Będzie znowu S40?
- Sikor353
- VOLVO
- Posty: 1029
- Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
- Imię: Zenon
- VOLVO: S80, S60, V70
- Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
- KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pruszków
- Status: Offline
- Kontakt:
Będzie znowu S40?
http://www.autostuff.pl/nowe/2490/nowe- ... y-od-volvo" onclick="window.open(this.href);return false;
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
-
- V
- Posty: 72
- Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
- VOLVO: V40 T4
- Silnik: 1.9
- KW/KM/NM: 147/200/300
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 18
- Przebieg: 248000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Będzie znowu S40?
3 cylindry. Trzy. Cylindry.
Najlepiej to wogóle wstawić tylko dwa cylindry, dwusuw i mamy Volvo w wersji trabant
Ale na plus buda, bo ładna.
Najlepiej to wogóle wstawić tylko dwa cylindry, dwusuw i mamy Volvo w wersji trabant
Ale na plus buda, bo ładna.
Ostatnio zmieniony 2016-05-19, 07:33 przez bmn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sikor353
- VOLVO
- Posty: 1029
- Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
- Imię: Zenon
- VOLVO: S80, S60, V70
- Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
- KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pruszków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Będzie znowu S40?
*dwusuw.bmn pisze:Najlepiej to wogóle wstawić tylko dwa cylindry, dwusów i mamy Volvo w wersji trabant
Nie przesadzaj. Mnie też szkoda dużych silników w Volvo. Ale jeśli ten motor będzie przynajmniej tak dobry jak PureTech z PSA to nie ma co żałować.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
- mr-fix.pl
- VOL
- Posty: 366
- Rejestracja: 2011-07-13, 12:00
- Imię: Matt
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0D
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Żory
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Będzie znowu S40?
Małe auta będą miały małe silniki. Taka kolej rzeczy...
Przy okazji - z tego co kojarzę, to Volvo stara się wdrożyć strategię produktów 3x3, czyli trzy segmenty (40, 60 oraz 90) z trzema modelami w każdym segmencie. W tej chwili mamy nowy komplet 90-ek (S, V, XC), w miarę aktualne 60-ki (S, V, XC) oraz V40 z odświeżonymi światłami i dziurą na dwa modele (S40, XC40, a może C40).
Plus oczywiście XC70 oraz S80 niepasujące do tej strategii, Volvo Coupe Concept z 2013 roku, które jak na razie nie doczekało się realizacji.
Przy okazji - z tego co kojarzę, to Volvo stara się wdrożyć strategię produktów 3x3, czyli trzy segmenty (40, 60 oraz 90) z trzema modelami w każdym segmencie. W tej chwili mamy nowy komplet 90-ek (S, V, XC), w miarę aktualne 60-ki (S, V, XC) oraz V40 z odświeżonymi światłami i dziurą na dwa modele (S40, XC40, a może C40).
Plus oczywiście XC70 oraz S80 niepasujące do tej strategii, Volvo Coupe Concept z 2013 roku, które jak na razie nie doczekało się realizacji.
Moje Volvo tutoriale na YouTube | mr-fix.pl - ukryte menu, poradniki, procedury serwisowe
- volvuś v70
- VOLVO
- Posty: 2752
- Rejestracja: 2014-07-01, 18:37
- Imię: Marek
- VOLVO: v70 II , s80 I
- Silnik: 2.3 T5 - B5234T3 , B5244S
- KW/KM/NM: 183/250KM -125/170KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: wir w baku
- Przebieg: 215000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- volvo gelly
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-08-08, 19:50
- Imię: JANUSZ
- VOLVO: 745caravan, jest golf III ,440
- Silnik: 2x1.8
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: x
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom okolice
- Status: Offline
Re: Będzie znowu S40?
Co za syf
BYŁO VOLVO 745 ZŁOM
JEST GOLF III 1.8 GAZ 1995 TUNING BY VOLVO GELLY AND VOLVO 440 TUNING BY VOLVO GELLY
POZDRAWIAM JANUSZ
JEST GOLF III 1.8 GAZ 1995 TUNING BY VOLVO GELLY AND VOLVO 440 TUNING BY VOLVO GELLY
POZDRAWIAM JANUSZ
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- kreciq
- VOLVO
- Posty: 1809
- Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
- Imię: kreciq
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Status: Offline
Re: Będzie znowu S40?
Mi ten render S40 kojarzy się z "Dużym Fiatem", czyli kredensem. Patrząc na niego, pierwsza myśl, to "kredens po liftingu".
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Będzie znowu S40?
Czepiacie się tych 3 cylindrów.
Ja bym się nie obraził nad pełnym elektrykiem
Postęp technologiczny idzie i tego nie zatrzymamy, jak pod maskami królował gaźnik i zaczęli wprowadzać wtryski mechaniczne/elektroniczne K-Jetroniki i później coraz bardziej rozbudowane systemy wtryskowe wraz z komputerem to taka sama g-burza, a okazało się to strzałem w dziesiątkę.
Nie twierdzę że downsizing ma same zalety ale trzeba się nauczyć żyć z tym. Wszyscy są tutaj fanami 5 cylindrowych silników w przypadku volvo czy V8 w przypadku innych marek (w 2 modelach są V8) ale tak naprawdę kto z nas ma w garażu V8?
Ja bym się nie obraził nad pełnym elektrykiem
Postęp technologiczny idzie i tego nie zatrzymamy, jak pod maskami królował gaźnik i zaczęli wprowadzać wtryski mechaniczne/elektroniczne K-Jetroniki i później coraz bardziej rozbudowane systemy wtryskowe wraz z komputerem to taka sama g-burza, a okazało się to strzałem w dziesiątkę.
