To załatwia mi podstawowy temat i w sumie mnie satysfakcjonuje - ćwiczyłeś takiego moda?
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- Furiosus
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-09-20, 09:04
- Imię: Dariusz
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 215
- Rok: 2015
- Średnie spalanie: żre jak smok
- Przebieg: 250
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Don't think - DRINK!!!
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Licznik tft mam... mam też gadżet od volcano obydwa rozwiązania polecam z całego serca
- Furiosus
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2013-09-20, 09:04
- Imię: Dariusz
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2,4 D5
- KW/KM/NM: 215
- Rok: 2015
- Średnie spalanie: żre jak smok
- Przebieg: 250
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A tft robione via vidash - czy polskie ficzery?
Don't think - DRINK!!!
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tft mam robione przez ovs wdowczyk
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-11-08, 10:01
- Imię: Pawel
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4 T5
- KW/KM/NM: 191/260
- Rok: 2005
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 185000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam. Podłączyłem na próbę inny licznik do swojego s60 MY14 i z automatu przypisało na nim większą wartość przejechanych km, takie jak mam aktualnie, pewnie z modułu BCM.. Czy gdy zamontuję z powrotem licznik do auta z niższym przebiegiem wróci jego oryginalny niższy stan licznika ? A jak nie to vdashem ogarnę bo własciciel się zdenerwuje, że mu trochę km dodzło po testach ?
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Zegary TFT obierają przebieg z innych modułów samochodu. Jak podepniesz do innego pojazdu to będzie przebieg tamtego.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
W pewnych okolicznościach, może być na odwrót. Czyki kiedy licznik jest już "znany" cemowi.
Wysłane z mojego Atari 800XL
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-04-26, 21:09
- Imię: Przemyslaw
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 248
- Rok: 2013
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 61000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ja dziś w Radomiu wymieniłem zegary na TFT w moim xc60 z 2013. Wszystko działa oprócz Eco i Power oraz nie ma poziomu oleju. Czego mi nie wygrali bo zapłaciłem za wszystko normalnie
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Eco i Power nie będziesz miał. Do tego potrzebny jest nowszy CEM, który zdaje się od MY2013 był montowany. Tych informacji po prostu nie ma na Canie. Poziom oleju - sprawdź na zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie. (przytrzymaj chwilę klawisz start ale bez tykania hamulca).
Wysłane z mojego Atari 800XL
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-04-26, 21:09
- Imię: Przemyslaw
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 248
- Rok: 2013
- Średnie spalanie: 13
- Przebieg: 61000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Podobno Tomek jest w stanie to wgrać od modelu 2014. Poziom oleju poki co się nie pojawia.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Serio w menu nie masz poziomu oleju?
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
- Imię: Piotr
- VOLVO: De
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Przebieg: 300001
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Cześć.
zamontowałem licznik TFT do volvo s60 2011 z modelu s60 2017 dołożyłem 2 przewody i wszystko działa P&P Power Eco.
Jedynie co to pokazuję się kontrolka od ciśnienia w oponach TPMS i nie zmienił się język na zegarach z Niemieckiego na Polski.
Nie powinien się język zmienić automatycznie na PL ??.
Co do TPMS to nie mam u siebie czujników w oponach i dlatego błąd się wyświetla jak to wyłączyć ??
zamontowałem licznik TFT do volvo s60 2011 z modelu s60 2017 dołożyłem 2 przewody i wszystko działa P&P Power Eco.
Jedynie co to pokazuję się kontrolka od ciśnienia w oponach TPMS i nie zmienił się język na zegarach z Niemieckiego na Polski.
Nie powinien się język zmienić automatycznie na PL ??.
Co do TPMS to nie mam u siebie czujników w oponach i dlatego błąd się wyświetla jak to wyłączyć ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jeżeli auto miałeś sprowadzone z DE i spolszczone nie w ASO to chyba język pokazuje taki jaki był oryginalnie. Kontrolka bd świecić dopóki nie będzie odpowiedniego softu.
Ogólnie miałeś farta, że poszło od strzała.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wrzuć filmik z Eco i Power. Power coś tam drga i jeden ze wskaźników reaguje na gaz. Drugi drgnie. W Eco nic się nie dzieje.denis997 pisze:Cześć.
zamontowałem licznik TFT do volvo s60 2011 z modelu s60 2017 dołożyłem 2 przewody i wszystko działa P&P Power Eco.
Jedynie co to pokazuję się kontrolka od ciśnienia w oponach TPMS i nie zmienił się język na zegarach z Niemieckiego na Polski.
Nie powinien się język zmienić automatycznie na PL ??.
Co do TPMS to nie mam u siebie czujników w oponach i dlatego błąd się wyświetla jak to wyłączyć ??
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
- Imię: Piotr
- VOLVO: De
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Przebieg: 300001
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Jutro wrzucę filmik. Samochód salon PL licznik z Niemca. Dlatego pytam dlaczego nie zmieniło języka na PL.
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
- Imię: Piotr
- VOLVO: De
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Przebieg: 300001
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Oba wskaźniki działają w trybie Power przy przyspieszaniu poruszają się dwa wskaźniki w trybie Eco też.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ciekawostka.. Może kwestia licznika od modelu 2017.
Wysłane z mojego Atari 800XL
Wysłane z mojego Atari 800XL
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-07-19, 10:10
- Imię: Piotr
- VOLVO: De
- Silnik: D3
- Rok: 2011
- Przebieg: 300001
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tak to wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A ktoś już próbował wymiany zegarów na TFT w XC60 I (2010 r.)? Mam wersję USA i zastanawiam się czy jest sens się w to bawić. A noszę się z zamiarem wymiany choćby tarczek, bo jazda w milach czasem wkurza. Więc i tak będzie robota z tym. Może poszedłbym krok dalej i zrobił Las Vegas na desce rozdzielczej, z pełnymi fajerwerkami
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Można zmienić w każdym aucie na platformie P3
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Ktoś da namiary na osoby z mazowieckiego które zajęłyby się tematem, dały wskazówki co trzeba przywieźć ze sobą i ile to kosztowało będzie?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
OVS wdowczyk w Radomiu - chyba najpewniejsze miejsce.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2020-02-24, 10:32
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 285/304
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 12,5
- Przebieg: 212000
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2020-12-31, 10:30
- Imię: Jarek
- VOLVO: xc 60
- Silnik: T6
- Rok: 2012
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 145000
- Status: Offline
[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam
Ja dziś wykonałem zmianę licznika analogowego na tft do Volvo z 2012 USA i o dziwo wskaźniki power i eco działają tylko teraz moje pytanie jest odnośnie zmiany softu czy jak przy tej zabawie ze zmiana licznika zmienili mi soft na nowszy a w starym miałem wgrany polstar to czy przy tym nowym również go mam czy to tzw. golas ?
Ja dziś wykonałem zmianę licznika analogowego na tft do Volvo z 2012 USA i o dziwo wskaźniki power i eco działają tylko teraz moje pytanie jest odnośnie zmiany softu czy jak przy tej zabawie ze zmiana licznika zmienili mi soft na nowszy a w starym miałem wgrany polstar to czy przy tym nowym również go mam czy to tzw. golas ?