LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

cb1100
V
V
Posty: 6
Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
Imię: robert
VOLVO: s60 polestar
Silnik: 3,0
Status: Offline

LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: cb1100 » 2017-11-19, 20:29

Witam wszystkich.
Nie znalazłem watku do powitań, przepraszam, witam Wszystkich tutaj.
Nie przypuszczałem, że kiedyś będę na forum volvo, no i się stało. Mianowicie szukam autka powyżej 300KM, które pojedzie na gazie i będzie max 3 letnie. W tych poszukiwaniach natkąłem się na silnik T6, zasłyszałem dobre opinie. Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Podobaja się mi autko typu S60 r-design 326Km (cos koło tego) lub 350KM Polestar. Wiem, że ktoś tu może powiedzieć, że to profanacja, gaz do kuchenek itp. robie dużo km i to od 20 lat na gazie, a widzę ,że obecnie to auto dobiera się do gazu, a nie gaz do samochodu. Mam do Was fachowców pytania, bo volvo mi jest obce:
- Czy ten silnik T6, 3,0 jest awaryjny?
- co w nim się psuje, słabe punkty?
- rodzaj wtrysku benzyny?
- gniazda zaworowe twarde/miękkie?
- regulacja zaworów jaka? na śrubkę, hyrauliczna, szklanki, krzywki ...
- co ile regulacja zaworów?
- macie LPG z tym silnikiem?
- spostrzeżenia mile widziane

z góry dzięki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: pysi » 2017-11-19, 20:52

To już dość wiekowy silnik, oferowany chyba od początku S80II czyli okolice 2007 roku. Sporo auto z tym silnikiem śmiga na LPG, na forum też chyba takowe są.

Awatar użytkownika
volvoelch
VOLV
VOLV
Posty: 592
Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
VOLVO: XC 60
Silnik: 2,4 D
KW/KM/NM: 129/175/420
Rok: 2010
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: volvoelch » 2017-11-19, 22:22

T6 AWD 3 litry Turbo to nic innego jak silnik Forda SI6.Byl co prawda " dopasowany" przez dzial techniczny Volvo.Posiada lancuch rozrzadu.Bardzo wytrzymaly,jesli chiptuning to najlepiej z pewnego zrodla jak np.Heico,Polestar poniewaz te firmy uwzglednialy ograniczony max.moment AT Geartronic.

Awatar użytkownika
pawelpergol
VO
VO
Posty: 235
Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
Imię: Pawel
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 272
Rok: 2000
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: Bez dramatu
Przebieg: 203
Lokalizacja: Nieporęt
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: pawelpergol » 2017-11-20, 00:57

cb1100 pisze:Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Zaj.....y tekst :D
Kto wie może to nawet prawda.
Będę śledził wątek bo podoba mi się podejście tego użytkownika, ale gwoli ścisłości ten silnik to już wycofali chyba 2-3 lata temu ( niech mnie ktoś poprawi)

cb1100
V
V
Posty: 6
Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
Imię: robert
VOLVO: s60 polestar
Silnik: 3,0
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: cb1100 » 2017-11-20, 08:08

dzięki za info,
a kwestie z wtryskiem i z zaworami?

czy ten silnik to rzędowa szóstka?

Awatar użytkownika
pawelpergol
VO
VO
Posty: 235
Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
Imię: Pawel
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 272
Rok: 2000
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: Bez dramatu
Przebieg: 203
Lokalizacja: Nieporęt
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: pawelpergol » 2017-11-20, 09:19

cb1100 pisze:dzięki za info,
a kwestie z wtryskiem i z zaworami?

