
- Lokalizacja: Wroclaw
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Oj tam, oj tam - ludzie robią takie trasy takimi silnikami na bezołowiowej i żyją (biednie, bo biednie - ale żyją)
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nawet jeśli zignorować cel zakładaniu gazu czyli oszczędność (~250zł na tej trasie) to trzeba cały dzień poświęcić bo to jest 4 godziny jazdy w jedną stronę. Moim zdaniem bez sensu pomysł. Takie dziwne myślenie, że stolica to wszystko najlepsze łącznie z fachowcami,a to g... prawda Poza tym instalacja nie wymaga nie wiadomo jakiej wiedzy tylko trochę staranności, ja swoją instalację sam poprawiałem - wymieniałem wtryskiwacze, poprawiałem wiązkę, podłączenie do chłodziwa, zmiana butli, strojenie, a doświadczenie mam żadne. I jeździ
Poczytaj kogo polecają, porównaj propozycję z poradami z forum i będzie pan zadowolony.
Poczytaj kogo polecają, porównaj propozycję z poradami z forum i będzie pan zadowolony.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Pytałem kto zakładał gaz do T6 w 3mieście to cisza. A jak wiadomo tam trzeba jakieś reduktory podwójne albo wielkie, emulatory i inne uje muje dzikie węże . Kiedyś zakładałem u godnego polecanego gazownika gaz do vectry C v6 to potem kulał właśnie przez źle dobrany reduktor przy dawaniu pedała do końca przełączał się gaz na benzynę. Bądź tu mądry !
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Napisałem do nich. Czy to wasz jakiś zaprzyjaźniony warsztat ? 150 kilometrów mam do nich czyli połowa mniej niż do was.Mikaell pisze:Skontaktuj się z
http://www.scantel.com.pl/
https://www.facebook.com/AutoKlinikaRedwanki/
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- pitergn
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-09-10, 19:27
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3,0 T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2011
- Przebieg: 110000
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jakby co to wiem gdzie porządnie zrobią w Lublinie. Testuje od 4 dni i jest OK
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Jeden z mechaników z Pomorza zaproponował za około 4700 zł taki zestaw do s80 3,0 T6 :
Yeti plus pojedynczy
Tech 326
Reduktor KME GOLD GT lub Magic III power
Emulator cisnienia paliwa
Wlew pod klapką
W kole butla do wymierzenia.
Czy to dobry zestaw panowie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Yeti plus pojedynczy
Tech 326
Reduktor KME GOLD GT lub Magic III power
Emulator cisnienia paliwa
Wlew pod klapką
W kole butla do wymierzenia.
Czy to dobry zestaw panowie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
W wawie zapłaciłem chyba trochę mniej (kilka lat temu więc nie pamiętam, z resztą dzisiaj cena może być inna, więc musiałbyś dzwonić) za zestaw: yeti plus, sterownik kme, reduktor kme extreme, butla 67l, korek wstydu pod klapką wlewu, do tego mocowanie wtryskiwaczy na fajnej custom listwie (chyba ciągle tylko auto-dakar to robi), nie wiem nic o emulatorze ciśnienia, ale wydaje mi się, że albo go nie mam, albo tą funkcję spełnia sterownik.pyy69 pisze:Jeden z mechaników z Pomorza zaproponował za około 4700 zł taki zestaw do s80 3,0 T6 :
Yeti plus pojedynczy
Tech 326
Reduktor KME GOLD GT lub Magic III power
Emulator cisnienia paliwa
Wlew pod klapką
W kole butla do wymierzenia.
Czy to dobry zestaw panowie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie potrafię się odnieść do proponowanego Tobie zestawu, podaję Ci mój tylko dla porównania.
U mnie zrobione dwadzieścia kilka tysięcy, poza zmianą filtrów żadnych ingerencji.
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Rozumiem ze przez kilka lat zrobiłeś 20 tys i zainstalowałeś lpg? Gdzie tu ekonomia ?wredny pisze: ↑2019-10-14, 20:58W wawie zapłaciłem chyba trochę mniej (kilka lat temu więc nie pamiętam, z resztą dzisiaj cena może być inna, więc musiałbyś dzwonić) za zestaw: yeti plus, sterownik kme, reduktor kme extreme, butla 67l, korek wstydu pod klapką wlewu, do tego mocowanie wtryskiwaczy na fajnej custom listwie (chyba ciągle tylko auto-dakar to robi), nie wiem nic o emulatorze ciśnienia, ale wydaje mi się, że albo go nie mam, albo tą funkcję spełnia sterownik.pyy69 pisze:Jeden z mechaników z Pomorza zaproponował za około 4700 zł taki zestaw do s80 3,0 T6 :
Yeti plus pojedynczy
Tech 326
Reduktor KME GOLD GT lub Magic III power
Emulator cisnienia paliwa
Wlew pod klapką
W kole butla do wymierzenia.
Czy to dobry zestaw panowie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie potrafię się odnieść do proponowanego Tobie zestawu, podaję Ci mój tylko dla porównania.
U mnie zrobione dwadzieścia kilka tysięcy, poza zmianą filtrów żadnych ingerencji.
-
- V
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-09-01, 10:06
- Imię: LOLO
- VOLVO: XC70
- Silnik: T6
- Rok: 0
- Przebieg: 138
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Dobra, żeby uściślić to półtorej roku (jakoś tak wydawało mi się, że jest z nami dłużej). Mniej/więcej od wakacji, auto jest praktycznie nieużywane, ale nic się nie bój, niebawem się to zmieni.dypek pisze:Rozumiem ze przez kilka lat zrobiłeś 20 tys i zainstalowałeś lpg? Gdzie tu ekonomia ?wredny pisze: ↑2019-10-14, 20:58W wawie zapłaciłem chyba trochę mniej (kilka lat temu więc nie pamiętam, z resztą dzisiaj cena może być inna, więc musiałbyś dzwonić) za zestaw: yeti plus, sterownik kme, reduktor kme extreme, butla 67l, korek wstydu pod klapką wlewu, do tego mocowanie wtryskiwaczy na fajnej custom listwie (chyba ciągle tylko auto-dakar to robi), nie wiem nic o emulatorze ciśnienia, ale wydaje mi się, że albo go nie mam, albo tą funkcję spełnia sterownik.pyy69 pisze:Jeden z mechaników z Pomorza zaproponował za około 4700 zł taki zestaw do s80 3,0 T6 :
Yeti plus pojedynczy
Tech 326
Reduktor KME GOLD GT lub Magic III power
Emulator cisnienia paliwa
Wlew pod klapką
W kole butla do wymierzenia.
Czy to dobry zestaw panowie ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie potrafię się odnieść do proponowanego Tobie zestawu, podaję Ci mój tylko dla porównania.
U mnie zrobione dwadzieścia kilka tysięcy, poza zmianą filtrów żadnych ingerencji.
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No właśnie panowie. Czy do T6 jest potrzebny emulator ????
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-04-21, 07:23
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70
- Silnik: 3,0T
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2015
- Średnie spalanie: 16
- Przebieg: 148000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Raczej nie, ale... W moich przypadkach montując Staga Qmax Plus (wbudowany emulator) i tak podłączam kabelki, a w razie potrzeby tylko programowo włączam emulacje. W moim i w kilku takich samych 3.0 T6 nie było konieczności włączania. W przypadku komputerów, które nie mają wbudowanego emulatora przecież można dołożyć zewnętrzny po montażu.
autoNAgaz.net | montaż, serwis instalacji LPG Kraków
-
- VOLV
- Posty: 745
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Nie każdy T6 musi być identyczny. Piszę na podstawie wiedzy o 2.5T, w którym czujnik ciśnienia paliwa (wymagający dodania emulatora) pojawił się dopiero po jakimś czasie stosowania silnika. Do tego w wersjach na USA chyba rok wcześniej niż na Europę.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
No właśnie słyszałem że jakiś nowy sterownik staga zastępuje też emulator
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Q-max ma wbudowany ( można użyć lub nie - wedle potrzeby/woli )
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
A od czego zależy to użyć/nie użyć ? Nie każdy silnik T6 304 KM jest taki sam ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Silnik nie ma nic do rzeczy - to kwestia elektroniki użytej do jego sterowania.
Jak ma zmienne ciśnienie paliwa względem obciążenia i zapotrzebowania to prawie na pewno będzie potrzebna emulacja tegoż ciśnienia podczas jazdy na gazie.
A jak nie ma takiej zmienności, to prawie na pewno obejdzie się bez emulatora.
Jak ma zmienne ciśnienie paliwa względem obciążenia i zapotrzebowania to prawie na pewno będzie potrzebna emulacja tegoż ciśnienia podczas jazdy na gazie.
A jak nie ma takiej zmienności, to prawie na pewno obejdzie się bez emulatora.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Czyli ten sam silnik w tym samym aucie ma różne rodzaje elektronik ??
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Może tak być - na przykładzie silników 2.5t widać to doskonale - tam zależnie od kraju czy też rynku na jaki produkowane było auto, dało się zauważyć różne rozwiązania.
Potem na przestrzeni lat też były zmiany.
Potem na przestrzeni lat też były zmiany.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 152
- Rejestracja: 2019-02-10, 14:01
- Imię: dar
- VOLVO: s60
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2013
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8.4
- Przebieg: 120400
- Status: Offline
Volvo 3.0 T - jakie LPG wybrać?
Uda się to rozszyfrować za pomocą vinu ??
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk