Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-04, 11:43 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
Witam :D
Panowie od dłuższego czasu borykam się z nierównomiernym przyśpieszaniem, sprawdzając różne rzeczy, i niespodziewanie w serwisie powiedzieli mi o błędzie pompy paliwa (kodu nie pamiętam)

Pierwsze co zdjąłem wężyk zasilający filtr paliwa, włożyłem do butelki przekręcam zapłon a tu nic nie leci ( pół roku temu zalewałem tak filtr paliwa i odziwo po przekręceniu zapłonu zawsze coś leciało.)
Pomóżcie mi co mam sprawdzić : :?:

Sprawdziłem następujące rzeczy:

- przekaźnik pod nogami kierowcy, w ASO powiedzieli mi że te całkiem na dole jest jeden z nich, zmieniłem miejsca przekaźników i nic
- sprawdziłem kostkę pod siedzeniem (siwa kostka idzie do zbiornika kolory czarny i niebieski grube, na nich po przekręceniu zapłonu nic nie ma) 0 volt

może są jeszcze jakies bezpieczniki lub inne rzeczy które mam sprawdzić :> :?: :?:


Przekaźniki zamieniłem miejscami, niby ostatni na dole miał być od pompy (bez zmian)
Obrazek

Sprawdziłem kostke szarą kable niebieski i czarny grube(bez zmian) po przekreceniu zapłonu 0V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
twójStary
PostNapisane: 2012-04-04, 22:49 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.11.2007, 00:21
Posty: 2578
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V70 / 244
Silnik: 2.5 TDi / 2,4 D6
KW/KM/NM: 150 / 83 KM
Rok: 1997
Był na spocie: 31
Średnie spalanie: 8 / 7
Przebieg: 235
Nr z parady volvo: 65
Sprawdź czy dochodzi do pompy sygnał, może to wina samej pompy?


Góra
 Zobacz profil  
 
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-05, 02:41 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
twójStary napisał(a):
Sprawdź czy dochodzi do pompy sygnał, może to wina samej pompy?


jak sprawdzić sygnał samej pompy, jakie kable :> :?:

Powiedz mi jeśli na krótko podłącze 12v kabel niebieski i czarny te grube (to są te od pompy paliwa :?: ) pompka powinna ruszyć jeśli będzie dobra :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Andrzejeu
PostNapisane: 2012-04-05, 07:10 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 2.08.2008, 23:14
Posty: 578
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 2001
Był na spocie: 5
Przebieg: 256
Nr z parady volvo: 436
mixiorek, jest wszystko ok. Jeśli masz D5252T to w baku nie ma pompy zasilającej, która podaje paliwo do pompy wtryskowej. Pompa zasilająca w tym układzie jest pompą mechaniczną i jest w pompie wtryskowej i zasysa paliwo z baku. To tyle tak na szybko.
Natomiast napisz coś więcej o tym przyspieszaniu kiedy, co i jak się dzieje?

_________________
Rozrząd, kąt wtrysku, dawka paliwa w TDI-jak trzeba to pomogę. 603668970


Góra
 Zobacz profil  
 
Wiewiór
PostNapisane: 2012-04-05, 07:36 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.04.2008, 14:02
Posty: 1925
Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 480 Turbo
Silnik: B18FT
KW/KM/NM: 88kw
Rok: 1988
Był na spocie: 13
Średnie spalanie: Nie wiem, mam LPG ;)
Przebieg: 250
Nr z parady volvo: 0
mixiorek, popatrz na pompie, tam jest taki pojedynczy kabelek przykręcany (chyba czarny). Może się oberwał :?: On odcina zasilanie pompy jeśli się urwie.

_________________
Ciągle się mówi ''niemiecka jakość'' i ''chińska tandeta''.
Wielki Mur stoi już prawie dwa tysiące lat. A Mur Berliński? No?

Mój kolega bardzo lubi wszelkie kabarety. Ciągle je nagrywa, a potem robi z nich MP3.
Najwięcej ma nagrań z Ireneuszem Krosnym...

www.volvo480.fora.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-05, 09:00 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
Andrzejeu napisał(a):
mixiorek, jest wszystko ok. Jeśli masz D5252T to w baku nie ma pompy zasilającej, która podaje paliwo do pompy wtryskowej. Pompa zasilająca w tym układzie jest pompą mechaniczną i jest w pompie wtryskowej i zasysa paliwo z baku. To tyle tak na szybko.
Natomiast napisz coś więcej o tym przyspieszaniu kiedy, co i jak się dzieje?
pompka jest na pewno, kiedyś musiałem założyć filterek biały przezroczysty taki na przewód, przed filtrem, to bo przekręceniu zapłony on się automatycznie sam napełnił...

[ Dodano: 2012-04-05, 09:05 ]
Wiewiór napisał(a):
mixiorek, popatrz na pompie, tam jest taki pojedynczy kabelek przykręcany (chyba czarny). Może się oberwał :?: On odcina zasilanie pompy jeśli się urwie.
kable w siwej kostce niebieski i czarny :?: może tam podłącze 12v z akumulatora na krótko :?: to są chyba od pompki paliwa (są grubsze niż pozostałe)

Podłączając miernik w niebiesko czarny kabel po przekręceniu stacyjki na zapłon 0 Volt ;), dlatego może puszcze prąd na tą kostkę do zbiornika i zobacze czy pompka zaskoczy :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Bartolomeo
PostNapisane: 2012-04-05, 10:33 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.07.2006, 23:33
Posty: 1537
Lokalizacja: LW
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: D5252T
KW/KM/NM: 140/290
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.4
Przebieg: 195000
Nr z parady volvo: 0
Pompka przy baku jest oczywiście.

Przekaźnik jest pod kierownicą, ten po prawej na zdjęciu. Jest na nim STALE napięcie - od bezpiecznika 33 na boku kokpitu. Napięcie dochodzi do nóżki oznaczonej 5 (na przekaźniku).

Sprawdź też na wszelki wypadek bezpieczniki: 32, 33, 25 w kokpicie.

Ogólnie na schemacie to tak wygląda:

Prąd od bezp. 33 idzie do nóżki 5 przekaźnika - i jest tam nawet bez kluczyka. Przekaźnik sterowany komputerem przesyła go dalej złączem 3, kabelkiem niebieskim do pina 1 szarej wtyczki, a dalej niebieskim do pompy.

Masa do pompy dochodzi bezpośrednio czarnym kablem przez pin 4 szarej wtyczki, dalej czarnym kablem do pompy.

Masa jest z punktu... :) 31/47 :lol: czyli prawa śruba ze zdjęcia. Lewa to 31/72 :D .

Piny we wtyczce patrząc od strony pinów, zatrzaskiem na górze:
4,3,2,1
8,7,6,5

Hmm jak wy sobie dajecie radę bez schematów :? .

Aha: według schematów kable nie mają pasków, są jednokolorowe.

P.S. Albo mam coś jeszcze popsute, albo twój strasznie żłopie...

_________________
:) Pozdrowionka dla wszystkich :)
:!: Zainteresowanych S80 zapraszam na moje WWW :!:
+++» GALERIA «+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wiewiór
PostNapisane: 2012-04-05, 10:38 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.04.2008, 14:02
Posty: 1925
Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 480 Turbo
Silnik: B18FT
KW/KM/NM: 88kw
Rok: 1988
Był na spocie: 13
Średnie spalanie: Nie wiem, mam LPG ;)
Przebieg: 250
Nr z parady volvo: 0
mixiorek, nie. Poza wtyczką (całkiem osobno!) jest pojedynczy kabel, przykręcany "z wierzchu", zakończony oczkiem. To idzie do zaworu na pompie.

_________________
Ciągle się mówi ''niemiecka jakość'' i ''chińska tandeta''.
Wielki Mur stoi już prawie dwa tysiące lat. A Mur Berliński? No?

Mój kolega bardzo lubi wszelkie kabarety. Ciągle je nagrywa, a potem robi z nich MP3.
Najwięcej ma nagrań z Ireneuszem Krosnym...

www.volvo480.fora.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-05, 15:36 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
Bartolomeo napisał(a):
Pompka przy baku jest oczywiście.