czy ten silnik to rzędowa szóstka?
Tak to 6 rzędzie

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Mikaell » 2017-11-21, 08:32

volvoelch pisze:T6 AWD 3 litry Turbo to nic innego jak silnik Forda SI6.Byl co prawda " dopasowany" przez dzial techniczny Volvo.Posiada lancuch rozrzadu.Bardzo wytrzymaly,jesli chiptuning to najlepiej z pewnego zrodla jak np.Heico,Polestar poniewaz te firmy uwzglednialy ograniczony max.moment AT Geartronic.
Ciężko powiedzieć jak było :)
"Although Volvo's new I-6 will be built in a Ford plant, Volvo's vice president of powertrain, Derek Crabb, insists the engine was designed and engineered exclusively by Volvo's powertrain department."
http://wardsauto.com/news-analysis/volv ... engine-s80" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogli kłamać.
Program serwisowy nie przewiduje regulacji zaworów przez 390k km :)
Wtrysk POŚREDNI.edytowałem
Silniki uwielbiają gaz.
W zeszłym tygodniu wyjechał od nas XC70 T6 Polestar.
Ostatnio zmieniony 2017-11-21, 22:07 przez Mikaell, łącznie zmieniany 1 raz.

cb1100
V
V
Posty: 6
Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
Imię: robert
VOLVO: s60 polestar
Silnik: 3,0
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: cb1100 » 2017-11-21, 21:19

chyba w takim razie omyłka pisarska, jest tam wtrysk pośredni - wielopunktowy, a nie jak napisałeś bezpośredni

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Mikaell » 2017-11-21, 22:07

cb1100 pisze:chyba w takim razie omyłka pisarska, jest tam wtrysk pośredni - wielopunktowy, a nie jak napisałeś bezpośredni
Oczywista omyłka. Dziękuję bardzo!

cb1100
V
V
Posty: 6
Rejestracja: 2017-11-19, 18:48
Imię: robert
VOLVO: s60 polestar
Silnik: 3,0
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: cb1100 » 2017-11-22, 13:51

dzięki wielkie za pomoc

morius
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2016-09-19, 22:15
Imię: Mariusz
VOLVO: XC60
Silnik: 3.2 (B6324S5)
KW/KM/NM: 321/243
Rok: 2013
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 54000
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: morius » 2017-11-22, 17:31

cb1100 pisze:Witam wszystkich.
Nie znalazłem watku do powitań, przepraszam, witam Wszystkich tutaj.
Nie przypuszczałem, że kiedyś będę na forum volvo, no i się stało. Mianowicie szukam autka powyżej 300KM, które pojedzie na gazie i będzie max 3 letnie. W tych poszukiwaniach natkąłem się na silnik T6, zasłyszałem dobre opinie. Wszystko wskazuje na to, że ten silnik był dobry, bo go wycofują, a wycofują tylko dobrą motoryzację, bo ścierwo cieszy się w eurokołchozie wzięciem.
Podobaja się mi autko typu S60 r-design 326Km (cos koło tego) lub 350KM Polestar. Wiem, że ktoś tu może powiedzieć, że to profanacja, gaz do kuchenek itp. robie dużo km i to od 20 lat na gazie, a widzę ,że obecnie to auto dobiera się do gazu, a nie gaz do samochodu. Mam do Was fachowców pytania, bo volvo mi jest obce:
- Czy ten silnik T6, 3,0 jest awaryjny?
- co w nim się psuje, słabe punkty?
- rodzaj wtrysku benzyny?
- gniazda zaworowe twarde/miękkie?
- regulacja zaworów jaka? na śrubkę, hyrauliczna, szklanki, krzywki ...
- co ile regulacja zaworów?
- macie LPG z tym silnikiem?
- spostrzeżenia mile widziane

z góry dzięki za odpowiedzi
Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu. Mój znajomy zrobił ponad 150tys. bez żadnych problemów. Warto się zastanowić. Od 2014 roku też nie jest już montowany.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 203
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: chancevought » 2017-11-23, 07:43

