Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
zertaul
PostNapisane: 2009-08-02, 21:15 
Offline
V
V

Dołączył(a): 25.08.2007, 21:41
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 AWD
Silnik: B5254T
KW/KM/NM: 172/235/380 RICA
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Z tego, co mi wiadomo, w moim V70 jest turbina TD04HL-13G. Powoli kończy ona żywot - czasem dmuchnie 0.5 bara, czasem dochodzi do 1.0 bara. Przy przebiegu 320 tys. km to i tak nieźle daje radę :-)
Mam do wyboru regenerację lub kupno innej. Mogę dość tanio kupić turbinę TD04HL-13T. Jest ona w bardzo dobrym stanie - przejechane niecałe 90 tys km, była dobrze traktowana.
Nie wiem tylko, czy będzie pasować do mojego kredensu? Czym różnią się te dwie sprężarki?


Góra
 Zobacz profil  
 
KrzysiekEg
PostNapisane: 2009-08-03, 13:27 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 24.08.2007, 17:16
Posty: 611
Lokalizacja: Elblag
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70
Silnik: 2,5 T AWD
KW/KM/NM: 193 KM
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Przebieg: 360
Nr z parady volvo: 0
Przyłączam się do pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Nadelwald
PostNapisane: 2011-06-21, 17:58 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.07.2009, 15:03
Posty: 160
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: nie mam Volvo :(
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 487
Odświeżam temat, wie ktoś jaka jest różnica i czy są kompatybilne w montażu?

_________________
pozdrawiam
Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
V945turbo
PostNapisane: 2011-06-21, 21:17 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5.07.2007, 14:47
Posty: 2425
Lokalizacja: lsw
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 744 USA/ 745
Silnik: B230FT+/B230F
KW/KM/NM: ???/115?
Rok: 1989
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Z tego co pamiętam różnica wynika w wyjściu DP oraz innych kierunkach części zimnej, 13T -ta maleńka muszelka siedzi w moim redblocku ale montują ja również w Volvo 850 dlatego jest różnica w sposobie montażu i kierunku dolotu.

_________________
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F-->745 91' B230F+ --> ?? BMW??

Turbo Td04HL-16/19T + downpipe 3" do B230FT sprzedam!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
mateo027
PostNapisane: 2011-06-21, 22:16 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.05.2010, 11:22
Posty: 599
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: C70 Cabrio / Audi S4
Silnik: 2.4T B5244T7 / 2.7T AZB
KW/KM/NM: 193 / 400+
Rok: 2003
Był na spocie: 99
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Jak dobrze pamiętam to G ma proste wyjście na down pipe, a T ma zagięte (kolanko).
W razie co jeśli chcesz zrobić małego swapa to mam 16T :)

_________________
Diagnostyka VOLVO oryginalnym urządzeniem!
MY04 S60 R, 6MT
MY03 C70 Cabrio, 5MT


Góra
 Zobacz profil  
 
kstolar
PostNapisane: 2011-07-10, 19:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 3.06.2010, 23:46
Posty: 82
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 LPG
Silnik: B5254T 2,5 AW50-42LE
KW/KM/NM: 197KM
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 18L
Przebieg: 205
Nr z parady volvo: 0
Witam, może ktoś podpowie jak sprwdzić wydajność turbiny (TD 04 HL) w moim V70, nie ma u mnie żadnego czujnika ciśnienia - no przynajmniej ja nic o takim nie wiem. Dzięki

_________________
Witam i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: pawlack i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL