Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
-
- VOLVO
- Posty: 1212
- Rejestracja: 2007-08-24, 08:57
- Imię: A
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Status: Offline
Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Zdjęcia V90 z salonu Volvo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- V
- Posty: 27
- Rejestracja: 2015-01-13, 22:29
- Imię: bernard
- VOLVO: xc 70 II
- Silnik: 2,4 T
- KW/KM/NM: 147/200
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 340
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Masz wiarygodne info kiedy pierwsze "fałki" będą do odbioru? Rabat 12-14 % jest realny, no i czy ceny na stronie volvo są już oficjalne czy będą jakieś korekty?
-
- VOLV
- Posty: 602
- Rejestracja: 2012-04-03, 20:35
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.5 t
- KW/KM/NM: 282/421
- Rok: 2007
- Był na spocie: 30
- Przebieg: 131
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
piękny jest;)
Kto gra grubo, wygrać musi;)
http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOLVO
- Posty: 1212
- Rejestracja: 2007-08-24, 08:57
- Imię: A
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Zdjęcia robiłem we flagowym salonie Volvo w Sztokholmie, to na pewno egzemplarz przedprodukcyjny.
Chyba ten sam stał na salonie w Genewie: http://www.inautonews.com/geneva-motor- ... va-2016-02
A tu nowy s90, m.in. tylne i przednie zawieszenie:
Chyba ten sam stał na salonie w Genewie: http://www.inautonews.com/geneva-motor- ... va-2016-02
A tu nowy s90, m.in. tylne i przednie zawieszenie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- DarekGl
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2013-03-05, 08:12
- Imię: Darek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 D
- KW/KM/NM: 131
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gliwice
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
dzięki wielkie za tak fajne zdjęcia:) miły akcent z szyba wyprodukowana u nas w kraju:).
-
- VOLVO
- Posty: 1212
- Rejestracja: 2007-08-24, 08:57
- Imię: A
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Najważniejsze, że jest miejsce na koło zapasowe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Nair
- VOL
- Posty: 427
- Rejestracja: 2010-04-24, 23:00
- VOLVO: v40
- Silnik: B4184S
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 8,6
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
-
- VOLVO
- Posty: 1212
- Rejestracja: 2007-08-24, 08:57
- Imię: A
- VOLVO: V70
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Produkcja s90 rozpocznie się w 17 tygodniu br. (po 25 kwietnia 2016), produkcja V90 w 22 tygodniu br. (1 czerwca 2016).
-
- VO
- Posty: 212
- Rejestracja: 2012-09-06, 14:11
- Imię: dj
- VOLVO: XC60 D4 2.0, było V70 2.4 D5
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 190+Polestar
- Rok: 2017
- Był na spocie: 1
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Wszystko super, jedno co mi nie pasuje, czemu kanapa dzielona 40/60
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
V90 prezentuje się świetnie
- palomino
- VOL
- Posty: 385
- Rejestracja: 2012-01-08, 19:11
- Imię: Ernest
- VOLVO: S60, XC70, V70
- Silnik: T6 Polestar, D5, TDI
- KW/KM/NM: 334, 205, 140
- Rok: 9812
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 8,3 7,2
- Przebieg: 1
- Lokalizacja: Kujawy
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Czy przypadkiem nie byłeś też w salonie Skody? Chodzi oczywiście o tył S90... Masakra jakaś
-
- V
- Posty: 84
- Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.0T AUT
- KW/KM/NM: 132KW/180PS
- Rok: 2002
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
No proszę, szyby made in Poland
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-10-20, 20:11
- Imię: Slawek
- VOLVO: V90CC
- Silnik: D5 polestar
- Rok: 2019
- Średnie spalanie: 6,8
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Chyba tylko tylna (przynajmniej w nowym xc90 tak jest), ale to też cieszy !PrzemekNF pisze:No proszę, szyby made in Poland
Prawdopodobnie fotele również z PL (może ktoś potwierdzi).
S80 D5 (2010-2012) I XC70 D5 Polestar (2012-2016) I XC90 D5 Polestar (2016-2018) I V90CC D5 Polestar (2019...)
- vadi
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2009-04-01, 22:26
- Imię: Lukasz
- VOLVO: xc70
- Silnik: D5 (D5244T4)
- KW/KM/NM: 136/187/400
- Rok: 2007
- Był na spocie: 200
- Średnie spalanie: 7.1
- Przebieg: 329000
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Na pewno fotele do xc90 są produkowane w całosci w Polsce. Pewnie do v/s90 także.slavec pisze:Prawdopodobnie fotele również z PL (może ktoś potwierdzi).