Mikaell pisze:
volvoelch pisze:T6 AWD 3 litry Turbo to nic innego jak silnik Forda SI6.Byl co prawda " dopasowany" przez dzial techniczny Volvo.Posiada lancuch rozrzadu.Bardzo wytrzymaly,jesli chiptuning to najlepiej z pewnego zrodla jak np.Heico,Polestar poniewaz te firmy uwzglednialy ograniczony max.moment AT Geartronic.
Ciężko powiedzieć jak było :)
"Although Volvo's new I-6 will be built in a Ford plant, Volvo's vice president of powertrain, Derek Crabb, insists the engine was designed and engineered exclusively by Volvo's powertrain department."
http://wardsauto.com/news-analysis/volv ... engine-s80" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogli kłamać.
Program serwisowy nie przewiduje regulacji zaworów przez 390k km :)
Wtrysk POŚREDNI.edytowałem
Silniki uwielbiają gaz.
W zeszłym tygodniu wyjechał od nas XC70 T6 Polestar.
Miód na uszy takie informacje. Też myślę o zmianie na XC70 T6 i jeździe na mochozolu :-)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: tommitmx » 2017-11-23, 07:51

morius pisze:Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu.
jak ten silnik się odpycha? zastanawiam się jak sobie radzi z budą S80 ?

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Mikaell » 2017-11-23, 09:08

tommitmx pisze:
morius pisze:Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu.
jak ten silnik się odpycha? zastanawiam się jak sobie radzi z budą S80 ?
Radzi sobie gorzej niż T6, a pali tyle samo.
Ale bez turbo TEŻ nadaje do gazu :gaaam:

Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 203
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: chancevought » 2017-11-23, 09:23

tommitmx pisze:Wg mnie najlepszy do zagazowania silnik to rzędowa 6 , 3.2 243km. Bez turbo idealnie pasuje do gazu
Z pewnością pod względem kosztów obsługi / ekonomii serwisu to rzędowa 6 , 3.2 243km jest OK.
Ale zwróć uwagę iż cb1100 pyta w tytule wątku o LPG do S60 T6 3,0, a o ile dobrze pamiętam, to 3.2 243km w S60 / V 60 w ogóle nie występowała, tylko w serii XC 60/70/90 :o
Miałem przyjemność kierować S60 T6 z pakietem Heico na "muchozolu" MY 2011 i powiem ... burza z piorunami w moim odczuciu, zwłaszcza w porównaniu z moim XC70 II 2,5 T2.
Jeździłem/kierowałem też XC60 T6 również na "muchozolu" i też jest super, a przy silniku T6 - 3.2 243km "nie jedzie" = kierowałem XC90 I 3.2 i było bardzo, bardzo ospale .... :/
Uwzględniając jeszcze podobne ilości paliwa 32. vs 3.0T6, jak pisze morius, to T6 uważam za lepszy wybór.
BDW
W nowszych modelach S60 / V60 produkowanych do dzisiaj silnik T6 zastąpił T5 z bezpośrednim wtryskiem benzyny o poj. 2.0 245KM T5.
Czy ktoś wie / słyszał / zna jakieś opinie jak ten silnik współpracuje z LPG / nadaje się , czy nie.

-- 2017-11-23, 10:37 --
Mikaell pisze:W zeszłym tygodniu wyjechał od nas XC70 T6 Polestar.
To taki mój wymarzony .... :D
Widzę, że jesteś fachowcem od LPG - http://www.klinikalpg.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;, tak więc możesz zdradzić szczegóły tej instalacji (jaka centrala, parownik, wtryski, jak stroicie instalację = hamownia /w realu na ulicy, jaki koszt montażu, jak długo trwa cała zabawa etc . :?
Myślę, że innych też to zainteresuje.
W końcu z Łodzi do W-wy nie jest zbyt daleko w kontekście przejażdżki na ewentualny kiedyś tam montaż w przyszłości, kiedy moje obecne XC70 stwierdzi, że już np. się zmęczyło ....:mrgreen:
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

dypek
VOL
VOL
Posty: 434
Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
Imię: X
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 300
Rok: 2014
Był na spocie: 10
Przebieg: 0
Lokalizacja: Mazury
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: dypek » 2017-11-23, 09:43

