[V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
-
- VO
- Posty: 230
- Rejestracja: 2015-05-25, 10:41
- Imię: Marek
- VOLVO: V70 T5
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/329
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
- Przebieg: 420
- Lokalizacja: Wołomin
- Status: Offline
[V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Pytanie do posiadaczy aut z R5,webasto i ASB, gdzie macie zamontowany reduktor LPG i jaki ? Muszę upakować KME R2 Twin zamiast IG1 i zastanawiam się czy KME wejdzie mi w miejsce IG1, tj. mocowany do podłużnicy od strony komory silnika, naprzeciw webasto.
co pięć garków to nie cztery
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
może zamiast twina weź Magic Power - spokojnie wejdzie w miejsce po IG1, z twinem jest o tyle trudno, że trzeba go ustawić tak aby był dostęp do regulatorów z obu stron
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 230
- Rejestracja: 2015-05-25, 10:41
- Imię: Marek
- VOLVO: V70 T5
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/329
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
- Przebieg: 420
- Lokalizacja: Wołomin
- Status: Offline
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Już za późno.
Twin zamontowany, auto wstępnie wystrojone. Teraz pozostaje jeździć i obserwować czy jest dobrze.
Twin zamontowany, auto wstępnie wystrojone. Teraz pozostaje jeździć i obserwować czy jest dobrze.
co pięć garków to nie cztery
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2017-11-26, 12:13
- Imię: lukasz
- VOLVO: V50
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 260/400
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: lpg
- Przebieg: 356000
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Status: Offline
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
hej,
jak to jest teraz z tymi Magicami, poprawione na 100%, nie puszczają "bąka"? rozważam go do mojego V50 T5 zamiast KME TWINa ,w przyszłości po sofcie na na 250-260 KM, czy Twin nie będzie miał problemów z termiką przy takiej mocy? obecnie jeszcze na Pb.
I jeszcze jedno pytanko, mam koło dojazdówkę i podłogę z podnoszonym uchwytem na siatki z zakupami, da się tam jakoś wpakować bytlę o średnicy 650 cm? chciałbym włożyć 650x180 tak aby podłoga nie podniosła się
jak to jest teraz z tymi Magicami, poprawione na 100%, nie puszczają "bąka"? rozważam go do mojego V50 T5 zamiast KME TWINa ,w przyszłości po sofcie na na 250-260 KM, czy Twin nie będzie miał problemów z termiką przy takiej mocy? obecnie jeszcze na Pb.
I jeszcze jedno pytanko, mam koło dojazdówkę i podłogę z podnoszonym uchwytem na siatki z zakupami, da się tam jakoś wpakować bytlę o średnicy 650 cm? chciałbym włożyć 650x180 tak aby podłoga nie podniosła się
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Magic jest już ok, zmienili konstrukcję.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2017-11-26, 12:13
- Imię: lukasz
- VOLVO: V50
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 260/400
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: lpg
- Przebieg: 356000
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Status: Offline
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
a po czym poznać tego poprawionego, od kiedy jest dostępny? Co będzie lepsze do mojej T5ki po sofcie, Twin czy Magic?
Poza tym myślałem nad Stagiem qumax6 plus, czy może Tech 326, Barracuda 130. Z góry wielkie dzięki za odpowiedź
Poza tym myślałem nad Stagiem qumax6 plus, czy może Tech 326, Barracuda 130. Z góry wielkie dzięki za odpowiedź
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Już chyba z rok czasu ( a może i więcej ) od poprawy, więc raczej już nie trafisz tych starszych wersji.
Magic jest całkiem fajny bo gabarytowo niewielki a grzeje gaz konkretnie i całkiem wydajny.
Do tego auta by trzeba wersję POWER ( czy też BIG ) i na dwóch wyjściach gazu.
Sterownik - to w zasadzie już co gazownik bardziej lubi, obydwa wymienione są ok.
Magic jest całkiem fajny bo gabarytowo niewielki a grzeje gaz konkretnie i całkiem wydajny.
Do tego auta by trzeba wersję POWER ( czy też BIG ) i na dwóch wyjściach gazu.
Sterownik - to w zasadzie już co gazownik bardziej lubi, obydwa wymienione są ok.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-10-16, 19:59
- Imię: Bartosz
- VOLVO: XC70, XC90
- Silnik: 2.5T, V8
- KW/KM/NM: 210, 315
- Rok: 2005
- Przebieg: 440000
- Status: Offline
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
A do 2,5T 210KM KME Twin to za duży reduktor czy w sam raz. Podobno KME Gold można zamrozić na autostradzie?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Może być Twin, a może być Gold ale GT.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 114
- Rejestracja: 2017-11-26, 12:13
- Imię: lukasz
- VOLVO: V50
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 260/400
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: lpg
- Przebieg: 356000
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Status: Offline
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
a czy KME TWIN wyrobi termicznie po sofcie na około 260 KM? bo ciśnieniowo pewnie tak ?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
wyrobi
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-10-16, 19:59
- Imię: Bartosz
- VOLVO: XC70, XC90
- Silnik: 2.5T, V8
- KW/KM/NM: 210, 315
- Rok: 2005
- Przebieg: 440000
- Status: Offline
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Próbowałem dzisiaj umieścić KME TWIN i Magic Power III pod maską. KME TWIN budzi większe zaufanie, ale rozmieszczenie króćców (każdy w inną stronę), spowoduje tam niezły bałagan.. Natomiast Magic Power III pod względem gabarytów i umieszczenia króćców, wydaje się idealny. Podobno zmienioną ma uszczelkę z gumowej na metalową. Pytanie czy to na pewno zapewni mu szczelność i na jak długo? Jakie są efekty jeśli jednak zdarzy mu się nieszczelność i pójdzie gaz do układu chłodzącego? I czym to grozi, poza utratą gazu?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Podobno poprawiony Magic nie robi już takich problemów.
Sam sie zastanawiam nad wprowadzeniem Magica "do oferty".
Sam sie zastanawiam nad wprowadzeniem Magica "do oferty".
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II T5, 2000r] reduktor LPG - KME Twin, gdzie zamontować ?
Nie że zmienili uszczelkę, tylko jest to zaprasowane.
Puszczenie ciekłej fazy gazowej w układ chłodzenia zazwyczaj kończy się uszkodzeniem najsłabszego elementu. Nagrzewnica, węże, chłodnica - zależy co słabsze.
Puszczenie ciekłej fazy gazowej w układ chłodzenia zazwyczaj kończy się uszkodzeniem najsłabszego elementu. Nagrzewnica, węże, chłodnica - zależy co słabsze.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;