Nie twierdzę że downsizing ma same zalety ale trzeba się nauczyć żyć z tym. Wszyscy są tutaj fanami 5 cylindrowych silników w przypadku volvo czy V8 w przypadku innych marek (w 2 modelach są V8) ale tak naprawdę kto z nas ma w garażu V8?
-
- V
- Posty: 72
- Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
- VOLVO: V40 T4
- Silnik: 1.9
- KW/KM/NM: 147/200/300
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 18
- Przebieg: 248000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Będzie znowu S40?
Na pewno ty nie masz V8, bystrymarkus
Zamiana gaźnik-> wtrysk to POSTĘP technologiczny.
Natomiast zmniejszanie liczby cylindrów to już cofnięcie w rozwoju. Sama mechanika i zasada działania czterosuwów woła o pomstę do nieba. Wibracje, nierówna praca, dwumasa w benzynie(rotfl) potworne doładowanie i krótka żywotność silnika - świetny postęp.
Rozumiem full elektryk, DOBRA hybryda, ale nie popierdółka-badziew.
Zamiana gaźnik-> wtrysk to POSTĘP technologiczny.
Natomiast zmniejszanie liczby cylindrów to już cofnięcie w rozwoju. Sama mechanika i zasada działania czterosuwów woła o pomstę do nieba. Wibracje, nierówna praca, dwumasa w benzynie(rotfl) potworne doładowanie i krótka żywotność silnika - świetny postęp.
Rozumiem full elektryk, DOBRA hybryda, ale nie popierdółka-badziew.
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Będzie znowu S40?
bmn,
Nie mam, ale aktualnie mam 5 garów pod maską i mój następny samochód będzie miał minimum tyle samo, kultura pracy 4 cylidrowych silników "woła o pomstę do nieba"
Szanuje Twoje zdanie ale jak widzisz stoje po drugiej stronie barykady tej dyskusji
Nie mam, ale aktualnie mam 5 garów pod maską i mój następny samochód będzie miał minimum tyle samo, kultura pracy 4 cylidrowych silników "woła o pomstę do nieba"
Niekoniecznie, to jest po prostu uzyskanie większej mocy z mniejszej pojemności, nie uważam że turbina to dobre rozwiązanie, kompresor w moim poglądzie stanowi lepsze rozwiązanie.bmn pisze:Natomiast zmniejszanie liczby cylindrów to już cofnięcie w rozwoju
Odsyłam do źródeł po co stosuje się koło dwumasowebmn pisze: dwumasa w benzynie
Też rozumiembmn pisze:Rozumiem full elektryk
bmn pisze:DOBRA hybryda
Albo w prawo albo w lewo, może i najlepsza hybryda być a i tak w trasie jedziesz na spalinowcubmn pisze:Sama mechanika i zasada działania czterosuwów woła o pomstę do nieba.
Szanuje Twoje zdanie ale jak widzisz stoje po drugiej stronie barykady tej dyskusji
-
- V
- Posty: 72
- Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
- VOLVO: V40 T4
- Silnik: 1.9
- KW/KM/NM: 147/200/300
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 18
- Przebieg: 248000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Będzie znowu S40?
3 cylindry to masakryczne wibracje i nawet dwumasa nie uratuje tego padalca. Fizyki się nie oszuka.
Mam wielki ból zadu ponieważ lubię wygląd, wygodę i bezpieczeństwo volvo, a nie mogę znieść ostatnich decyzji firmy.
Mam wielki ból zadu ponieważ lubię wygląd, wygodę i bezpieczeństwo volvo, a nie mogę znieść ostatnich decyzji firmy.
- MrWahacz
- Posty: 0
- Rejestracja: 2016-04-26, 14:55
- Imię: Michal
- VOLVO: Nie mam :(
- Silnik: 1,4 benzyna
- Rok: 1998
- Przebieg: 150000
- Status: Offline
Re: Będzie znowu S40?
Jeździłem kilkoma autami z silnikami 3-cylindrowymi i te nowoczesne jednostki mają całkiem przyjemną kulturę pracy. Trochę gorszą od R4, to trzeba przyznać, ale podczas normalnej jazdy to nie dokucza. A takich silników spodziewam się w Volvo.
Krok nie jest optymalny, ale moim zdaniem kompakt Volvo z 3 cylindrami i tak będzie mniejszym "ciosem" w wizerunek tej marki, niż usunięcie jakichkolwiek silników większych niż 2,0 R4 z XC90.
Krok nie jest optymalny, ale moim zdaniem kompakt Volvo z 3 cylindrami i tak będzie mniejszym "ciosem" w wizerunek tej marki, niż usunięcie jakichkolwiek silników większych niż 2,0 R4 z XC90.
motoWahacz - aktualności motoryzacyjne, ciekawostki, testy samochodów
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2014-11-02, 00:11
- Imię: PFdQ
- VOLVO: v40II
- Silnik: diesel
- Rok: 2016
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 150000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Będzie znowu S40?
Ja znowu uwazam, ze za okolo 2 lata kupie ostatni samochod zasilany silnikiem spalinowym, a pozniej przesiode sie juz na elektryki: gdy wyjdzie cos co zagwarantuje mi zasieg 500 km w kazdych warunkach, to nawet nie bede sie zastanawial.
Jesli tak sie nie stanie, to wsiadam do hybrydy i czekam na elektryka, ktory spelni moje wymagania.
Na dzien dzisiejszy silniki 4 cylindrowe montowane np. w V40 sa bardzo ok.
Jesli tak sie nie stanie, to wsiadam do hybrydy i czekam na elektryka, ktory spelni moje wymagania.
Na dzien dzisiejszy silniki 4 cylindrowe montowane np. w V40 sa bardzo ok.