Oczywiście że 3.0 T6 to najlepszy wybór pod LPG z resztą chyba w ogóle najlepsza benzyna w Volvo wg mnie. 3.2 spali mniej benzyny - u mnie w S80 16 w mieście nie udało się przekroczyć a w trasie to 9-11l oczywiście wyniki dla komputera pokładowego a nie LPG. Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Mikaell » 2017-11-23, 22:43

chancevought pisze:Widzę, że jesteś fachowcem od LPG - http://www.klinikalpg.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;, tak więc możesz zdradzić szczegóły tej instalacji (jaka centrala, parownik, wtryski, jak stroicie instalację = hamownia /w realu na ulicy, jaki koszt montażu, jak długo trwa cała zabawa etc . :?
Myślę, że innych też to zainteresuje.
Staramy się...
Na fb zapodałem album
https://www.facebook.com/pg/KlinikaLPG/ ... 9767575554" onclick="window.open(this.href);return false;
Komponenty instalacji to wtryskiwacze Barracuda 130, reduktor KME Extreme (pewnie w tej konfiguracji powszechnie będą dostępne za jakiś czas, ale na razie są modyfikacją) oraz elektronika Optima Expert.
Zabawa trwa, aż będziemy zadowoleni z efektu oraz zależna jest od tego, jak bardzo inni klienci będą przeszkadzać nam w pracy :) czyli 2-3 dni. Staramy się oddać auto tak, żeby nie trzeba było później niczego poprawiać...

-- 23 lis 2017, o 23:53 --
dypek pisze: Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
Nigdy nie miałem dość czasu i determinacji aby przebić się przez argumenty i opinie użytkowników na amerykańczńskich forach ale mam wrażenie, że tam uporczywie :) oceniają wyżej 3.2 n/a niż T6. Może chodzi o to, że zgodnie z prawem Ferdynanda Porsche "nie psują się tylko te części, których nie ma" ludzie uważają, że to fajnie nie mieć turbiny bo się nie zepsuje (tzn. zużyje) ?

dypek
VOL
VOL
Posty: 434
Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
Imię: X
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 300
Rok: 2014
Był na spocie: 10
Przebieg: 0
Lokalizacja: Mazury
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: dypek » 2017-11-23, 22:56

Mikaell pisze:
dypek pisze: Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
Nigdy nie miałem dość czasu i determinacji aby przebić się przez argumenty i opinie użytkowników na amerykańczńskich forach ale mam wrażenie, że tam uporczywie :) oceniają wyżej 3.2 n/a niż T6. Może chodzi o to, że zgodnie z prawem Ferdynanda Porsche "nie psują się tylko te części, których nie ma" ludzie uważają, że to fajnie nie mieć turbiny bo się nie zepsuje (tzn. zużyje) ?

Ja mówie o rynku PL- w USA to już całkiem bo to było 2000$ - tyle co nowy iPhone :)

morius
V
V
Posty: 9
Rejestracja: 2016-09-19, 22:15
Imię: Mariusz
VOLVO: XC60
Silnik: 3.2 (B6324S5)
KW/KM/NM: 321/243
Rok: 2013
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 54000
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: morius » 2017-11-23, 22:58

dypek pisze:Oczywiście że 3.0 T6 to najlepszy wybór pod LPG z resztą chyba w ogóle najlepsza benzyna w Volvo wg mnie. 3.2 spali mniej benzyny - u mnie w S80 16 w mieście nie udało się przekroczyć a w trasie to 9-11l oczywiście wyniki dla komputera pokładowego a nie LPG. Wg mnie przy różnicy 10tys zł między 3.2 a T6 w momencie zakupu trzeba było mieć nierówno pod sufitem żeby brać 3.2 a jeździ ich więcej niż T6.
Czasami nie masz wyboru przy kupnie auta z jakim silnikiem się trafi ....tak było w moim przypadku. Chciałem 3.0 T6 a wyszło 3.2 R6. Kupowałem auto na licytacji w USA i akurat ten model był z normalnego użytkowania tzn "Nie bity". Ogólnie jestem zadowolony w trasie 8-9L a miasto 11-13L ale częściej ten górny zakres.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
pawelpergol
VO
VO
Posty: 235
Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
Imię: Pawel
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 272
Rok: 2000
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: Bez dramatu
Przebieg: 203
Lokalizacja: Nieporęt
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: pawelpergol » 2017-11-23, 23:00

dypek pisze:Ja mówie o rynku PL- w USA to już całkiem bo to było 2000$ - tyle co nowy iPhone
Od kiedy w usa iphone kosztuje 2000 usd :D

Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 203
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: chancevought » 2017-11-24, 10:53

Mikaell pisze:Staramy się...
Na fb zapodałem album
https://www.facebook.com/pg/KlinikaLPG/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9767575554
Komponenty instalacji to wtryskiwacze Barracuda 130, reduktor KME Extreme (pewnie w tej konfiguracji powszechnie będą dostępne za jakiś czas, ale na razie są modyfikacją) oraz elektronika Optima Expert.
Pięknie dziękuję za opis i fotki.
A zdradzisz jeszcze (o ile oczywiście to nie tajemnica biznesowa), ile kosztuje montaż takiej instalki u Was, czy raczej dzwonić do firmy lub np PW ??
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

Konstanttom
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2017-07-19, 08:24
Imię: Tomasz
VOLVO: S60
Silnik: T6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2012
Przebieg: 67000
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: Konstanttom » 2017-11-26, 19:23

Posiadam s60 T6 3.0 , duża frajda z jazdy zapas mocy plus napęd . Spalanie gazu średnie z 9kkm to 12,8 litra wg wyświetlacza . Glownie miasto . Jeżeli chcesz wstawić lpg to jedyna przeszkodą jest umiejscowienie butli . Pod podłogę bagażnika się nie zmieści .

dawid_t23
V
V
Posty: 118
Rejestracja: 2015-09-02, 17:12
Imię: Dawid
VOLVO: S60 II
Silnik: T5, AWD
KW/KM/NM: 254
Rok: 2013
Przebieg: 133000
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: dawid_t23 » 2018-07-07, 06:53

Nie próbował nikt z Was w s60 II wsadzić jednak tą butle pod podłogę ? Kosztem tego żeby wystawała ponad podłogę ( oczywiście trzeba dorobić nowa ) . Przecież w s60 II jest możliwość dokupienia koła zapasowego, podłoga równa się wtedy z wejściem do bagażnika... wiec i butla by się zmieściła kosztem zmniejszenia bagznika z wysokości ( itak wg. Mnie lepsze rozwiązanie niż butla obok)

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 2144
Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 239000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: pysi » 2018-07-08, 10:10

dawid_t23 pisze:Przecież w s60 II jest możliwość dokupienia koła zapasowego
Koło zapasowe = koło dojazdowe
Miejsca jest mało, ale fakt wolałbym nową podłogę trochę wyżej niż brak bagażnika.

dawid_t23
V
V
Posty: 118
Rejestracja: 2015-09-02, 17:12
Imię: Dawid
VOLVO: S60 II
Silnik: T5, AWD
KW/KM/NM: 254
Rok: 2013
Przebieg: 133000
Status: Offline

Re: LPG do S60 T6 3,0 r-design polestar

Post autor: dawid_t23 » 2018-07-08, 11:13

Technicznie wydaje mi się to możliwe do wykonania... jak uda mi się w końcu kupić S60 to na pewno zrobię w ten sposób i pokaże jak wyszło :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”