Przekaźnik jest pod kierownicą, ten po prawej na zdjęciu. Jest na nim STALE napięcie - od bezpiecznika 33 na boku kokpitu. Napięcie dochodzi do nóżki oznaczonej 5 (na przekaźniku).

Sprawdź też na wszelki wypadek bezpieczniki: 32, 33, 25 w kokpicie.

Ogólnie na schemacie to tak wygląda:

Prąd od bezp. 33 idzie do nóżki 5 przekaźnika - i jest tam nawet bez kluczyka. Przekaźnik sterowany komputerem przesyła go prosto dalej bezpośrednio złączem 3 i załącza pompę, kabelkiem niebieskim do pina 1 szarej wtyczki, a dalej niebieskim do pompy.

Masa do pompy dochodzi bezpośrednio czarnym kablem przez pin 4 szarej wtyczki, dalej czarnym kablem do pompy.

Masa jest z punktu... :) 31/47 :lol: czyli prawa śruba ze zdjęcia. Lewa to 31/72 :D .

Piny we wtyczce patrząc od strony pinów, zatrzaskiem na górze:
4,3,2,1
8,7,6,5

Hmm jak wy sobie dajecie radę bez schematów :? .

Aha: według schematów kable nie mają pasków, są jednokolorowe.

P.S. Albo mam coś jeszcze popsute, albo twój strasznie żłopie...


Więc tak relacje z dzisiejszego dnia : :? :?

- pompa paliwa chodzi na krótko pięknie
- prąd z puszki bezpieczników (kokpit bezp. nr33) ładnie pięknie idzie na pin przekaźnika 5

Bartolomeo powiedziałeś że komputer steruje i przełącza pin na 3 i prąd idzie do pompy, sprawdziłem przejście od pinu 3 na pompe i przejscie jest ok :|

Teraz cała strategia skierowana jest na piny przekaźnika, a dokładnie wszystko co jest z nim związane.
Reasumując Na pinie 5 jest prąd i z pinu 3 prądowy na pompe jest, tylko dlaczego nie załącza przekaźnika, jeśli załączy przekaźnik to pompa ruszy, wszystko dalej jest sprawdzone, tylko najpierw musi zadziałać przekaźnik :?: :?: (przekaźnik podmieniony z lewej na prawą na zdjęciu)

Musze znać wszystkie informacje które idą do przekaźnika i co może jeszcze po drodze nimi steruje :> :?: :?: Dlaczego przekaźnik nie chce się włączyć :?:

Obrazek


MOSTKUJĄC KABLEM PINY POMPA SIĘ ZAŁĄCZA tylko dlaczego nie chodzi przekaźnik :?:

Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
Bartolomeo
PostNapisane: 2012-04-05, 23:01 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.07.2006, 23:33
Posty: 1537
Lokalizacja: LW
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: D5252T
KW/KM/NM: 140/290
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.4
Przebieg: 195000
Nr z parady volvo: 0
Oj to niedobrze. Spróbuj rozebrać przekaźnik - jeśli pompka ma wysokie wymagania prądowe, to trochę sadzy na stykach może powodować już za duży opór, wtedy zamiana miejscami nic by nie dała, bo drugi też jest brudny. Rozwiązanie mało prawdopodobne ale... najłatwiejsze do sprawdzenia.

Druga opcja: uzwojenie cewki przekaźnika to piny 1 i 2. To nimi steruje komputer - sprawdź, wkładając delikatnie (tylko nie zaiskrzyj lepiej...) jakąś małą żaróweczkę/diodkę 12V czy w ogóle pojawia się prąd na stykach sterujących jak nie to... albo coś ze stykami albo komputerem. Raczej nic poważnego, ale rozebranie go choćby żeby przelutować styki jest trudne :roll: .

Jeszcze można spróbować zdjąć czarną obudowę przekaźnika - jak go będziesz czyścił (a pewnie się zdziwisz ile syfu jest na stykach - u mnie na rzadko używanym przekaźniku chowania zagłówków było cała masa). Włóż przekaźnik ze zdjętą obudową i możesz patyczkiem ręcznie przełączyć blaszkę symulując bycie komputerem :) . Wtedy na 100% będzie wiadomo, że to wina przekaźnika lub jego sterowania. Teraz właściwie już wiadomo...

Jest jeszcze pewna opcja. Każdy ze zbiorników ma czujnik poziomu paliwa i na schemacie jest to zaznaczona jakoby były one oba razem z pompą pewnym zespołem. Może pompa nie włączy się jak myśli że jest za mało paliwa?

Czujniki, piny na szarej wtyczce: zielony/5 to lewy, niebieski/7 to prawy, czarny/6 to wspólny. Każdy z nich idzie to komputera w bagażniku, łącząc się we wtyczce przy kompie z pinami odpowiednio: 2, 8, 10. Wtyczka A... hmmm jak to wyjaśnić... ona jest chyba pod tym przykręconą obudową na śrubę. To będzie w prawym górnym rogu, 20 pinów. Liczy się tak:
20 - 11
10 - 1
Pewnie dlatego, że tylny komputer jest do góry nogami. Ten pod kierownicą jest normalnie.

Możesz też sprawdzić te czujniki inaczej: gdzieś przy tej szarej wtyczce jest szersza wtyczka 14 pinowa. 4 zewnętrzne piny są podłużne, 10 środkowych małe (aczkolwiek podobnie jest zaznaczona ta szara, nie wiem jak w praktyce ta szerokość pinów wygląda). To jest wtyczka 54/40A, i tam kable czujników są podłączone odpowiednio do pinów: zielony - 11, niebieski - 13, czarny - 12. Dalej te same kolory lecą do komputera właśnie.

Ale wtedy przecie by wskaźnik paliwa bzdury pokazywał, także to odpada raczej.

_________________
:) Pozdrowionka dla wszystkich :)
:!: Zainteresowanych S80 zapraszam na moje WWW :!:
+++» GALERIA «+++


Ostatnio edytowano 2012-04-05, 23:21 przez Bartolomeo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-05, 23:14 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
Bartolomeo napisał(a):
Oj to niedobrze. Spróbuj rozebrać przekaźnik - jeśli pompka ma wysokie wymagania prądowe, to trochę sadzy na stykach może powodować już za duży opór, wtedy zamiana miejscami nic by nie dała, bo drugi też jest brudny. Rozwiązanie mało prawdopodobne ale... najłatwiejsze do sprawdzenia.

Druga opcja: uzwojenie cewki przekaźnika to piny 1 i 2. To nimi steruje komputer - sprawdź, wkładając delikatnie (tylko nie zaiskrzyj lepiej...) jakąś małą żaróweczkę/diodkę 12V czy w ogóle pojawia się prąd na stykach sterujących jak nie to... albo coś ze stykami albo komputerem. Raczej nic poważnego, ale rozebranie go choćby żeby przelutować styki jest trudne :roll: .

Jeszcze można spróbować zdjąć czarną obudowę przekaźnika - jak go będziesz czyścił (a pewnie się zdziwisz ile syfu jest na stykach - u mnie na rzadko używanym przekaźniku chowania zagłówków było cała masa). Włóż przekaźnik ze zdjętą obudową i możesz patyczkiem ręcznie przełączyć blaszkę symulując bycie komputerem :) . Wtedy na 100% będzie wiadomo, że to wina przekaźnika lub jego sterowania. Teraz właściwie już wiadomo...