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Chyba nawet Groclin je produkuje.vadi pisze:Na pewno fotele do xc90 są produkowane w całosci w Polsce. Pewnie do v/s90 także.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- MarcinS70R
- VO
- Posty: 255
- Rejestracja: 2010-11-28, 19:23
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 120/163/400
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Piękne są
szkoda tylko tych 5cio cylindrówek
szkoda tylko tych 5cio cylindrówek
Było: S70 '98 TDI,,V70 II TDI '01, XC70 D5 03', XC90 D5 04' S60 D5 04', S80 D5 07", XC60 D3 10"
Jest: XC60 D3 11'
Jest: XC60 D3 11'
-
- V
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-12-20, 09:04
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Benzyna
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: M/12 T/8
- Przebieg: 192152
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Co do Volvo V90 to tył powinien wyglądać tak jak w V70. Przez ten nowy tył jest mniej miejsca w bagażniku. Przycisk start-stop zastąpił bym kluczykiem z stacyjką. Ekran dotykowy jest dobry ale w tabletach, po razu latach użytkowania przestanie to działać i wymiana będzie kosztowała parę tysięcy złoty. Miałem w Volvo 460 komputer pokładowy i prędkościomierz był na czujnik prędkościomierza. Czujniki takie były wadliwe i czasami padały tak mi powiedzieli w serwisie a do tego dochodziła kwestia zegarów które powinny być nowe bo 10 lub 15 letnia elektronika potrafi zawodzić !!
Wątpię by Volvo stosowało takie rozwiązania jak w F-16 lub F-18 !!
Wątpię by Volvo stosowało takie rozwiązania jak w F-16 lub F-18 !!
-
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2016-02-09, 22:34
- Imię: Maciej
- VOLVO: było V50
- Silnik: 2.0D PowerShift
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2009
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Ja wszystko rozumiem, ale tych aut przecież nie projektuje się raczej na 15 lat użytkowania. To nie jest autobus.
Większość fur pójdzie na leasing, gdzie rotacja nastąpi co dwa-trzy-cztery lata, albo będą kupowane przez zamożnych ludzi, którzy wywalając dwieście tysięcy gotówką nie będą tym jeździć nawet dziesięciu lat, zmienią za maks pięć. A rynek wtórny to wiesz... to już poza producentem.
Przecież na tym polega marketing w każdej branży hi-tech, po co Ci zmieniać telefon co roku, który kupiłeś za 3000 PLN, jeśli działa dobrze? Nagle po wyjściu nowej linii produktów Twój do tej pory lśniący telefon staje się "mentalnie stary" i zdatny do wymiany, na nowszy, lepszy model.. nie łudźmy się w motoryzacji jest to samo
Większość fur pójdzie na leasing, gdzie rotacja nastąpi co dwa-trzy-cztery lata, albo będą kupowane przez zamożnych ludzi, którzy wywalając dwieście tysięcy gotówką nie będą tym jeździć nawet dziesięciu lat, zmienią za maks pięć. A rynek wtórny to wiesz... to już poza producentem.
Przecież na tym polega marketing w każdej branży hi-tech, po co Ci zmieniać telefon co roku, który kupiłeś za 3000 PLN, jeśli działa dobrze? Nagle po wyjściu nowej linii produktów Twój do tej pory lśniący telefon staje się "mentalnie stary" i zdatny do wymiany, na nowszy, lepszy model.. nie łudźmy się w motoryzacji jest to samo
-
- V
- Posty: 101
- Rejestracja: 2007-07-02, 16:18
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 153/209/440
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 102000
- Lokalizacja: Legionowo
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
W interesie producenta jest, abyś po 3-4 czy 5 latach, wymienił auto na nowe (i przynajmniej w Polsce jednak wiekszosc aut segmentu premium, kupowanych jest na firme, gdzie okres uzywania tez jest ograniczony). Ma być ruch w interesie a nie że zrobią jedno auto, które będziesz tłukł przez 20 lat i jeszcze może serwisował będziesz poza ASO... bez sensu z punktu widzenia biznesu producenta.
Stare czasy, że auto jeździło kilkanaście lat bezawaryjnie i tylko olej się lało i paliwo, juz nie wrócą raczej. To że tablet zepsuje się po 6 czy 8 latach, to nawet lepiej, trzeba będzie sprzedać część zamienną. Ale ten problem dotyczy chyba wszystkich marek.
Stare czasy, że auto jeździło kilkanaście lat bezawaryjnie i tylko olej się lało i paliwo, juz nie wrócą raczej. To że tablet zepsuje się po 6 czy 8 latach, to nawet lepiej, trzeba będzie sprzedać część zamienną. Ale ten problem dotyczy chyba wszystkich marek.
Limo: S60 2.4D 209KM 2007r. Summum
Daily car: Skoda Octavia 1.6 110KM TDI 2016r.
Fun: była Mazda MX-5 1.8 140KM 1999r. a teraz jest Suzuki DL650
Daily car: Skoda Octavia 1.6 110KM TDI 2016r.
Fun: była Mazda MX-5 1.8 140KM 1999r. a teraz jest Suzuki DL650
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
- Imię: M
- VOLVO: Brak
- Silnik: Brak
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
To spalanie to jakiś absurd. I oni chcą rezygnować z diesla. Gdzie tu jest ta EKOLOGIA?
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-12-20, 09:04
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Benzyna
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: M/12 T/8
- Przebieg: 192152
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Wszystko zależy od nas klientów. Jak się nie zgodzimy na to by samochód jeździł max 8 lat to producent będzie robił tak że będzie jeździł 20 lat. Ekran dotykowy w samochodzie to zbędny bajer. System start-stop który psuje: silnik, świece, rozrusznik. Wszystko zależy od nas. Jak ludzie powiedzą w ASO Volvo że chcą mieć tak zrobiony samochód to tak mają go zrobić !!
-
- VO
- Posty: 234
- Rejestracja: 2012-09-16, 12:35
- Imię: Tomasz
- VOLVO: inne
- Silnik: inny
- Rok: 1
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 0
- Przebieg: 1
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
A w życiu wszystko musi być robione w pierwszej kolejności pod określone dyrektywy biurokratów z UE i innych organizacji lepiej znających potrzeby konsumenta niż on sam . Później do głosu dochodzą księgowi koncernu, dbający o "optymalizację" kosztów. Dalej głos mają prezesi, udziałowcy i scepmistrze od marketingu, którzy dbają o to, aby ich auto bezpiecznie podążało za trendami (żeby tylko przypadkiem się nie wychylać za bardzo jak np. Renault czy inna Lancia na przełomie wieków ). Następnie są klienci flotowi i elitarni. A gdzieś na szarym końcu konsumentFF1911 pisze:Wszystko zależy od nas klientów. Jak się nie zgodzimy na to by samochód jeździł max 8 lat to producent będzie robił tak że będzie jeździł 20 lat. Ekran dotykowy w samochodzie to zbędny bajer. System start-stop który psuje: silnik, świece, rozrusznik. Wszystko zależy od nas. Jak ludzie powiedzą w ASO Volvo że chcą mieć tak zrobiony samochód to tak mają go zrobić !!
Wybaczcie OT, ale musiałem odpisać
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Warto do powyższego dodać, że głównymi rynkami zbytu są kraje zachodnie - tam ludziom nie zależy na tym, żeby auto jeździło 20 lat, bo takie jest nieekologiczne. Oni wolą jeździć nowszymi autami i gdyby nie "kryzys" gospodarczy, to dalej zmienialiby auta co parę lat. W ichniejszym rozumowaniu: nowsze = lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Pytanie, czy aktualnie produkowana generacja łośków będzie w stanie po zakończeniu pierwszych leasingów, czyli za 3-4 lata = po okresie gwarancji, sprawnie(w miarę bezawaryjnie) jeździć przez następne 5, może jeszcze kilka lat??Liquid pisze:Warto do powyższego dodać, że głównymi rynkami zbytu są kraje zachodnie - tam ludziom nie zależy na tym, żeby auto jeździło 20 lat, bo takie jest nieekologiczne. Oni wolą jeździć nowszymi autami i gdyby nie "kryzys" gospodarczy, to dalej zmienialiby auta co parę lat. W ichniejszym rozumowaniu: nowsze = lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
Jeśli nie, to nie będzie się na co przesiąść z naszych wówczas jeszcze bardziej leciwych łośków :-(
I czym będziemy wtedy jeździć?
Naprawimy nasze, tylko na jak długo?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Obawy jak najbardziej słuszne, ale wydaje mi się, że nie będzie aż tak źle. Trzeba jedynie być bardziej wybrednym jeżeli chodzi o wybór modelu i silnika. Co parę lat "znafcy" ogłaszają "koniec motoryzacji" i tak według tych przepowiedni moja V50 powinna być kupą złomu. Jak na 9-cio latka daje sobie świetnie radę.chancevought pisze:Pytanie, czy aktualnie produkowana generacja łośków będzie w stanie po zakończeniu pierwszych leasingów, czyli za 3-4 lata = po okresie gwarancji, sprawnie(w miarę bezawaryjnie) jeździć przez następne 5, może jeszcze kilka lat??Liquid pisze:Warto do powyższego dodać, że głównymi rynkami zbytu są kraje zachodnie - tam ludziom nie zależy na tym, żeby auto jeździło 20 lat, bo takie jest nieekologiczne. Oni wolą jeździć nowszymi autami i gdyby nie "kryzys" gospodarczy, to dalej zmienialiby auta co parę lat. W ichniejszym rozumowaniu: nowsze = lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
Jeśli nie, to nie będzie się na co przesiąść z naszych wówczas jeszcze bardziej leciwych łośków :-(
I czym będziemy wtedy jeździć?
Naprawimy nasze, tylko na jak długo?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Koniec ery 5cyl też miał być końcem Volvo - jednak 2.0 Drive-E jakoś sobie radzi
Jeżeli nowe łośki będą jednak aż tak kiepskie, to trzeba będzie się pożegnać z marką. Zawsze coś się znajdzie