[xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

ODPOWIEDZ
przemolka1
VO
VO
Posty: 341
Rejestracja: 2014-12-13, 07:47
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Status: Offline

[xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: przemolka1 » 2018-04-27, 17:14

Witam mam pytanko czy do tego silnika jest potrzebny FLASH LUBE Lubryfikator który smaruje(chłodzi) zawory.

Witold_XC90
V
V
Posty: 28
Rejestracja: 2017-09-22, 19:44
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: Witold_XC90 » 2018-04-27, 21:05

Do żadnego silnika lubryfikacja zaworów nie jest potrzebna, potrzebne jest dobre strojenie instalacji. Panowie mający na codzień do czynienia z instalacjami LPG, odradzają: http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latac ... 52877.html" onclick="window.open(this.href);return false;

przemolka1
VO
VO
Posty: 341
Rejestracja: 2014-12-13, 07:47
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: przemolka1 » 2018-04-28, 06:36

Pytam bo kupiłem volviacza z już zamontowanym valve protektorem , ale mam z nim jakieś problemy myślę że jest żle wyregulowany. pierwszy objaw miałem taki że w trasie na odcinku 1000km zeżarł 400ml. płynu i zapalił się czek engine , po podpięciu pod kompa okazało się że przyczyną zapalenia się kontrolki był błąd sądy . Teraz mam problem z klapami w kolektorze ssącym vida pokazuje błąd Intake Manifold Control Stuck Open (Bank1) i nie wiem czy to może być spowodowane tym valve protektorem.

Witold_XC90
V
V
Posty: 28
Rejestracja: 2017-09-22, 19:44
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: Witold_XC90 » 2018-04-28, 22:56

Może być spowodowane lubrą, ale bardziej bym obstawiał sterowaniem klap, u mnie jest sterowanie podciśnieniem i elektrozaworem, nie wiem jak jest w R6, ale zwykle producenci stosują sterowanie podcisnieniem ew. silniczkiem elektrycznym.

przemolka1
VO
VO
Posty: 341
Rejestracja: 2014-12-13, 07:47
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: przemolka1 » 2018-04-29, 07:26

Wczoraj wyjołem kolektor żadnego syfu nie ma tak jak to inni straszą , a padł selenoid sterujący klapami.

Witold_XC90
V
V
Posty: 28
Rejestracja: 2017-09-22, 19:44
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: Witold_XC90 » 2018-04-29, 21:06

Dobrze że to sterowanie i problem rozwiązany. Czysty kolektor nie oznacza że lubra jest potrzebna.

przemolka1
VO
VO
Posty: 341
Rejestracja: 2014-12-13, 07:47
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: przemolka1 » 2018-04-30, 06:56

Nie tak całkiem rozwiązany bo klapy zacieły się w pozycji otwartej i nie można wyciągnąć ich z kolektora . Chyba muszę cały kolektor wymieniać :evil:

Witold_XC90
V
V
Posty: 28
Rejestracja: 2017-09-22, 19:44
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Status: Offline

Re: [xc90 3,2 2007] FLASH LUBE Lubryfikator

Post autor: Witold_XC90 » 2018-04-30, 12:12

Ciekawe co jest przyczyną zacięcia, podziel się jeśli się dowiesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”