Jutro mnie nie ma, ale w sobotę będę robił, zacznę od pinów 1 i 2, mały kabelek wcisne pomiędzy pin 1 a potem pin 2 zobaczę czy dioda sie zapali, ale trzymając palec przy rozruch czyli zapłonie jest cisza bezpiecznik stoi w miejscu, będę Cię informował w sobotę o postępach i o ewentualnej dalszej Pomocy :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Andrzejeu
PostNapisane: 2012-04-06, 06:45 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 2.08.2008, 23:14
Posty: 578
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 2001
Był na spocie: 5
Przebieg: 256
Nr z parady volvo: 436
mixiorek, dlaczego Ty nie czytasz co piszę tam nie ma pompy zasilającej i daj temu spokój, nie psuj bo jest ok. W baku masz pompkę, która przepompowuje paliwo z jednej komory zbiornika do drugiej i steruje tym komputer w zależności od ilości paliwa w baku. I nie ma to nic wspólnego z podawaniem paliwa do pompy wtryskowej.
Wszyscy tu twierdzą, że jest pompa zasilająca to jak w takim razie silnik działa jak podłączysz paliwo np: z bańki przewodem do pompy wtryskowej przecież w bańce nie ma pompki może ktoś odpowie?
mixiorek, nie piszesz, że auto nie odpala to jak Ci odpala jak Ci pompka w baku nie działa? Spróbujcie przy wymianie filtra nie zalać go paliwem tylko przekręcić kluczyk aby się napełnił i zobaczycie jaki będzie efekt.
Co do przerywania to nic nie piszesz to zrób tak daj paliwo z bańki i w drogę i zobaczysz co się dzieje a jest to szybkie i proste do sprawdzenia.

_________________
Rozrząd, kąt wtrysku, dawka paliwa w TDI-jak trzeba to pomogę. 603668970


Góra
 Zobacz profil  
 
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-06, 07:45 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
Andrzejeu napisał(a):
mixiorek, dlaczego Ty nie czytasz co piszę tam nie ma pompy zasilającej i daj temu spokój, nie psuj bo jest ok. W baku masz pompkę, która przepompowuje paliwo z jednej komory zbiornika do drugiej i steruje tym komputer w zależności od ilości paliwa w baku. I nie ma to nic wspólnego z podawaniem paliwa do pompy wtryskowej.
Wszyscy tu twierdzą, że jest pompa zasilająca to jak w takim razie silnik działa jak podłączysz paliwo np: z bańki przewodem do pompy wtryskowej przecież w bańce nie ma pompki może ktoś odpowie?
mixiorek, nie piszesz, że auto nie odpala to jak Ci odpala jak Ci pompka w baku nie działa? Spróbujcie przy wymianie filtra nie zalać go paliwem tylko przekręcić kluczyk aby się napełnił i zobaczycie jaki będzie efekt.
Co do przerywania to nic nie piszesz to zrób tak daj paliwo z bańki i w drogę i zobaczysz co się dzieje a jest to szybkie i proste do sprawdzenia.
to dlaczego jeśli zdjąłem wężyk zasilający filtr i włożyłem do butelki po coca coli, i robiłem zapłon i z powrotem, zapłon i z powrotem, tą czynnością napełniłem cała butelkę ON :x


Góra
 Zobacz profil  
 
Bartolomeo
PostNapisane: 2012-04-06, 11:27 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.07.2006, 23:33
Posty: 1537
Lokalizacja: LW
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: D5252T
KW/KM/NM: 140/290
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.4
Przebieg: 195000
Nr z parady volvo: 0
Andrzejeu, pisałeś po prostu że tam nie ma pompy ale nie wspomniałeś że jednak jakaś jest, także nie dziw się, że ciężko było uwierzyć - widząc jednak pompę na baku - w Twoją ocenę sytuacji. Ale fakt: do czego jest ta pompa to ja osobiście pojęcia nie mam, wiem że BMW dwubakowe też mają pompkę do przepompowywania z jednego do drugiego baku (i często są z nią problemy). No ale to tak OT.

_________________
:) Pozdrowionka dla wszystkich :)
:!: Zainteresowanych S80 zapraszam na moje WWW :!:
+++» GALERIA «+++


Góra
 Zobacz profil  
 
mixiorek
PostNapisane: 2012-04-06, 11:47 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 28.12.2007, 11:29
Posty: 758
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80
Silnik: 2.5D
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 267000
Nr z parady volvo: 0
:x mi lekko auto dławi powyżej 3000 obrotow w aso powiedzieli ze ma prawo z tego względu ze pompka nie podaje i m.in nie ma ciśnienia, a silnik samoistnie nie nadąży ciągnąć lub mu jest ciężko tak mi wstepnie teoretycznie to wytłumaczyli, jak jest u was,czy za każdym przekręceniem zapłonu słychać u was pompke ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: -tony- i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL