Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
przemolka1
PostNapisane: 2018-04-27, 17:14 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 13.12.2014, 08:47
Posty: 329
Płeć: Mężczyzna
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Witam mam pytanko czy do tego silnika jest potrzebny FLASH LUBE Lubryfikator który smaruje(chłodzi) zawory.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Witold_XC90
PostNapisane: 2018-04-27, 21:05 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.09.2017, 19:44
Posty: 9
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Płeć: Nie określono
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Do żadnego silnika lubryfikacja zaworów nie jest potrzebna, potrzebne jest dobre strojenie instalacji. Panowie mający na codzień do czynienia z instalacjami LPG, odradzają: http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latac ... 52877.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
przemolka1
PostNapisane: 2018-04-28, 06:36 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 13.12.2014, 08:47
Posty: 329
Płeć: Mężczyzna
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Pytam bo kupiłem volviacza z już zamontowanym valve protektorem , ale mam z nim jakieś problemy myślę że jest żle wyregulowany. pierwszy objaw miałem taki że w trasie na odcinku 1000km zeżarł 400ml. płynu i zapalił się czek engine , po podpięciu pod kompa okazało się że przyczyną zapalenia się kontrolki był błąd sądy . Teraz mam problem z klapami w kolektorze ssącym vida pokazuje błąd Intake Manifold Control Stuck Open (Bank1) i nie wiem czy to może być spowodowane tym valve protektorem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Witold_XC90
PostNapisane: 2018-04-28, 22:56 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.09.2017, 19:44
Posty: 9
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Płeć: Nie określono
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Może być spowodowane lubrą, ale bardziej bym obstawiał sterowaniem klap, u mnie jest sterowanie podciśnieniem i elektrozaworem, nie wiem jak jest w R6, ale zwykle producenci stosują sterowanie podcisnieniem ew. silniczkiem elektrycznym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
przemolka1
PostNapisane: 2018-04-29, 07:26 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 13.12.2014, 08:47
Posty: 329
Płeć: Mężczyzna
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Wczoraj wyjołem kolektor żadnego syfu nie ma tak jak to inni straszą , a padł selenoid sterujący klapami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Witold_XC90
PostNapisane: 2018-04-29, 21:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.09.2017, 19:44
Posty: 9
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Płeć: Nie określono
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Dobrze że to sterowanie i problem rozwiązany. Czysty kolektor nie oznacza że lubra jest potrzebna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
przemolka1
PostNapisane: 2018-04-30, 06:56 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 13.12.2014, 08:47
Posty: 329
Płeć: Mężczyzna
Imię: przemek
VOLVO: XC90
Silnik: 3,2i
Rok: 2007
Przebieg: 133000
Nie tak całkiem rozwiązany bo klapy zacieły się w pozycji otwartej i nie można wyciągnąć ich z kolektora . Chyba muszę cały kolektor wymieniać :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Witold_XC90
PostNapisane: 2018-04-30, 12:12 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.09.2017, 19:44
Posty: 9
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie
Płeć: Nie określono
Imię: Witold
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S V8
Rok: 2010
Przebieg: 0
Ciekawe co jest przyczyną zacięcia, podziel się jeśli się dowiesz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL