Strona 1 z 1

Re: v50 - LPG

: 2009-05-13, 15:47
autor: herr_tom
Witam,w poniedziałek chcę zamontować gaz BRC do v50 1.8 2005r. Czy są jakieś przeciwwskazania?czy na coś muszę zwrócić uwagę szczególną?bardzo prosze o poradę...

pozdrawiam!

Re: v50 - LPG

: 2009-05-13, 17:05
autor: marcin1978
silnik posiada regulacje luzu zaworowego szklankami ... w momencie chęci poprawienia luzów należy sciągać kompletny rozrząd, co wiąże się z kosztami

ale najlepiej niech się wypowie ktoś kto ma w takim motorze LPG :)

Re: v50 - LPG

: 2009-05-13, 19:59
autor: hipcio
Co ma piernik do wiatraka, skoro są hydrauliczne to jak chcesz je regulować, one się same regulują a jak stukaja to się je wymienia.

Co do BRC to nie jestem specem ale wolałbym Staga, magic jety i reduktor z zapasem mocy i bedzię hulać bezproblemu.
Najlepiej luknij sobie na www.lpg.info.pl tam są ogarnieci gazownicy może jest jakis w twojej okolicy.

Re: v50 - LPG

: 2009-05-14, 08:24
autor: herr_tom
hipcio pisze:Co ma piernik do wiatraka, skoro są hydrauliczne to jak chcesz je regulować, one się same regulują a jak stukaja to się je wymienia.

Co do BRC to nie jestem specem ale wolałbym Staga, magic jety i reduktor z zapasem mocy i bedzię hulać bezproblemu.
Najlepiej luknij sobie na www.lpg.info.pl tam są ogarnieci gazownicy może jest jakis w twojej okolicy.


wielkie dzięki!

Re: v50 - LPG

: 2009-05-17, 15:20
autor: marcin1978
hipcio pisze:Co ma piernik do wiatraka, skoro są hydrauliczne to jak chcesz je regulować, one się same regulują a jak stukaja to się je wymienia.
niewiem o co ci chodzi z tym wiatrakiem :) ale tam nie ma hydraulicznych popychaczy, tylko zwykły układ szklanek (z konkretnym wymiarem)

A regulacja wiąże się z demontażem wałków rozrządu, dalej idąc sciąganiem łańcucha itp ...

Re: v50 - LPG

: 2009-05-17, 22:09
autor: kwaku85
Czyli jak rozumiem chciałeś tylko przestraszyć autora wątku że LPG zje mu zawory, wykończy silnik itp itd? :-) Zakładaj przyjacielu LPG bez obaw, nic się nie stanie. Jedyne przeciwwskazania to instalatorzy i BRC. Tego nie zakładaj lepiej. STAG jeśli chcesz tanio i Omegas, jeśli chcesz porządnie. MagicJety też szczytem osiągnięć LPG nie są, prędzej matrixy, keihiny, lub MEDy, ale te tylko dla Omegasa.

Re: v50 - LPG

: 2009-05-17, 23:35
autor: marcin1978
kwaku85 pisze:Czyli jak rozumiem chciałeś tylko przestraszyć autora wątku że LPG zje mu zawory, wykończy silnik itp itd? :-) Zakładaj przyjacielu LPG bez obaw, nic się nie stanie. Jedyne przeciwwskazania to instalatorzy i BRC. Tego nie zakładaj lepiej. STAG jeśli chcesz tanio i Omegas, jeśli chcesz porządnie. MagicJety też szczytem osiągnięć LPG nie są, prędzej matrixy, keihiny, lub MEDy, ale te tylko dla Omegasa.
nie chciałem przestraszyć ... tylko mam nadzieje że wiesz jaki to silnik ... już kiedyś widziałem ze 3 szt. bez głowic ....po LPG ...


ale jak napisałeś, dużo zależy od instalacji i kto ją zamontuje

Re: v50 - LPG

: 2009-05-18, 16:16
autor: Chalski
W każdym samochodzie mogą być takie efekty gdy LPG zakłada jakiś rzeźnik albo kowal.

Re: v50 - LPG

: 2019-04-04, 09:43
autor: Strozzi
cześć,
odświeżam temat.

Właśnie założyłem instalacje STAG do łosia V50 2.0. Jak na razie super.
Moje pytanie dotyczy dotrysku paliwa - czy jest ono potrzebne?

W różnych serwisach słyszałem różnie i dlatego pytam tutaj.

Obecnie mam ustawione dotrysk 20% paliwa przy obrotach powyżej 3000 w celu ochrony wtrysków.
Na trasie trochę tego wyjdzie ale jeśli to konieczne, żeby nie wymieniać wtrysków to dla mnie ok?
Jeśli macie jakieś doświadczenie z góry dzięki : :064:

Re: v50 - LPG

: 2019-04-04, 20:41
autor: Mikaell
Troszkę chyba lekkie pomieszanie :).
Dotrysk benzyny w celu ochrony wtryskiwaczy benzynowych to jest stosowany w silnikach z wtryskiem bezpośrednim.
Natomiast w tym przypadku autorom chodzić może o ochronę gniazd zaworowych.
Trudno powiedzieć czy to jakoś bardzo pomaga, ale napewno nie zaszkodzi.
Być może też instalator asekuruje się bo słabe komponenty założone, ale to musiałaby chyba być Alaska ...:)

Re: v50 - LPG

: 2019-04-05, 00:10
autor: Strozzi
Mikaell,

przyznam, że dotrysk jest zrobiony z powodu mojej prośby, bo sam podchodzę asekuracyjnie.
W jednym z serwisów usłyszałem taką informację, że dotrysk obniża temperaturę spalania i dlatego powyżej 3tyś obrotów lepiej coś takiego zrobić w celu ochrony właśnie wtryskiwaczy.
Jeśli rzeczywiście nie ma podstaw to poproszę o wyłączenie dotrysku.
Co do elementów to mam
wtryskiwacz AC S.A. W02
czujnik ciśnienia AS S.A PS-04 klasa 2
Jedn. sterująca AC STAG QNEXT PLUS