Gaz w XC90 3,2
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Gaz w XC90 3,2
Nie gorzej a 1000 taniej będzie stag albo tech. Tematów było 500, dotyczące 3.2 na pewno też były.
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Gaz w XC90 3,2
Ważne żeby zamontował i wystroił ktoś kto zna temat i robił już wcześniej taki silnik.
Nowe instalacje wybaczają dużo błędów, ale wadliwe strojenie/montaż może zabić nawet niezniszczalny silnik
Pod rozwagę: viewtopic.php?t=135064
Nowe instalacje wybaczają dużo błędów, ale wadliwe strojenie/montaż może zabić nawet niezniszczalny silnik
Pod rozwagę: viewtopic.php?t=135064
Zenek30
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-09-19, 23:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: XC90 S80II
- Silnik: 3.2 D5
- KW/KM/NM: 238km 175km
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16LPG. 7,0 ON
- Przebieg: 204000
- Lokalizacja: Kedzierzyn - Koźle
- Status: Offline
Gaz w XC90 3,2
Owszem, ale stosunkowo mało. Większość wątków dotyczyła innych silników.
Szukam kogoś kto dobrze zagazuje silnik, więc dopytuję.
Dzięki za podpowiedź ze STAG i TECH - znasz kogoś, kto to zamontuje solidnie?
Znam wątek, dlatego dopytuję żeby mieć pewność.zenek30 pisze: ↑2019-08-20, 16:21Ważne żeby zamontował i wystroił ktoś kto zna temat i robił już wcześniej taki silnik.
Nowe instalacje wybaczają dużo błędów, ale wadliwe strojenie/montaż może zabić nawet niezniszczalny silnik
Pod rozwagę: viewtopic.php?t=135064
Ostatnio zmieniony 2019-08-20, 20:03 przez boc, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-09-19, 23:25
- Imię: Tomek
- VOLVO: XC90 S80II
- Silnik: 3.2 D5
- KW/KM/NM: 238km 175km
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 16LPG. 7,0 ON
- Przebieg: 204000
- Lokalizacja: Kedzierzyn - Koźle
- Status: Offline
Gaz w XC90 3,2
Dzięki za namiary, napisałem do nich.tomek5000 pisze: ↑2019-08-20, 13:30Napisz do nich nie musisz u nich zakładać ale możesz poprosić o wycenę
http://autonagaz.net/
Ja u nich zakładałem LPG
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-08-27, 21:41
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: Xc90
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 243
- Rok: 2006
- Przebieg: 262000
- Status: Offline
Gaz w XC90 3,2
Witam wszystkich forumowiczow mialem doczynienia w ostatnim czasie z silnikiem 3.2 i 4.4 yamahy w tych pojazdach . zrobienie ich na paliwo lpg nie jest az tak trudne jednak szczegolnie kolektor 4.4 wymaga perfekcji przy montazu ukladu wtryskiwaczy. Z regoly ja montuje pojedynczo z jak nablizsza droga wtrysku lpg. Silnik 3.2 zrobilem na goldzie gt zamontowanym z tylu silnika przy plaszczu wodnym . 4.4 natomiast 2x tomasetto nordic xp. W lewej strony silnika. Oba robia caly obrotomierz przy prawidlowym wypelnieniu mieszanka. Ogolnie bardzo fajnie jezdza te silniki ale musza byc dokladnie zrobione i ustawione, fuszerka sie zemsci takze osoba ktora podejmie musi byc z wiedza i doswiadczeniem i najlepiej poswiecic 2 3 dni na spokojnie . Co do emulacji wysokiego cisnienia listwy polecam stag fpe-a inne tez dzialaja ale np alex dlugo sie uczy .Wtryskiwacze wykorzystalem herculesy gism-i3100 do tych silnikow. Zbiornik podwieszany 56litrow. Mozna wykorzystac do podciagania go oryginalny silownik koła zapasowego. Pozdrawiam wszystkich.
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-08-27, 21:41
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: Xc90
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 243
- Rok: 2006
- Przebieg: 262000
- Status: Offline
Gaz w XC90 3,2
Co do instalacji o ktorych wspominali poprzednicy brc prins etc bardzo dobre
też ale drogie zwlaszcza pozniej w czesciach zamiennych. Nie jest prawdą że składaki roznych producentów to gorsza opcja. Np . w tej chwili nie widze lepszego parownika do Turbo jak czeski magix z uwagi na zachowanie w cut off.
też ale drogie zwlaszcza pozniej w czesciach zamiennych. Nie jest prawdą że składaki roznych producentów to gorsza opcja. Np . w tej chwili nie widze lepszego parownika do Turbo jak czeski magix z uwagi na zachowanie w cut off.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Gaz w XC90 3,2
Mam nadzieję, że rozumiesz przez to ułatwienie w procesie montażu, a nie sposób mocowaniapanjabi-mc pisze: ↑2019-09-01, 16:00Zbiornik podwieszany 56litrow. Mozna wykorzystac do podciagania go oryginalny silownik koła zapasowego
A warto też wiedzieć, że są zbiorniki pełne o nieco większej pojemności i w XC90 można zamontować takie rozmiary
- 650/200 58l
- 650/230 64l
- 650/250 72l
A reduktory też można lepiej ...
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-08-27, 21:41
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: Xc90
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 243
- Rok: 2006
- Przebieg: 262000
- Status: Offline
Gaz w XC90 3,2
Witam . Szanowny Pan słusznie zwrocił uwagę na zbiorniki pełne , jednak one występuja dopiero przy wymiarach ktore kolega wypisał . Naturalnie ze nie proponuje nikomu mocowań na linkę. natomiast podciag mozna swietnie wykorzystac do wstepnego przymierzenia zbiornika i rozplanowania mocowań śrub aby nie przeszkadzały np. dodatkowym fotelom itp . Co do wiekszych zbiornikow to oczywiscie wieksze wiadomo pojemne ale chciałbym zwrocic uwage przepisy bezpieczeństwa tj odstęp od rur wydechowych a i grubsze wychodzą nizej niż wydech a to jednak suv dodatkowo ja je poziomuje i zakladam obudowy hermetyczne aby sensory poziomu działaly bezawaryjnie a to tez przestrzeń. No ale to juz kwestia wyboru cos za cos nie ma co dyskutowac. Co do reduktorów ich posadowienia proszę zaproponować lepsze rozwiazanie . wg mnie to jest dobre w 3.2 szczególnie dobrze wygrzany i w razie awarii dogodna obsługa . W kwestii emulacji rosnacego cisnienia na lpg jest myśle zgoda. Dziekuje za dyskusje i pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników.